Erg oed

Deskundig en nam uitgebreid de tijd ondanks de wachtende

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik voel me prettig bij kundige mensen

Ik heb ervaren, dat de tandartsen kundig zijn. Tandarts Miriam legt ook nog eens alles uit, wat ze doet en gaat doen. Dat vind ik prettig. De laatste x was ik bij een andere tandarts (ook kundig) maar toen miste ik dat.

Ging wel

De tandarts moest bijna alles alleen doen, en dat was lekker ontspannend.

Vriendelijk en toch duidelijk

wat rommelig, onderbezet

Kwam voor behandeling bij de mondhygiëniste. niemand achter de ontvangstbalie, waar je volgens de bordjes eerst moet melden. op de balie een ander bordje : ivm vakantie geen baliemedewerker. De mondhygiëniste gaf aan te gaan stoppen (erg jammer!), en verwees me door naar een andere praktijk. de laatste 3 jaar 5 verschillende tandartsen gehad, voornamelijk buitenlands. wel door allemaal prima geholpen.

heel goed

Nu er een andere tandtechnieker is,Suzanne ben ik zeer tevreden.in 2 bezoekjes was alles naar tevredenheid opgelost waar de vorige tandtechnieker zei dat er niets meer mogelijk was en ik er maar mee moest leren leven.

Prettige behandeling

Prettige ontvangst en behandeling zowel door tandarts, als mondhygiënist, als receptioniste

Ik ben heel blij

Ik kwam voor mijn gebit omdat het niet goed ging. Ze maakte een plan ,en ze had ideeën en ze hielp mij heel goed. Ze begreep het en luistert. Ik was zo dankbaar .Die mevrouw is mijn held.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aandacht en goede behandeling van mondhygieniste

Er wordt aandacht aan je besteed

Slecht Nederlands en Engels

Slechte informatie overdracht.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

ik ben tevreden

vriendelijk en goede tips

Rommelig

Ik moet 45 min rijden voor een ta bezoek. Het liep helemaal in de soep. De preventie arts was goed. Daarna moest ik naar de tandarts helaas ging dat niet door omdat hij te vol geboekt was en het werk niet meer aan kon. Hij vroeg me om een andere afspraak te maken omdat het niet meer paste. Kon ik dus weer 45 min terug, zonder dat de ta naar mijn tanden had gekeken en ik daar langer dan een uur binnen ben geweest. Daarnaast was het mijn 4e ander tandarts is 4 bezoeken. Echt super slecht.

Grandioos

Perfecte mondhygiëniste yvette van de broek.

uitstekend

zoals altijd is de behandeling door mevrouw Van den Broek uitstekend geweest.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke medewerkers, vakkundig Super vriendelijke tandarts . Deze tandarts stelt je gerust als je bang bent.

Voldoende

Prima, mensen die het vak uitvoeren. Jammer dat mijn behandelaar ermee stopt. Erg kundig persoon. De communicatie kan beter. Cliënten informeren wanneer er wijzigingen zijn. Bijvoorbeeld wanneer je een ander tandarts krijgt of als de afspraak aangepast wordt ook dan van tevoren een bericht sturen is wenselijk.

Vriendelijk en kundig

Altijd vriendelijk, belangstellend en geruststellend!!1

Rustige en duidelijke behandeling

Fijne lieve tandarts, duidelijk.

Teveel verschillende tandartsen

Weer een andere tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was goed en perfect geweest, uw wordt bedankt

Was prima en perfect ,bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne sfeer en kundig geholpen, zowel door de tandarts als door de assistente. Mijn kinderen hadden het er de hele dag over hoe leuk ze het bij de tandarts vonden.

vriendelijk en behulpzaam.

prettig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

weet wat er gedaan moet worden

altijd zeer nauwgezet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top team , fijn om bij jullie patiënt te mogen zijn .

Voor mij is een bezoek aan mijn tandartspraktijk nooit vervelend, bij binnenkomst vriendelijk ontvangst, en een zeer deskundige tandarts. Pijn bij deze tandarts komt zelden voor .. eigenlijk nooit Krijg de juiste behandelingen, en adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustig; goede uitleg; beleefd.

Je voelt je op je gemak. Deskundig; weet wat ze doet.

Veersesingel 45

4332 TA Middelburg

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.