Er mag meet toelichting gegeven worden over de behandeling die uitgevoerd wordt
Erg vriendelijk en bekwaam
Kon snel terecht voor een grondige intake en het opstellen van een behandelplan. Ook het kostenplaatje was heel inzichtelijk.
Goed fijne mensen ontspannen zweer
Fijne tandarts. Soms wat lastig te verstaan omdat ze niet allemaal goed Nederlands (uit)spreken.
Vriendelijk en professioneel ontvangen
Fijne praktijk
zeer fijne assistenten, lieve tandarts. Nemen alle tijd.
.
Alleen lastig met parkeren, verder prima
Goed
Wel veel pijn toen de verdoving uitgewerkt was
was goed
Sinds ik dr. Tolsma niet meer heb, waar ik zeer tevreden over was, probeer ik bij andere collega’s een klik te vinden, helaas. Ik heb zelden of nooit problemen met mijn tanden. Ik krijg als opmerking terug van eén arts, “ja, maar mijn hypotheek moet ook betaald worden.” Leuke humor, maar als het niet nodig is om te rommelen aan mijn tanden, blijf er dan af, vind ik. Op het eind, na ca. 5 minuten controleren van tandsteen dat er niet was, kreeg ik de volgende opmerking. Een diepe bacteriën reiniging onder mijn tandvlees was nodig? Nummer 2? Wat? Waarvoor? Ik heb bacteriën onder mijn tandvlees zitten en dit kan, kàn tandsteen worden. Dit noem ik zoeken voor problemen die er nog niet zijn, rommelen aan een gebit was goed is en geldklopperij. Na 40 ga ik op zoek naar een andere tandarts. Erg jammer, dat er geld zo verdient moet worden door reclame te maken voor onzinnige dure behandelingen en dat mensen erin trappen.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Onze praktijk zou graag met u in contact komen om deze review te bespreken. Helaas kunnen wij met de gegevens die wij nu hebben geen contact opnemen, omdat we uw naam niet kunnen terugvinden in ons systeem. Zou u contact met onze praktijk willen opnemen? Onze balie is ervan op de hoogte dat u kunt bellen. Alvast bedankt. Mvg, Natalie Mak
Ontvangst aan de balie is heel prettig. Assistente, die me op komt halen, is heel aardig en begripvol wat betreft mijn handicaps. Behandeling door tandarts is uitstekend, goed rekening houdend met mij. Door een verhuizing ben ik een.poosje weg geweest uit de praktijk. Ik ben heel blij weer terug te zijn!
Vlot en goed.
Aangezien ik de dingen waarneem voor mijn moeder de mededeling dat ik er dus letterlijk bijzit tijdens haar behandeling. Dank voor de zorg voor die ochtend voor mijn moeder.
Goed het was een jaarlijkse controle Mijn vraag alleen waarom staat de naam van de tandarts? Niet in het lijstje zijn naam is Kostos of Kostas
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. De naam van u tandarts staat er bij maar dan zijn volledige naam Konstantinos Latridis. Wij noemen hem Kostas. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
Ik was erg bang maar goede en heftige ervaring.
Gemoedelijk
Op advies van de tandarts een afspraak gemaakt bij de mondhygiëniste, ervan uitgaande dat alles gereinigd zou gaan worden. Niets is minder waar......het ging blijkbaar om een meting van de pockets en stand van zaken om in navolging hiervan een vervolgplan te laten opstellen. Inmiddels al geïnformeerd dat er 3 kiezen getrokken zouden moeten worden, met daarbij een prijsofferte van een €337,90 en nu nog in afwachting van de offerte van de overige te verwachte renovatie. De rekening van de meting van het opmeten is inmiddels al binnen, kosten €204,16 .....voor een tijdsvlak van 45 minuten, sorry dat ik het zeg, maar wat een belachelijk bedrag. Enige positieve puntje, de juffrouw die de metingen verrichtte deed super haar best om alles zgm uit te leggen voor, tijdens en na de behandeling.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Onze praktijk zal contact met u opnemen om deze review met u te bespreken. Mvg, Natalie Mak
ik krijg een implantaat. dat had er al lang in moeten zitten. niet dus.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Onze praktijk zou graag met u in contact komen om deze review te bespreken. Helaas kunnen wij met de gegevens die wij nu hebben geen contact opnemen, omdat we uw naam niet kunnen terugvinden in ons systeem. Zou u contact met onze praktijk willen opnemen? Onze balie is ervan op de hoogte dat u kunt bellen. Alvast bedankt. Mvg, Natalie Mak
Duidelijke uitleg wat ze gaan doen. Netjes
Vriendelijke ontvangst. Relaxte sfeer
goed zorgen
Nijverheidssingel 319
4811 ZW Breda
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.