Grandioos

Perfecte mondhygiëniste yvette van de broek.

uitstekend

zoals altijd is de behandeling door mevrouw Van den Broek uitstekend geweest.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke medewerkers, vakkundig Super vriendelijke tandarts . Deze tandarts stelt je gerust als je bang bent.

Voldoende

Prima, mensen die het vak uitvoeren. Jammer dat mijn behandelaar ermee stopt. Erg kundig persoon. De communicatie kan beter. Cliënten informeren wanneer er wijzigingen zijn. Bijvoorbeeld wanneer je een ander tandarts krijgt of als de afspraak aangepast wordt ook dan van tevoren een bericht sturen is wenselijk.

Vriendelijk en kundig

Altijd vriendelijk, belangstellend en geruststellend!!1

Rustige en duidelijke behandeling

Fijne lieve tandarts, duidelijk.

Teveel verschillende tandartsen

Weer een andere tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was goed en perfect geweest, uw wordt bedankt

Was prima en perfect ,bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne sfeer en kundig geholpen, zowel door de tandarts als door de assistente. Mijn kinderen hadden het er de hele dag over hoe leuk ze het bij de tandarts vonden.

vriendelijk en behulpzaam.

prettig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

weet wat er gedaan moet worden

altijd zeer nauwgezet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top team , fijn om bij jullie patiënt te mogen zijn .

Voor mij is een bezoek aan mijn tandartspraktijk nooit vervelend, bij binnenkomst vriendelijk ontvangst, en een zeer deskundige tandarts. Pijn bij deze tandarts komt zelden voor .. eigenlijk nooit Krijg de juiste behandelingen, en adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustig; goede uitleg; beleefd.

Je voelt je op je gemak. Deskundig; weet wat ze doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klik prothese gebroken. Zelfde dag gemaakt. Super. Aardige nieuwe tandtechnicus.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed, aardige assistentes en mondhygienist

gewoon goed,

loopt allemaal goed in deze praktijk, zijn duidelijk en vriendelijk.

Was heel slecht

De dames bij receptie hebben totaal geen respect voor mensen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Prima tandartspraktijk

Zoals gebruikelijk goed geholpen door vriendelijke medewerkers.

niet helemaal goed

afspraak was : bezoek tandtechnicus, en aansluitend bezoek tandarts. Na een uur wachten, maar aan de balie gevraagd waar de tandarts bleef. Was blijkbaar een vergissing. De tandarts is later apart ingepland. Maar de praktijk is zeker wel goed. In het verleden heel goede ervaringen

Plezierig

Voor het eerst bij de mondhygieniste, ze legden alles goed uit.

nette en attente bediening, kundig personeel

nette en attente bediening, kundig personeel

Goed.

Goed.

Zeer te vreden

Duidelijk ,eerlijk en professioneel..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

wel een redelijk goede ervaring

Is wel een tandarts die luisterde naar wat gezegd werd door de patient , maar een beetje snel met nakijken gebit in mijn geval.

Bijzonder

Controle afspraak. Heb 1 minuut in stoel gelegen. De (vervangende) tandarts vond ik nogal onrustige man.

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.