Fijne vlaamse tandarts!

Serieuze en kundige tandarts, en zeer vriendelijk.

Altijd fijn behandelt.

Ik kom al 38 jaar bij tandarts Bomas en heb zijn praktijk zien groeien tot eat het nu is. Ik wordt altijd fijn behandelt. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren en het contact is met iedereen vriendelijk en beleefd.

Klantvriendelijk, gekwalificeerd personeel.

De klant staat op de voorgrond, er wordt altijd gezocht naar mogelijkheden om de klant zo snel af mogelijk te helpen.

Geweldig goed opgevangen

Moest m’n hele boven gebit laten trekken, zo lief op mn gemak gesteld, dank daarvoor. Goed advies meegekregen en goede nazorg.

Heel fijn!

Heel fijn goed gesprek over de opvolging van dhr.Bomas . Weet niet wie ik volgend jaar krijg nog 1 keer bij dhr. Bomas . Ik kan nu nog geen aanbevelingen doen bij de volgende vragen voor dhr.Bomas een 10.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon snel terecht met pijn

Half 9 gebeld, om 12 uur mocht ik komen en direct geholpen en gaatje gevuld. Dat vind ik fijne service.

Taalfout bij beoordeel er staat Wannee ipv Wanneer

Fijne tandarts

Altijd vriendelijk, netjes. Denkt mee. Tanden goed gecontroleerd.

Prima praktijk

Kundig en vriendelijk

Zeer positief!

Het kan eigenlijk niet beter.

Fijn en goed

Correct respect deskundig

Goed behulpzaam geholpen!

Ik kwam binnen en ik was snel al aan de beurt. Lang hoefde ik dus niet te wachten. Alles verliep soepel en binnen no time was het allemaal al klaar.

Keurig verzorgd en persoonlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd heel correct en duidelijk in de uitleg

We zullen Martijn Bomas missen. We wensen hem alvast een welverdiend, heerlijk pensioen vol rust, vreugde en mooie dingen.

Goede behandeling. Geen wachttijden , vriendelijk , heel de sfeer is goed

Goed geholpen.altijd vriendelijk

Vriendelijk. Vakwerk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en vlot geholpen.

Altijd vriendelijk en vlot geholpen.

PICOBELLO

HET MOEST EIGELIJK ZEER DOEN MAAR DAT DEED HET NIET.

perfecte service

Bij opgetreden probleem snelle en goede service.

Gewoon goed

Hoef nooit lang te wachten in de wachtkamer

Super!!!

Zoontje (8) kwam voor het eerst om een kies te vullen. Hele duidelijke, kindvriendelijke uitleg, lieve tandarts en assistente. Namen hier rustig de tijd voor. Daardoor was het een hele fijne behandeling zonder angst en pijn.

Vertrouwd en vakkundig

Positief ervaren

Goede uitleg en aandacht en vriendelijk behandeld

Schoolstraat 1 4675 BL Sint Philipsland

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.