Fijn dat alle disciplines bij elkaar zitten. Wachttijd is niet lang.

Zie bovenstaande.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Prima!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Efficiente controle

Goed (controle, advies en communicatie)

Gewoon goed!

Elk half jaar naar de mondhygieniste en tandarts voor de schoonmaak en controles en altijd een ander en da's heel fijn want ze zijn allemaal zeer vriendelijk en duidelijk. Fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed zoals het was, jammer weer een wisseling in tandarts

Ik heb altijd een heel goede ervaring met tandartsengroep De Besterd gehad omdat ik een erg goede vaste tandarts had tot hij met pensioen ging. Daarna veel wisselingen gehad met tandartsen en wisselende ervaringen. Nu voor 1 keer weer een echt goede tandarts gehad en die gaat nu alleen nog maar implantaten doen. Dat wisselen is echt een groot probleem vind ik.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tandvlees is wat verbeterd tov een paar jaar geleden

Zéér tevreden.

Zorgzaam team. Stellen mij op m'n gemak door hun open houding. Goede afstemming. Zijn ook professioneel in gesprek met elkaar. Door mijn 'langdurige' behandeling is mijn angst voor behandelingen zeer sterk afgenomen. Tijdens de behandelingen wordt regelmatig aangegeven wat er gaat gebeuren. Voor mij meer dan belangrijk.

Goed geholpen

Heel kundig en vriendelijk geholpen

Duidelijke uitleg.

Ik wilde even mijn probleem bespreken en dat kon diezelfde dag. Duidelijke uitleg gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geduldig met kinderen en nemen de tijd

Goed voor ‘t gehele team

Keurig geholpen 1 aandachtspunt : k ook Ange wachttijden voordat je kunt afspreken

perfect

Duidelijke uitleg hoe dat ik verder moet gaan met de verzorging van mijn gebit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ontspannen sfeer en prima uitleg van behandeling

Zorgvuldig en professioneel.

Heel goed

Vriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel, vriendelijk, prettig en efficiënt.

In verband met een verwijzing door de kaak- en mondchirurg van het ziekenhuis was een afspraak vlot te maken. De behandeling werd na overleg prettig en efficiënt door Dr. Worms uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn melding van mijn agenda was niet afgegaan zodat ik mijn afspraak vergeten was

Ik werd door de mondhygeniste gebeld om 20.10 dat ik een afspraak om 20 uur had . heel netjes en mocht nog komen ook dus bedankt voor die service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

altijd goed en netjes geholpen

fijne medewerkers

duidelijke uitleg

fijne tandarts, mevr. Roes, legt alles duidelijk uit

Goed schoongemaakt, slecht gepland

Had een half jaar geleden een dubbele afspraak gemaakt. Eerst bij de mondhygiëniste en daarna bij de tandarts voor controles. Helaas nadat ik bij de mondhygiëniste was geweest lang in de wachtruimte gewacht en uiteindelijk maar gaan vragen hoe t zat. Bleek dat er met de 2e afspraak iets verkeerd was gegaan en heb voor niks zitten wachten helaas.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een hele fijne en kundige tandarts, die duidelijke uitleg geeft en je zeer welkom ontvangt. Heel jammer dat hij met de controles gaat stoppen. Bedankt voor de fijne jaren en succes met je andere werkzaamheden..

Vriendelijk

De aanmeldzuil werkt goed. Voor het eerst zie je een naam van uw medewerker staan. Zoiets zie je nooit bij de herinneringsmail. Een aanbeveling

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

uitstekende service

uitstekende service, kon snel terecht, alle disciplines onder 1 dak, vriendelijke medewerkers en nauwelijks uitloop en wachttijden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle goed en korte behandeling

Kon even tussen door om scherp randje van kies te laten bijvijlen. Gedaan door bijna afgestudeerde tandarts. Die deed het prima!

Goed geholpen

Prettig geholpen door Bianca

Bedrijfsgegevens

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

013 535 5535

[email protected]

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.