Filters

10

Afspraak op tijd uitgevoerd

Afspraak op tijd, goede uitleg tijdens behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Kundig, adequaat en vriendelijk

Ik ben reviewmoe geworden: heb deze al vaker ingevuld. Blijf niet bezig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Correct en goed

Uw mail komt in spambox terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Behandeling en adviezen waren zeer goed en duidelijk; ik heb geen punten van kritiek.

Gebitsreiniging ging nauwkeurig en ik kreeg goede adviezen. Bezoek daarna aan de tandarts was eveneens zorgvuldig en ik kreeg goede diagnose over een punt waarover ik me zorgen maakte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Gewoon goed

Netjes en discreet behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Het was chaotisch!

Werd ruim tien minuten later geroepen als gepland. Naast het plaatsen van de kroon was er ook een controle- afspraak. Dit bleek niet bekend te zijn. Naast de vriendelijke, professionele assistente stond er iemand mee te kijken welke steeds uitleg kreeg. Dit was vooraf niet gemeld. De sfeer was onderling goed, amicaal en er werden grapjes gemaakt. Ik kreeg op een gegeven moment wel het gevoel dat een technische vraag van de verbaasde kijker eigenlijk wel klopte maar dat er in mijn geval anders gehandeld werd. Mijn ervaring de eerste keer met de tandarts (voorbereiding van de kroon) was erg plezierig daarom een zes. Maar deze keer vond ik haar gehaast, chaotisch, grover in haar werk, legde minder vaak uit wat zij ging doen en toen de kroon geplaatst was maakte zij een opmerking dat ze niet blij was. In het buitenlands was ze tegen haar collega aan het praten. Waar ik vervolgens van schrok was dat er, in mijn beleving veel, van mijn boventanden machinaal werd afgevlakt om de kroon passend te krijgen. Ik heb op een gegeven moment gevraagd of mijn vermoeden klopte. De assistente beaamde dit, het zou slechts gaan om een paar millimeter. Steeds kreeg ik de vraag of het al passend aan voelde. Dat was steeds niet het geval waardoor het verder afvlakken door ging. Ik heb op een gegeven moment aan de tandarts aangegeven dat zij toch ook moest zien dat het niet goed aansloot. Hier kreeg ik geen antwoord op. Op een gegeven moment wist ik niet meer wat ik moest voelen, wat ik ook aangaf. Daarop heeft de assistente voorgesteld om eerst een foto te gaan maken. Dat werd door de tandarts als een goed idee bevestigd. Terug van de foto maken stond de tandarts met haar rug naar mij toe en vroeg hoe het nu aanvoelde. Nog steeds hetzelfde waardoor ze een harde zucht liet horen en haar schouders moedeloos en demonstratief liet zakken. Weer terug in de stoel kwam het met wat grover geschut uiteindelijk goed. Ik maak mij nu zorgen over de staat van mijn bovengebit. Wat zijn de consequenties

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Wordt altijd vriendelijk geholpen

Alles is top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Fijne preventie assistente

Rustig, goede uitleg, kundig, gezellig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Supper pratijk

Supper geholpen,fijne tandartspraktijk!Fijne tandarts Marion roest ,vriendelijk,en zorgzaam !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Vriendelijk, netjes, duidelijk en tevreden over het resultaat.

Zoals hierboven beschreven tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed

Toppie behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Zeer vriendelijke tandarts, ik merk wel dat hij nog wat minder ervaring heeft dan de vorige tandarts (die met pensioen is), maar hij doet ontzettend zijn best en luistert goed naar mijn klachten en/of wensen. Ook aan de balie word ik altijd zeer vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed geholpen

Deskundig en professional

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima bezoek, heldere conclusie en advies

Het ging om onderzoek naar pockets (ruimte tussen tanden en tandvlees)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

goed, vriendelijk en snel

goed, vriendelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

snelle en deskundig

snelle afspraak voor een foto en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Vriendelijk, kundig en professioneel.

Goede behandeling en aardige tandarts en assistent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Weer prima geholpen door Amita

Aardig, efficiënt, begripvol en mooi op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

begrepen

Tandarts Roes gezellige vrouw die mij begrijpt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Ik vond de behandeling prima

Ik heb eigenlijk niets toe te voegen. De behandeling was prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Werd gedaan wat verwacht werd

Normale check-up zonder verdere bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede en nette service

De behandeling was helemaal top van begin tot eind. Echt een voorbeeld voor anderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Uitstekend met een aandachtspuntje

Onlangs een beetje vervelende ervaring gehad. Ik had di 5 mrt een afspraak voor een periodieke controle, maar zo 3 mrt brak een tand van mijn prothese. De volgende ochtend belde ik naar het praktijk en die persoon vroeg me om het te komen brengen aangezien ik in de Goirkestraat woon en nog niemand van het lab is geweest. Zo gezegd zo gedaan. Aan de balie zat kennelijk niet de medewerkster die ik eerder gesproken had, want deze wist niet waar ik het over had. Terwijl zij mijn gegevens in de bestanden had opzocht en verifiëerde kwam er op dat moment een vrouw binnen met een plastic kratje. Ik neem aan iemand vh lab. Voor de baliemedewerkster leek een beetje in paniek. En zonder iets te zeggen liep ze met een flinke looppas weg. Nou ja, ik dacht ze heeft mijn gegevens ze kan me altijd bellen wanneer de prothese klaar is. Niet dus. Hele dag gewacht, geen bericht. Niet in de mail (ook niet bij de spam) en ook geen telefoon. Ik moest de volgende dag toch voor controle naar de tandarts, dus dan vraag ik wel hoe of wat. Dus ik spreek dezelfde baliemedewerkster aan dat ik geen bericht heb gekregen. Met uitgebreide uitleg mijner zijdes, ‘Of is mijn prothese nog niet klaar?’ In licht paniek zei ze: ‘…Dat weet ik zo niet… Heeft u een afspraak? Dan vraagt u het zometeen aan de tandarts.’ Lang verhaal kort. Het is uiteindelijk goed gekomen. En de tandartsassistente heeft excuses gemaakt voor het ongemak, dat een ander heeft veroorzaakt. Bij het verlaten van het pand zie die persoon achter de balie zitten en zeg nog goedendag. Maar ze keek niet op of neer. Zij wist natuurlijk dat ze mij niet op de hoogte had gesteld van een afspraak. Namelijk dat ik diezelfde dag mijn prothese kon doorpassen. Mijn conclusie: of zij is zeer onervaren òf communicatief onbekwaam. Kortom een aandachtspuntje. Met vriendelijke groet, Jane Peijen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

013 535 5535

[email protected]

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.