Niet lang wachten. Goed verleg met helder vakkundig advies. Prettige tandarts

Vakkundig en vriendelijk.

Net voor mijn geplande afspraak brak een vulling van mijn kies die meteen na mijn geplande behandeling óók weer gerepareerd werd. Dus geen nieuwe afspraak nodig ! Chapeau !

Prettige sfeer

Receptioniste en tandarts waren beiden erg sympathiek en de praktijk ziet er mooi uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nooit leuk bezoek maar was goed gegaan en fijne tandarts

goed en deskundig

Al meer dan 40 jaar zeer tevreden over het contact met medewerkers en hun deskundigheid.

Uitstekend geholpen

Net als altijd zeer goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Beste schoonste tandarts van tilburg

Professioneel

Vriendelijk en.kundig

hardhandig

Altijd goede ervaringen, al jaren lang ! Niet deze keer maar vorige behandeling met spaanse tandarts was niet erg aangenaam. harde aanpak, moeilijke communicatie en niet fijn.

Geruststellend

Vriendelijk tandarts en goede uitleg en mij ook op mij gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik mis een klantvriendelijke tandarts met glimlach

Het lijkt een tijdmachine, iedere minuut tikt door, moet geproduceerd worden, geen tijd meer voor vriendelijke ontvangst en een koud gelaat op het gezicht van de tandarts en de assistente. Ik mis de vriendelijke ontvangst en het gesprek dat je gevoel geeft welkom te zijn.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kon meteen geholpen worden.

Gehoord worden

Blij dat ik na het vertrek van tandarts Koopmans(wegens pensioen), bij welke ik altijd naar volle tevredenheid weer huiswaarts keerde na een behandeling, ik nu een prima opvolger heb gevonden/gekregen: tandarts van Steyn. Steeds goed luisterend en afwegend wat de beste optie is voor een behandeling. Er is ruimte voor meedenken van beide zijden, wat ik heel belangrijk vind. Fijne, vriendelijke en sociale tandarts die goed werk aflevert.

Echt super

Vind het zo’n fijne ervaring laatst! Alles werd top uitgelegd!

Geen probleem

Al meer als 50 jaar klant tanden zijn nog prima altijd goed geholpen

Vriendelijk en goed

Ik ben vriendelijk ontvangen, behandeling ging goed en vlot, namen de tijd die nodig was. Nieuwe aanmeldingen is ook handig. Ook vriendelijk geholpen met maken van een nieuwe afspraak

Niet serieus worden genomen

Hoi, de tandarts bleef te lang weg. Wachttijd is lang. Daarnaast besteedde de tandarts weinig tijd aan mij, want zij was met patiënten bezig. Dat moet niet kunnen vind ik. Zij communiceerde meer met haar assistente en minder met mij. Dat voelt voor mij aan als of ik er niet toe doe als patiënt. De aandacht ontbrak naar mijn mening. Mvg,

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Meegaand, accuraat en kwalitatief

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rafaela luistert naar mijn eigen wensen en levert vakwerk

Prima geholpen

Korte wachttijd. Netjes afgehandeld!

over algemeen goed

over het algemeen tevreden

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

prima de luxe

niks mis mee snel en vakkundig geholpen jammer dat hij weer iets anders gaat doen nu weer afwachten bij welke tandarts we terecht komen

Kwaliteit gaat steeds achteruit

Ik ben al 50 jaar patiënt bij jullie. Helaas jullie kwaliteit gaat steeds achteruit met jullie nieuwe tandartsen. Ze zijn wel erg vriendelijk. Omdat er taal barrière bij de sommige tandartsen zijn die nog niet gied Nederlands beheersen. Is het erg lastig om hun te volgen wat ze bedoelen. En hiermee brengt ook de twijfels of ze goed genoeg zijn. En dat de goeie tandartsen en de mondhygiënisten hier bij jullie stoppen is erg jammer.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg goed geholpen ondanks mijn angst voor tandartsen

Tandarts hield goed rekening met mijn angst en beantwoordde al mijn vragen. Tevens goede tip meegekregen.

Prima geholpen

Ik had tandpijn, kon bijna onmiddellijk komen en werd prima geholpen.

Goirkestraat 37 5046 GD Tilburg

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.