Ik ben niet te spreken dat ik al drie tandartsen en evenveel verschillende mondhygienisten heb gehad

Ik heb dit ook aangegeven. En heb nu met Alexandra afgesproken dat ik haar als vaste tandarts krijg. Dat vind ik goed en fijn. Na 30 jaar vaste tandarts Koopmans en met enige angst voor de tandarts is dit hoog nodig dat er enige vastigheid in komt en ik vastigheid krijg qua tandarts. Dan kunnen het weer vijf sterren worden.

Er wordt verder gekeken

Er was 1 gaatje geconstateerd maar bleken er 2 te zijn. De tweede werd ook behandeld.

Vriendelijk en deskundig

Al jaren goede zorg.

Waardeloos

Veels te lang wachten iedere keer en ook iedere keer een andere tandarts niet fijn en tandarts sprak ook niet goed Nederlands ook erg irritant was niet blij

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Prima zoals altijd!

Goede kwaliteit van zorg!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kan wel leukere dingen bedenken

Rustige mondhygiënist

Duidelijk en efficiënt

Fijne ontvangstruimte. Tandarts en assistente nemen de tijd om alles uit te leggen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en goed zonder pijn

vakkundige mensen

fijne mensen wordt op je gemak gesteld en nemen de tijd ervoor, zeer vriendelijk.

gewldig

mijn tandarts geeft goede adviezen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst en prettige tandarts, rustig, legt goed uit wat er aan de hand is en wat de opties zijn

Heel erg goed behandeld

Fijne tandarts praktijk.

Altijd positief

Sjoerd is mijn behandelaar en levert kwalitatief zeer goede tandzirg!

Professioneel geholpen

Jammer dat Marion de praktijk gaat verlaten. Ik vond haar een dekundige, fijne tandarts.

Deskundig

Vertrouwen in hun expertise.

Fijne tandarts

Ik ga er altijd met veel zenuwen naartoe maar mijn tandarts kan me altijd geruststellen. En laatst met een bepaalde behandeling blijft ze er op hameren dat ik echt helemaal tevreden de deur uit ga.

Zeer professioneel

Kundig en informatief

Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam

Jonge tandarts, maar zeer vakkundig overkomend

Dikke voldoende

Nvt

alles ok

goede behandeling en goede uitleg

Zeer vriendelijk, top tandarts

Goed een fijne tandarts

Ik ben goed geholpen het is een fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel aan de beurt en prettige ontvangst

Ik heb nauwelijks hoeven wachten , was snel aan de beurt. Prettige ontvangst en goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes .vriendelijk behandeld met weer een mooi resultaat

Ook vriendelijk voor kinderen ., als je samen komt .. super tevreden!

Goirkestraat 37 5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.