Meteen terecht en goed geholpen.

Dubbel

Ben alty blij aksk buiten sta Foto's gemaakt deze keer zonder kotsneiginen en pijn ze nam me serieus en verplaatste de foto zodat het Beter ging. Top. Tandarts praatte met buitenlands accent weet nie hoe ze heet. Was vriendelijk. Klote dat ze weer voor der collega's aam het lobbyen was om hun aan het werk te houden. De klanten op kosten te jagen/ en ongerust te maken dat de tanden eruit zouden vallen.. zonder die afsprak hou daar toch eens mee op.. Hierover al eens klacht ingedient bij de vgz.. Dus nee op 1 en vraag 3 helpt toch nie om in gesprek te gaan.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2

Prettig

Fijn consult, duidelijke communicatie en persoonlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele aardige zingende tandarts die mij ook gerust weet te stellen

Grote renovatie gehad van mijn gebit en dat ging allemaal in goed overleg. Ook werden de kostn van te voren goed inzichtelijk gemaakt. Ik ben heel blij met mevrouw Sanchez als tandarts.

Prima behandeling

Goede geruststelling en behandeling

al 50 jaar tevreden

altijd binnen redelijke termijn tot afspraak komen behandeling Marjon en assistentie vriendelijk en met respect voor BANGE patiënt. balie altijd correct, inclusief telefonisch contact

Netjes geholpen en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vakkundig en met aandacht geholpen

veel aandacht voor de controle van het gebit en respect voor de keuzes

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben zeer tevreden Er wordt tyd voor je genomen en je wordt goed betrokken by wat de tandarts met je doet zou ze gewoon een bos bloemen willen geven Maar ja dat is dan net weer te gek Grts

Zeer professionelen klantvriendelijke benadering

Een zeer rustige vriendelijke omgeving het is daar prettig om te vertoeven.

Ik was erg tevreden

Ik was erg tevreden over mijn bezoek!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige bejegening, tevreden over behandeling

Persoonlijkere benadering dan gewoonlijk, bij het tandartsbezoek vanwege gebroken tand van prothese. Ik voelde me serieus genomen en op mijn gemak ,ook door mw. Veres.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijke uitleg en navraag of ik bij het trekken van de kies pijn heb

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, alleen weer 20 minuten te laat geholpen. Geholpen door tandarts van Beek, maar die staat niet meer in de lijst.

Goede organisatie

Goed en vriendelijk geholpen door tandarts Van Lopik.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd een fijne vriendelijke tandarts.

Goed geholpen, vooral door de tandarts, zij is altijd belangstellend.

deskundig en prettig

Deskundige behandeling met uitleg en prettig contact.

Goed geholpen

Ondanks de drukte bij jullie toch snel en goed geholpen

Zoals hier onder.

Het is veel te druk bij jullie. En dat met minder personeel. !!!!!!!’

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Tevreden

Afspraak begint op tijd, wel vindt ik dat er veel vraag is om jaarlijks foto’s te maken. Mijn gevoel zegt als er geen klachten zijn dan hoeft dat voor mij niet, valt mij op dat ik deze vraag nogal een krijg. Verder een goede ervaring

Ik ben bage

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geholpen zoals het hoort.

Snel en vakkundig geholpen door vriendelijke tandarts.

Over Tandartsenteam De Besterd

Patienten bij de Tandartsenteam de Besterd profiteren van: -Kwalitatief hoogstaande zorg in een ruime moderne praktijk. -Een vaste tandarts behalve bij een eventuele verwijzing naar een specialist binnen de praktijk. -Alle specialismen binnen de tandheelkunde in huis. -Een kindertandarts ook voor angstige kinderen. -Eigen tandtechnisch laboratorium. -Ruime openingstijden. -Bij spoed binnen 24 uur een afspraak.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.