Filters

8

Goed geholpen door deskundige medewerkers

Ik wordt zeker op een goede manier geholpen. Mijn tandarts is zeer bekwaam en de resultaten ben ik zeer tevreden over

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Slecht

Teveel verloop van tandartsen ,laatste bezoek negatief ervaren ,bij wederom een andere tandarts die alleen over vernieuwen van vullingen sprak in het gebrekkig Engels want Nederlands sprak hij zowat niet ..Had geen foto gemaakt ,maar oude foto voor de dag gehaald. Niks aan mijn gebit gedaan verder ,alleen met spiegeltje gekeken . Wilde me weer duur sturen naar mondhygienist ,maar daar ga ik niet meer naar toe . Mijn zoon moet over een poosje ook bij hem ,had hiervoor een meneer waar hij zich op zijn gemak voelde , maar weer een ander gezicht is niet goed .Ik ben helaas niet meer tevreden . Heb bij vraag wie de behandelaar was onbekend ingevoerd omdat ik zijn naam niet kon verstaan , maar volgens mij was het Eric ,daar moet in ieder geval mijn zoon ook naar toe .

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Zijn goed

HEEFT een goede ervaring met tandarts Rafal. Letko

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Het blijft ontzettend rommelen in de praktijk

Ik was bij dit keer een Poolse tandarts geweest. Vrij irritant dat ik voor een klein beetje tandsteen maar wel ontstoken tandvlees( het enige wat ik altijd heb) apart naar een mondhygiënist moet. Afijn, dit is nu tegenwoordig het beleid, dus dat is nog niet zo erg. Er wordt mij door de tandarts gezegd dat ik geholpen miet worden door een mondhygiënist. Ik bel op om een afspraak te maken met een mondhygiënist en vervolgens zit ik tegenover een preventie assistent. Iemand met een opleiding van 9 dagen!! Ik heb al 0 vertrouwen in de praktijk, omdat ik elk half jaar een andere tandarts heb en dan zadelen jullie mij ook nog op met een preventie assistent. Het is een aardige kerel en hij deed echt heel erg zijn best, maar ik ga ook niet naar een pedicure zonder diploma's maar die wel beschikt over alle apparatuur. Dat is geen goede combinatie. Het is dat overstappen naar een andere tandarts niet gaat, anders was ik allang weggeweest. Hij staat niet eens onder jullie lijst van personeel. Waaruit maar weer blijkt hoe slecht het gaat bij jullie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Effeciente en kundige hulp

Ik wordt aan mijn afspraak wordt via een mail herinnerd en ter plaatse op tijd en kundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

SUPER

ZEER JAMMER DATZE STOPT

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goede en duidelijke behandeling

Een prettig bezoek, respectvolle omgang

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Altijd geweldig bij Yvette

Adequaat en professioneel, ik zal haar missen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Professionele uitleg

Goeie uitleg water er gedaan werd. En er werd feedback gevraagd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Niet meer wat ik gewend ben

Normaal wordt er bij mijn controle afspraak gelijk tandsteen verwijderd. Nu vernam ik pas tijdens de afspraak dat hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt moet worden. Dus extra consult en extra kosten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

goed

In eerste instantie, toen mij verteld werd van 3 vullingen, dacht ik aan een second opinion . Weer een andere tandarts, nooit last gehad en ik was bang als men daar begon met boren...etc. Je kan ook geen band opbouwen met je tandarts, wat ik belangrijk vindt voor een gebit. Enfin , toch ook door fijne assistente, laten overhalen het te doen. Ik snap moeilijk voor jullie. Maar vertrouwen in een tandarts heb ik echt nodig. Het is goed gegaan, lief en vriendelijk . O ja, de naam van de tandarts die mij heeft geholpen weet ik niet. Het spijt me erg voor haar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

ik ben tevreden

Ik ben blij dat alles goed gegaan met de behandeling,Bedankt

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Superfijne mondhygiëniste!

Is zeer kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Snel en erg goed

Ik meteen dezelfde dag nog komen en werd keurig geholpen. Fijn dat het zo snel kan allemaal en ff tussendoor. Tandarts (Willem-jan)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima geholpen

Goed advies over de klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Klantvriendelijk; aantal ruimte om langs te komen.

Klantvriendelijk; aantal ruimte om langs te komen. Aandachtspunt is het versturen van SMS met een andere datum dan dat was afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Ik voel me gezien en gehoord!

Heel prettig contact met de tandarts,er wordt meegedacht en advies gegeven. Het voelt goed en vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima en snel geholpen

Met afgebroken tand probleem op vrijdag gebeld en mijn probleem uitgelegd . Maandag op afspraak geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Snelle afspraak gemaakt en een perfecte behandeling.

Met het maken van een afspraak werd een voor mij een juiste en snelle afspraak gemaakt. De behandeling was ook zeer positief en prettig uitgevoerd door een zeer goed ingespeelde team.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Waardeloos

Ik kwam met mijn zoontje en voor mezelf. Hij vond het allemaal nogal spannend, maar mocht bij mij op schoot zitten tijdens mijn “controle” deze controle duurde werkelijk 20 seconden, waarbij de tandarts 1,2,3 tanden deed tellen ter geruststelling van mijn zoontje, maar verder kijken dan dat werd niet gedaan.. en bij het weggaan de mededeling maak maar een aparte afspraak voor het tandsteen verwijderen. Eenmaal bij de balie kreeg ik 2 afspraken gepland, een voor tandsteen verwijderen en een periodieke controle voor een week later. Toen ik vroeg waarom dat niet allemaal in één keer kon, was het antwoord te weinig tijd.. en dit kost geen tijd?! 2 afspraken maken? Geldklopperij als je het mij vraagt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Complexe behandeling met wendingen

In de afgelopen tijd moest er veel aan mijn gebit gebeuren. o.a. was er een kies met een recente onlay. Deze kwam weer los en kreeg tegen de materiaalkosten een kroon die nu goed zit. Een andere kies die een kroon zou krijgen blijkt daar toch niet goed genoeg voor te zijn. Er is nu een afspraak bij de implantoloog gemaakt. Het voorwerk voor de kroon is niet voor mijn kosten. Tandarts Pozuelo heeft het uiterste geprobeerd, is communicatief en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Extra aandacht voor mijn 90-jarige schoonvader met Alzheimer!

Mijn schoonvader heeft pijnklachten in de mond, maar lijkt niet meer te kunnen benoemen waar het vandaan komt. Hij dacht z’n frame/plaatje, maar bleek een groot gat in de kies te hebben! Tandarts Rafal Letko heeft alle tijd voor hem genomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Deze tandarts neemt je serieus, luistert goed en komt dan met oplossingen op maat.

Een rustige tandarts die luistert, oplossingen op maat biedt en zelfs, inclusief kleine taalbarrière, mijn kinderen een bezoekje aan de tandarts leuk laat vinden. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed.

Zoals altijd een professionele en vriendelijke mondzorg van tandarts Miriam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Veersesingel 45

4332 TA Middelburg

0118 635 688

[email protected]

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.