Op de afgesproken tijd geholpen!

Fijn dat er niets aan mijn gebit mankeerde en ik alleen de halfjaarlijkse controle moest ondergaan. Ook fijn dat er op loopafstand een tandartsenpraktijk aanwezig is wat in het verleden wel eens anders is geweest. Ik ben zuinig op mijn gebit en krijg ook de waardering daarvoor.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede, deskundige en uitgebreide aandacht

We kwamen met hele gezin en er is goede aandacht geweest voor iedereen. Fijn is dat er ook gekeken wordt naar de 'geschiedenis' van het gebied. Niet zomaar iets doen. Prettig en vertrouwd contact.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Prima geholpen

Duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren

Vlot en snel gebeurt

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

prima deze keer

Deze keer niet lang hoeven wachten in de wachtkamer voor ik aan de beurt was. Behandeling verliep prima

Goede begeleiding

Ik ben sinds jaar en dag bang bij de tandarts. Afgelopen dinsdag is mijn bovengebit getrokken. Zowel de tandarts als de assistente zijn zo rustig. Snappen mijn bangheid en doen er alles aan om je er doorheen te helpen. Vertellen wat ze gaan doen en geven je echt het gevoel van vertrouwen.

Goede uitleg ...rustig de tijd nemen... Zeer tevreden

Heel goede professionele dienstverlening

Prima voorlichting.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel en keurig geholpen zoals altijd.

Top zoals altijd

Geweldig goed

Zoals altijd, prima tevreden

Prettige ervaring

Vriendelijke mondhygiëniste voelde me erg op mijn gemak!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede zorg, en er werd echt de tijd voor genomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vanwege vulling vrij snel geholpen

Goed geholpen, vriendelijke benadering

Vriendelijk, rustig en goed geholpen

Fijn team!

Wat een fijn team, de patiënt staat centraal. Zowel Juliette als Tatiana en d'r assistentes en de secretaresse hebben goed in de gaten wat een menswaardige behandeling in houdt. Er hangt een goede sfeer. Dik tevreden.

Goede behandeling

Goede en zorg vuldige en vriendelijke behandeling

Gewoon top

Geweldig kan niet beter voorstellen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Martijn is heel vriendelijk, legt alles goed uit. Mijn kleindochter was mee en wilde mee helpen, dat mocht van hem ze heeft geholpen met een foto te maken en de “stofzuiger” vast mogen houden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Tevreden

Tevreden

correct en goed

Correct, ga zo door. 't Is wel erg prijzig!

Vriendelijke goede zorg

Na vervelende ervaringen van mijn vorige tandarts nu super tevreden. Vriendelijk kundig en geduldig.

Fijne vlaamse tandarts!

Serieuze en kundige tandarts, en zeer vriendelijk.

Altijd fijn behandelt.

Ik kom al 38 jaar bij tandarts Bomas en heb zijn praktijk zien groeien tot eat het nu is. Ik wordt altijd fijn behandelt. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren en het contact is met iedereen vriendelijk en beleefd.

Klantvriendelijk, gekwalificeerd personeel.

De klant staat op de voorgrond, er wordt altijd gezocht naar mogelijkheden om de klant zo snel af mogelijk te helpen.

Bedrijfsgegevens

Schoolstraat 1 a

4675 BL Sint Philipsland

0167 573 232

[email protected]

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.