Filters

9

Goede behandeling

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima

Fijne behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Fijne tandarts

Goede tandarts, vriendelijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima geholpen

Deskundige en zeer goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Er werd zeer gehaast gewerkt

Helaas was er weinig tijd, omdat er ziekte was in de praktijk. Ik snap dat dit erg lastig is, maar de patiënten die wel komen, verwachten wel dat er met zorg naar het gebit gekeken wordt. Anders de afspraak van te voren cancelen is mijn advies. Ik weet niet eens de naam van mijn nieuwe tandarts.......

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Goede uitleg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Kundig en vriendelijk

Altijd fijne ervaringen bij de praktijk. Kundige tandarts en assistenten die je zeer vriendelijk helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Vlot klaar

Had een nieuwe tandarts omdat bleeker met pensioen gaat. Ik vond dat ik vrij vlot klaar was vaak wordt er nog wel het een en ander schoongemaakt had het idee dat ze het niet echt durfde met mijn hartafwijking. En weinig verteld of het echt schoon was. Beter flossen ofzo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

behandeling als prettig ervaren

Ik ben geholpen door Nelie, maar wie is dat op invullijst

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed hoor

Goed hoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Wordt goed na patiënt geluisterd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Alles volgens afspraak.. Goede uitleg en vriendelijk. Direct nieuwe afspraak kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Ik voelde mezelf erg ongelukkig en niet geholpen.

Veel pijn gehad terwijl ik een hoge pijngrens heb volgens vorige tandarts. Er zat een kroon los en was gaan ontsteken. Hiermee durfde ik het weekend niet in, de pijn werd iedere keer heviger en normaal eten ging niet meer. De kroon hoefde er alleen uit te worden getrokken, maar het leek me niet slim om dit zelf te doen. Ook ivm het daarna open liggende wortelkanaal. Dus meteen een afspraak gemaakt en ik kon gelukkig snel terecht. Ik heb de tandarts bovenstaand verhaal verteld. De tandarts besloot toch een röntgenfoto te maken maar hierop was niets te zien. ''Ik moest maar weer naar huis'' Dit heb ik niet geaccepteerd omdat de pijn daarvoor te verontrustend was. Daarna is de tandarts gaan proberen om de kroon te verwijderen. Dit ging ongelooflijk ongelukkig en onhandig waardoor de pijn niet te verdragen was. Dit was duidelijk te zien aan mijn lichaamstaal, maar bij het terugtrekken van zijn gereedschap werd er juist nog meer aan de kroon getrokken. Ik had de tranen in mijn ogen staan. Hij is overgegaan tot verdoving, maar de derde prik was zo pijnlijk dat ik met holle rug in de stoel zat en ik tranen over mijn wangen had lopen. Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. De kroon kreeg hij er vervolgens niet en dus besloot hij gereedschap klaar te gaan leggen om de kroon (operatief?) te verwijderen. Daar mijn vertrouwen weg was en ik geen zin meer had in nog meer hevige pijn heb ik de kroon zelf verwijderd door hem met duim en wijsvinger heen en weer wiebelend naar boven te bewegen. Dat ging verbazingwekkend makkelijk. Zo had hij het dus ook gewoon kunnen doen. De wortel bleek in tweeën te zijn gebroken en het losse stuk zat nog in de kroon vast. Dit deel is er dus mooi mee uit gekomen. Zonder schoonmaken (alleen droogblazen) heeft de tandarts het wortelkanaal afgesloten. Hiermee zou ik voorlopig vooruit kunnen tot mijn volgende afspraak half april. Ik ben nu wat bezorgd dat mijn wortelkanaal niet steriel is. Kortom, een zeer nare ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Snel en goed geholpen bij een probleem

Snel en goed geholpen bij een probleem

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Sinds deze keer een nieuwe tandarts !

Sinds deze keer een nieuwe tandarts, omdat Bleeker zelf stopt, heb ik nu tandarts Annamaria gehad. Ze was mooi optijd en heb eigenlijk niet te hoeven wachten. ze werkte ook netjes, vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Altijd goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Goede controle

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

prima

ik werd kundig behandeld met hoe en wat ze gingen doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Ik ben prima geholpen, door aardige mensen.

Anne Maria was de naam, weet niet haar achternaam, is niet genoemd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Geweldig!

Ik moest mijn verstandskies laten trekken. Dit hebben ze heel snel en goed gedaan, het deed bijna geen pijn. Super bedankt voor de hulp :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima

Het is wennen voor ons als klanten. Veel verschillende tandartsen nu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Jammer dat Henriette vertrekt!

Vanaf 2003 patient bij haar geweest. Fijn mens!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

goed

Goede tandarts met verstand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Groenendael 233 D

8271 EM IJsselmuiden

038 333 3444

[email protected]

Over Tandartspraktijk IJsselmuiden

Tandartspraktijk IJsselmuiden wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.