Goed…

Ik ervaar de tandarts goed , maar wachttijd voor mijn pijnlijke kies voor wortelkanaalbehandeling pas tot 19 augustus! Dit is een beetje vervelend omdat pijnlijk kies is …

fijn geholpen

Snel en goed geholpen

Mijn facing was losgelaten met tandenstoken. Ik kon dezelfde dag nog terecht. Facing weer keurig en vakkundig bevestigd!

Topteam!

Kundig, persoonlijk, duidelijk en vriendelijk. Ik ga bijna met plezier naar de tandarts. alle angst overwonnen

Slechte communicatie over veranderingen

Ik kwam binnen voor een halfjaarlijkse controle en trof opeens een aanmeldzuil aan ipv receptioniste. Meerdere mensen na mij wisten ook niet hoe hier mee om te gaan. Dit is ook nooit gecommuniceerd naar mij toe. Na mijn controle kreeg ik doodleuk te horen dat mijn tandarts stopt en dat ik maar een nieuwe moest kiezen. Ook dit had eerder gecommuniceerd kunnen worden, nu stond ik voor een ad hoc beslissing die ik moest nemen, niet wetende wat de beste tandarts voor mij is.

Fijne tandarts

Lucas is een fijne rustige en kundige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duurt te lang, kost veel geld en kwaliteit is slecht

Al vanaf 18.e leeftijd ben ik klant van deze praktijk. Ik heb afgelopen twee maande twee vullingen vervangen. Voor 1.e vulling moest ik 3 keer terugkomen. En de tweede vulling ontstond na 1 week toen de 1.e vulling klaar was. Men kon wat mij betreft eerste keer zien welke vullingen moest vervangen worden en bij 2.e bezoek alle 2 tanden vullen. En ik ben van de 4 keer slechts 1 keer behandeld door een ervaren Nederlandse tandarts! Andere keren waren onervaren niet NL se (tandarts?) medewerkers! Kortom: Ik ervaar dat de prijs-kwaliteit steeds achteruit gaat.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Vriendelijke mensen

Na lange tijd ben ik niet naar tandarts geweest, wordt ik wel goed geholpen en wel geruststelling want ik ben altijd bang om naar de tandarts toe gegaan.

Fijne mondhygiënist

Eeg tevreden over deze mondhygiënist

alles prima.

Ik ben prettig en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Begrip vol team Handig dat zelf inchecken

Zie hierboven

Fantastisch!

Zo aardig, voorverdoving wat ik nog bij geen enkele tandarts heb gehad waardoor ik veel minder angst heb voor de verdoving zelf. Er wordt verteld wat er wordt gedaan en wat ik kan gaan voelen. Ik ben in 64 jaar voor het eerst zonder angst naar de tandarts gegaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed zowel professioneel en klantgericht geholpen met een helder en duidelijk advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en met kennis van zaken

Wordt door alle medewerkers vriendelijk ontvangen en met kennis van zaken behandeld. Altijd ruimte ook om vragen te stellen.

Goed snel duidelijk

Hshshe

Vriendelijke ontvangst uiterst correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel goed geholpen.

Ik had een wortelkanaalbehandeling nodig en was heel zenuwachtig en bang. Ik kreeg de tandarts die de spoedgevallen deed die dag. Ze heeft me heel goed geholpen.

Positief en deskundig

Positief en goede uitleg.

Oke

Ik vond het lastig dat ik aan het einde van de controle het gevoel had dat mijn gebit binnen nu en een paar maanden volledig uit mijn mond kan zijn gevallen. En dat terwijl ik geen gaatjes had of er tanden/ kiezen los staan.

Prettige behandeling

De tandarts was rustig en had de tijd voor mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en zeer vlot geholpen

Prettige tandarts, ben netjes op tijd geholpen

Plus en min

Woensdag op controle bij Rafaela. Ik denk dat ze in 2 minuten klaar was. Erg snel en wel hardhandig. Voelde de hele middag nog waar ze in mijn tandvlees had gestoken. Kon wel meteen de dag erna ( door een andermans afzegging) bij de mondhygienist. Dat was fijn. Hier zeer tevrede over. Weet haar naam niet meer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima service! Ik kon met spoed terecht voor n spoedbehandeling.

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede persoonlijke benadering en oplossingsgericht meedenken

Zeer goede persoonlijke benadering en oplossingsgericht meedenken. Dit betreft zowel de behandeling op zich en het vooruitdenken in verband het maken van keuzes. Men heeft hiervoor uitgebreid de tijd genomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden en zijn vriendelijk

Goede keuze

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.