Geweldig.

Goede behandeling. Duidelijke uitleg en klantvriendelijk.

Vriendelijke mensen

Ze nemen de tijd voor je als je een vraag hebt

Prettig geholpen ,goed geadviseerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en vriendelijk en met begrip geholpen

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kom al jaren bij tandarts Bomans en nooit problemen gehad. Wel moet ik zeggen, dat ik een heel stabiel gebit heb (57j) , mijn gebit goed onderhoud, dit uiteraard ook met goede adviezen van tandarts Bomans en assistentes. Kortom: ik ga tandarts Bomans missen, maar niet als kiespijn . Heel veel fijne pensioenjaren gewenst

Mooi op afspraak

Alles prima

Geweldige praktijk

Ik kon snel terecht, hele fijne mondhygiëniste, goede uitleg en vooral een lekkere schone mond nu!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben goed en vriendelijk behandeld , zowel door de mondhygieniste en de tandarts

Prima geholpen

Prima geholpen

Vriendelijk en deskundig

Controle punctueel. Tandsteen verwijderen keurig verricht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd goed en gezellig

Ja, je moet naar de tandarts en dat kan natuurlijk heel pijnlijk uitpakken. Dus het is altijd wel even spannend. Maar het was wederom allemaal oké en gezellig. Even bijkletsen en ik kan er weer een half jaar tegenaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super snel en goed geholpen

heel fijn

ik kom al vanaf kind bij bomas (martijn) echter heb ik altijd wel wat en daardoor ook bang geworden, nu de tijd er aan gaat komen dat ik toch bij een andere tandarts moet gaat, 'vond ik dit erg eng echter ben ik goed begeleid en had nu een vrouwelijke tandarts waar ik het gelijk bij heb aangegeven. en daardoor heeft ze mij super gerust gesteld.

Prettige, persoonlijke benadering

Tandarts Bomas is al 40 jaar mijn tandarts. Hij kent mijn gebit als geen ander en weet precies wanneer het nodig is om bij een behandeling te verdoven of niet. Hij is deskundig, rustig en vertelt altijd precies wat hij gaat doen. Zo heb ik geen onnodige stress.

betrokken, adviserend, deskundig.

Professioneel en deskundig team. Jammer dat tandarts Bomas de praktijk gaat verlaten. Uiteraard gunnen we het hem van harte.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fantastische tandarts en geweldige service

Ik had pijn en kon in zeer korte tijd komen, alleen het was helaas niet afdoende. Daarna ‘s morgens gebeld en na 2 uur kon ik al komen voor een zenuw behandeling. Geweldige service en uitstekende tandarts. Vakwerk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende behandeling, voor kinderen ook heel subtiel en fijn!

dikke prima

fijne tandarts

Goede en geruststellende tandarts

Alleen maar positief

Uitstekende ervaring

Word altijd goed geholpen

Word altijd goed geholpen

Goed gedaan.

Goed geholpen en op m’n gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk En ook tegelijk geholpen met iets waar ik niet voor kwam Zo fijn is dat

Schoolstraat 1 a

4675 BL Sint Philipsland

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.