Filters

10

Geweldig!

Geweldig geholpen , goede tandarts! Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Op tijd en prima geholpen

Mondhygieniste uitstekend en met prima uitleg .in gebit verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima.

Korte wachttijd en aandachtige behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Heel vriendelijk persoon

Ze weten wat ze doet ze verstaat haar vak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Gewoon prima

Op tijd, keurige praktijk, vriendelijke behandeling, vakkundig geholpen en geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Altijd vriendelijk en deskundige behandelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

goede service

heb er een goed gevoel bij

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

vriendelijk, behulpzaam, korte wachttijd

zie bovenstaande reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Super!

Ik kan de namen van mevrouw de tandarts en de mondhygiëniste niet onthouden maar ik word heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Pijnloos

Angstige client. Met geen trouwe bezoeken. De grens om toch te gaan is lager geworden dankzij de goede begeleiding en pijnloze behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

het was een kalme behandeling

rustig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Bijzonder

De assistente was de tandarts kwijt samen hebben we 15/20 minuten in de behandel kamer gewacht op de tandarts. De behandeling zelf was prima en fijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

8

Heel netjes prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Altijd vriendelijk personeel en snel aan de beurt.

Tandarts ging snel maar zeer zorgvuldig aan de slag met het verwijderen van mijn verstandskies. Hij was er binnen paar minuten en zonder pijn uit. Knap gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Ik heb de tandarts 10 jaar en ik heb altijd top gevonden

Altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Binnen 4 minuten binnen en buiten! Dat was wel heel snel verdiend voor deze tandarts.

Ik had mijn afspraak laat op de dag. Ik moest langer wachten dan normaal. De tandarts was in minder dan 5 minuten met mij klaar. Ze vroeg niet vooraf of ik opmerkingen of vragen had. Ze sprak vooral tegen de assistente. Alleen toen ik zelf iets vroeg, richtte ze iets van aandacht op mij, de mens in de stoel en niet alleen op mijn gebit. Ze sprak snel en onduidelijk vanachter haar mondkapje en kwam gehaast en ongeduldig over. Ik moest meermaals vragen: "Wat zegt u?" Toen ik naar buiten liep dacht ik: "Zo! Met mijn afspraak is de uitgelopen agenda van deze tandarts weer ingehaald! Wat zou een uur van deze dame kosten als 4 minuten al zoveel kost?" Deze tandarts doet waarschijnlijk dag in dag uit tientallen van deze controles op een dag en draait op routine. Ze beseft niet dat dit voor de mens die onder haar in de stoel zit, en afhankelijk is van haar op dit moment, een spannend moment is dat één, hooguit twee maal per jaar gebeurt. Die routine was waarschijnlijk wel in orde. De behandeling werd heel, heel kort toegelicht. Maar het te behandelen gebit zit in een mens. Die mens verzorgt het gebit de overige 365 dagen minus de 4 minuten controle. De sociale interactie over het gebit is daarom een beetje meer aandacht waard. Met interactie op deze manier: niet aan te bevelen. Een wereld verwijderd van hoe tandarts Koopmans indertijd zijn cliënten behandelde.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Al jaren bij dezelfde persoon

Doordat ik al jaren dezelfde persoon heb kent ze mijn gebit goed. Daarnaast vriendelijk en persoonlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Enthousiast en heel aardig personeel!

Je wordt meteen heel enthousiast begroet als je binnen komt waardoor je je meteen op je gemak voelt en dat is echt heel fijn. Ze nemen de tijd voor je en luisteren naar je wensen. Bij mijn andere tandarts ben ik een nummertje en dat is hier echt niet! Na mijn eerste afspraak hier zei ik gelijk tegen mijn man, ik ga overstappen van tandarts hier was het zo fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Positief

Iedereen is even vriendelijk en groet bij binnenkomst en weggaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

top!

Ik heb een paar jaar geleden getwijfeld om bij jullie te blijven, maar.. Dit laatste jaar ben ik allervriendelijkst geholpen door zowel tandarts en mondhygiënist en ga weer met een glimlach door het leven, dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Niet volgens afspraak!

Had op vakantie vd tweede keer een tand verloren uit mijn bovenprothese. Na mijn vakantie direct naar "de Besterd" gegaan en werdt na enige commotie geholpen door een leuk team. Daar werdt mij verteld dat mijn bovenprothese niet goed aansloot op mijn onderprothese en daardoor mijn tanden losraken. Ze stuurde mijn bovenprothese naar het laboratorium om de tand, die ik gelukkig niet had doorgeslikt, er terug in te zetten. Voor 17uur die zelfde dag was het gerepareerd en heeft de tandarts het teruggeplaatst en nagekeken. Het zou me niks gaan kosten want dat dit gebeurt was in zo'n korte tijd vd tweede keer was niet goed. Ook werdt mij verteld door de tandarts, die een half uur bezig was geweest om de bovenprothese goed passend te maken, mijn bovenprothese was niet goed gemaakt en ik moest zo snel mogelijk een afspraak maken bij de tandtechnieker. Dat heb ik dus gedaan en vervolgens kon ik gelijk de woensdag erop bij haar terecht. Ze keek ook naar de bovenprothese en kwam toen tot de conclusie dat ik een nieuwe onderprothese moet hebben terwijl het euvel zich id bovenprothese bevindt. Ook krijg ik nu een rekening aan of ik zelf nog een gedeelte wil betalen terwijl erover garantie werd gepraat, allemaal een beetje raar en volgens mij geen communicatie onderling met de behandelaars.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Goed

Prima geholpen verder geen bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vanouds goed

Gewoon vaste routine door vakvrouw

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

013 535 5535

[email protected]

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.