Fijn en goed

Correct respect deskundig

Goed behulpzaam geholpen!

Ik kwam binnen en ik was snel al aan de beurt. Lang hoefde ik dus niet te wachten. Alles verliep soepel en binnen no time was het allemaal al klaar.

Keurig verzorgd en persoonlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd heel correct en duidelijk in de uitleg

We zullen Martijn Bomas missen. We wensen hem alvast een welverdiend, heerlijk pensioen vol rust, vreugde en mooie dingen.

Goede behandeling. Geen wachttijden , vriendelijk , heel de sfeer is goed

Goed geholpen.altijd vriendelijk

Vriendelijk. Vakwerk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en vlot geholpen.

Altijd vriendelijk en vlot geholpen.

PICOBELLO

HET MOEST EIGELIJK ZEER DOEN MAAR DAT DEED HET NIET.

perfecte service

Bij opgetreden probleem snelle en goede service.

Gewoon goed

Hoef nooit lang te wachten in de wachtkamer

Super!!!

Zoontje (8) kwam voor het eerst om een kies te vullen. Hele duidelijke, kindvriendelijke uitleg, lieve tandarts en assistente. Namen hier rustig de tijd voor. Daardoor was het een hele fijne behandeling zonder angst en pijn.

Vertrouwd en vakkundig

Positief ervaren

Goede uitleg en aandacht en vriendelijk behandeld

Prima service, vriendelijk personeel

Ben prima geholpen, was zelfs voor de afgesproken tijd aan de beurt.

Prima praktijk

Gemoedelijk

nvt

Vriendelijk en zorggericht

Medewerkers zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam. Ze leveren goede zorg en nemen de tijd voor je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling, kan niet beter!!!

Betrokken bij de patiënt,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben vriendelijk en goed geholpen.

Ik ben vriendelijk en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zowel vaktechnisch als organisatorisch als klantvriendelijk: prima

Al jaren goed geholpen : zie hierboven

Zeer professioneel

Kundig en betrokken.

Zoals gewoonlijk weer top

tevreden in alle opzichten

Martijn Bomas werk professioneel en snel. De kwaliteit van de behandelingen is uitstekend. Martijn is klantvriendelijk, straalt rust uit en legt de behandeling duidelijk uit. Ook als je alleen voor controle komt, neemt hij de tijd om als het nodig is een behandeling uit te voeren. Hieruit blijkt dat hij snel kan werken, want de uitloop is meestal minimaal.

Prima!!!!!!

Vriendelijk, kundig personeel. Meedenkend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super geholpen met veel uitleg wat tandarts Koen ging doen.

Altijd tevreden en dat al 38 jaar!!

Schoolstraat 1 4675 BL Sint Philipsland

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.