De hygiënist geeft goede informatie. Vraagt vooraf hoe het gaat me de gezondheid. Doet voor hoe je met ragertjes werkt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben er goed ontvangen en geholpen.

Er waren wat complicaties ontstaan van wel en nietes maar met een goed gesprek zijn we tot een oplossing gekomen .

Vakkundig en heel vriendelijk

Ze denken nee ze zijn ontzettend vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en grondig tegelijk en vriendelijk

Ben snel grondig en vriendelijk tegelijk behandeld. Elke stap werd uitgelegd.

Snel en goed

Mijn beschadigde voortand kon snel weer hersteld worden..

Altijd gezellig bij Lukas

Moesten wel een half uur wachten want Lukas liep uit.

Moderne en vakkundige praktijk

Moderne praktijk en vakkundige tandarts. Zeer tevreden over de zorg die ik hier ontvang.

Topper

Premium Tandartsenpraktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn spanning nemen ze wat weg

Prettig, stellen mij echt gerust ondanks dat ik een bezoek aan tandarts verschrikkelijk vind

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een heel fijne tandarts en assistent

Ondanks mijn lichte angst heeft de tandarts (mevr Lopik),mij op mijn gemak gesteld.ook nog een beetje humor boven mijn hoofd,dat moet kunnen.

Vriendelijke benadering.

Klantvriendelijk, deskundig. Gevoel dat er te veel onderzocht wordt, waardoor kosten voor patiënt onnodig hoog uitvallen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling prima, maar kosten erg hoog

Behandeling mondhygiëniste was goed. Geen bijzondere handelingen nodig, want mijn gebit onderhoud ik goed. De factuur was schrikken. 94,- voor nog geen half uurtje!!!

Professioneel

Duidelijk werd verteld wat er te gebeuren staat!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben niet te spreken dat ik al drie tandartsen en evenveel verschillende mondhygienisten heb gehad

Ik heb dit ook aangegeven. En heb nu met Alexandra afgesproken dat ik haar als vaste tandarts krijg. Dat vind ik goed en fijn. Na 30 jaar vaste tandarts Koopmans en met enige angst voor de tandarts is dit hoog nodig dat er enige vastigheid in komt en ik vastigheid krijg qua tandarts. Dan kunnen het weer vijf sterren worden.

Er wordt verder gekeken

Er was 1 gaatje geconstateerd maar bleken er 2 te zijn. De tweede werd ook behandeld.

Vriendelijk en deskundig

Al jaren goede zorg.

Waardeloos

Veels te lang wachten iedere keer en ook iedere keer een andere tandarts niet fijn en tandarts sprak ook niet goed Nederlands ook erg irritant was niet blij

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Prima zoals altijd!

Goede kwaliteit van zorg!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kan wel leukere dingen bedenken

Rustige mondhygiënist

Duidelijk en efficiënt

Fijne ontvangstruimte. Tandarts en assistente nemen de tijd om alles uit te leggen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en goed zonder pijn

vakkundige mensen

fijne mensen wordt op je gemak gesteld en nemen de tijd ervoor, zeer vriendelijk.

gewldig

mijn tandarts geeft goede adviezen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst en prettige tandarts, rustig, legt goed uit wat er aan de hand is en wat de opties zijn

Heel erg goed behandeld

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.