Geruststellend , vriendelijk, op gemaktstellend , meedenkend

Er werd de tijd genomen in een vriendelijke, geruststellende sfeer. Tijd voor vragen en uitleg. Duidelijk verhaal. Helpt zeker om de drempel naar de tandarts weer te nemen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Goede ervaring

Goed geholpen en goede info

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd prima ontvangst en vriendelijke professionele behandeling.

Jammer dat het personeelsverloop zo groot is. In korte tijd ben ik nu aan de 3e tandarts toe. Gelukkig doet dit niets af aan de kwaliteit van de behandeling maar het is wel jammer. Alle begrip overigens als men kiest voor een nieuwe functie/uitdaging.

Prima gegaan

Goed gesprek gehad alles goed uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel aan de beurt en op tijd gewaarschuwd voor controle

Gewoon goed genoeg

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Helemaal tevreden

Fijne praktijk

Fijne tandarts

Heb al jaren deze tandarts alleen maar pluspunten

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Goede uitleg tijdens behandeling

Alles was prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima service Minpuntje is dat ik pas in februari naar de mondhygiëniste Anita kan

Vriendelijk

Het zijn hele vriendelijke mensen uitleg is ook oke ik ben heel erg tevreden

Snelle en vakkundige hulp

Nadat ik op maandag belde met pijnklachten kan ik op dinsdag te recht. Het bleek inderdaad te gaan om een verstandskies die vervelend aan het doen was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fantastische onderbouwing en advies en goed specialistisch werk.

Zie aanhef

Snel en goed geholpen

Heb 2 verstandskiezen laten trekken. Werd snel opgehaald door de tandarts en gauw geholpen. De procedure was snel, hechting is netjes gedicht en was zeker goed verdoofd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige binnenkomst vriendelijk contact ondanks de aanmeldzuil.

vriendelijk

deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en vriendelijk geholpen!

Alles volgens afspraak en goede en vriendelijke service!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Lieve en meedenkende medewerksters!

Zag best tegen de behandeling op, maar werd ontzettend op mijn gemak gesteld door tandarts en de assistente. De tandarts legde duidelijk uit wat er ging gebeuren en vroeg heel regelmatig of het wel ging…

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed. Gaat alleen ook al weer stoppen.

Prima, pas aan haar gewend, gaat stoppen Jammer dat combi afspraken zo Moeilijk te plannen zijn ( lees:niet)

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Gewoon helemaal goed.

Zowel bij de mondhygiëniste als bij de tandarts op tijd, vakkundig maar vooral heel vriendelijk ontvangen.

Goede snelle vriendelijke hulp

Goede snelle vriendelijke hulp als je om 8.00 uur belt en om 12.10 uur al kunt komen bij tandarts

Gaatjes vullen.

Goed deskundig geholpen. Door zowel de tandarts als de assistente

Vriendelijk en ervaren preventieassistente

Prettige, deskundige en vriendelijke behandeling

Ik ben zeer tevreden.

Ik word altijd goed geholpen door voor mij bekende personen. Dat vind ik fijn, ik zou geen andere tandarts willen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt voorbij gegaan waar ik voor kom!

Heb en afgebroken kies die ik wil laten maken. Worden 4 foto’s gemaakt. Krijg in de avond een mail met een begroting voor heel mijn gebit. Een bedrag dat oploopt in de honderden euro’s. Als ik daarmee akkoord ga dan wordt mijn afgebroken kies gemaakt!? Mail terug gestuurd of ze niet eerst mijn kies kunnen maken. Tegenbericht is dat het wordt overlegd met de tandarts. Tot op heden geen reactie ontvangen! Als ik naar de autogarage ga voor nieuwe ruitenwissers, hoef ik toch ook niet eerst 4 nieuwe banden en een complete uitlaat laten vervangen voordat ik mijn ruitenwissers krijg!! Voor nu wacht ik af of ik nog een reactie krijg of alleen mijn kies gemaakt kan worden…..

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Bedrijfsgegevens

Goirkestraat 37

5046 GD Tilburg

013 535 5535

[email protected]

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.