Fijne behandeling/ vriendelijke mensen. Jammer dat ik te lang moest wachten.

Rustig en fijne uitleg

Bij het maken van de afspraak had ik een vriendelijke vrouw aan te telefoon die mijn vragen kon beantwoorden. Per post een berekening, zodat je vooraf al een inschatting hebt wat het gaat kosten. Tijdens de behandeling rustige uitleg en vriendelijke mensen die je op je gemak stellen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Neemt de tijd en geeft fijne uitleg .

Een goede verzorging

Een goede verzorging.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, vakkundig en aardige tandarts!

Lukas is vakkundig, vriendelijk en werkt proffesioneel en geeft goed advies ! Altijd lente bij de tandarts en zijn assistente!

Gemakkelijk

Het was mijn eerste bezoek bij de Besterd, hun gaven mij een goed gevoel…alles was duidelijk uitgelgd in een non veroordelende manier.Ze waren vriendelijk en professioneel, een goede indruk dus.Bedankt… Nico Vugs.

Perfecte tandarts

Goede ontvangst, vriendelijk personeel, top tandarts. Super jammer dat ze na haar zwangerschapsverlof niet meer terug gaat keren.

Kan nie beter

Vakkundig, vriendelijk en geeft eerlijk advies

Fijn

Goede service en fijn personeel mooie uitstraling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks dat een bezoek aan de tandarts niet mijn favoriete bezigheid is, is het bezoek je 100 % meegevallen, jammer dat mijn tandarts weggaat en dat ik weer een nieuwe tandarts krijg.

Vriendelijk en geduldig

Men is altijd vriendelijk en neemt de tijd voor je. In mijn geval word er ook rekening gehouden met gevoeligheid in mijn mond, da's erg fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een heel deskundige aardige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tot nu prima tevreden over de behandelende tandarts en de behandelingen.

Super jammer dat Marjon weggaat

Uitstekend geholpen

Stuk glazuur afgebroken. Prima scherpe randen weggepoetst.

Prima geholpen, goede uitleg

Mijn mondhygiëniste legt uit wat ze doet en houdt de vooruitgang precies in de gaten. Wat gaat goed en waar zijn verbeteringen mogelijk?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles verliep vlot en correct.

Goede uitleg en eerlijk

Fijne binnenkomst, niet lang wachten, fijne tandarts

Altijd goed en vriendelijk

Altijd goed en vriendelijk

Vriendelijk

Snel gehandeld

Ik word altijd zeer goed geholpen

Ik word altijd zeer goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vond het een fijne behandeling. Maar ik vind dat ze volgende keer moeten vragen of ik een heel uitleg wil krijgen over hoe ik moet leven. Ik hoef dat niet telkens aan te horen en vervolgens betaal ik er ook nog eens voor.

Heel jammer

Ik kwam voor een controle, maar de kies die al een wortelkanaal behandeling heeft gehad en nog eens gedaan is door slechte afsluiting, moet nog eens bekeken worden? De laatste vulling (vorige afspraak) is ook niet goed gedaan en moet opnieuw. Het begint echt een beetje op routine geldklopperij te lijken en ik moet mij echt afvragen of dit niet iets is voor de tucht commissie. Dan spreken wij af dat de afspraak voor de toplaag na de afspraak met de endo plaats vind ivm eventueel dubbel open breken, blijkt dit niet doorgegeven. Ondanks mijn protest plant de receptioniste deze toch in. Het is echt een beetje belachelijk aan het worden.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben erg blij maar wachttijd kan minder lang zijn ..,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correcte en vriendelijke behandeling.

Behandeling bekwaam en zorgvuldig uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en professioneel geholpen.

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.