zeer vriendelijk en voorzichtig een topper
Niet mijn leukste uitje de tandarts dus ben altijd nerveus en zeker als het veel wisselt met de tandartsen. Maar nu een nieuw team waar ik zeer tevreden over ben goed geholpen en stelde mijn op mijn gemak behandeling uitgevoerd ging super. Tandarts legde alles goed uit behandeling ging goed/fijn. Ook de assistent was goed Bedankt en tot de volgende Mvg François Arts was roxanna
Altijd een fijne tandartspraktijk geweest. Tegenwoordig veel verandering in tandartsen. Dat ik toch wel ga twijfelen aan de deskundigheid. om dat het telkens een andere tandarts is . Het is altijd goed geweest alles werd duidelijk uitgelegd en merk toch dat de professionaliteit minder wordt.
Wij willen u graag informeren dat uw tandarts, bij wie u de afgelopen jaren onder behandeling was, onze praktijk heeft verlaten. Wij streven ernaar om u in te delen bij een andere tandarts binnen onze praktijk, zodat u bij een bekende professional blijft, tenzij u liever voor een andere tandarts kiest. Wij begrijpen dat een verandering enige verwarring kan veroorzaken, maar we willen u verzekeren dat al onze behandelaars vakbekwaam en professioneel zijn. Als u vragen heeft of als u een voorkeur heeft voor een andere tandarts, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
Al jaren mijn vast tandarts en erg betrokken. Marina en het team denken altijd mee en zijn erg kundig.
Van het maken van de afspraak tot en met het schoonmaken van het gebit was alles top georganiseerd.
İk heb geen tandartsverzekering. İk heb gewoon betaald rond 320 totaal voor het controle en vullen van 3 gaatjes. Alle 3de vullingen zitten niet goed. Ik kan begrijpen dat er misschien iets fout kan gaan met 1 vulling maar alle 3? De zenuwen zijn aangetast ik heb een wortel kanaal behandeling nodig wat mij ongeveer minimaal 680 euro gaat kosten + vreselijke pijn. en dat allemaal omdat de vullingen inde eerste plaats niet goed zijn ingezet. En ik heb ook nog een rekening gekregen van 46 euro toen ik terug ging met pijn. Schandalig gewoon.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Het lijkt erop dat u een situatie beschrijft waarin er onduidelijkheden zijn over tandheelkundige behandelingen en kosten. Hier zijn enkele punten die mogelijk nuttig zijn in deze situatie: 1. **Verzekering en Behandeling**: Het is waar dat het hebben van een tandartsverzekering een persoonlijke keuze is. Het kan altijd verstandig zijn om goed te overwegen wat voor u het beste is, vooral als het gaat om uitgebreide behandelingen. 2. **Diepe Vullingen en Complicaties**: Bij diepe vullingen bestaat inderdaad het risico dat er complicaties optreden, zoals de noodzaak voor een wortelkanaalbehandeling. Dit kan soms ook worden beïnvloed door hoe lang na de behandeling klachten zich voordoen. 3. **Tijd tussen Behandelingen**: Het is belangrijk om regelmatig voor controle naar de tandarts te gaan. Als u sinds 2015 niet meer bent geweest, kan dit invloed hebben op de algehele gezondheid van uw gebit en wat er mogelijk aan behandelingen nodig is. 4. **Klachten na Behandeling**: Wanneer u drie maanden na een behandeling terugkomt met klachten, kan de tandarts vaak bekijken of deze klachten gerelateerd zijn aan de eerder uitgevoerde behandeling. De kosten die aan nieuwe behandelingen zijn verbonden, zullen meestal volgens de geldende tarieven worden berekend. 5. **Betaling en Begroting**: De opgegeven kosten van € 691,01 voor de behandeling en het verwijderen van een kies zijn gebaseerd op de tarieven van de praktijk. Het kan nuttig zijn om dit vooraf goed te overleggen en eventuele vragen te stellen over de specificaties van de kosten. Als u verdere vragen heeft of onduidelijkheden van uw tandarts wilt bespreken, zou het beste zijn om direct contact op te nemen met de tandartspraktijk voor een duidelijkere uitleg en eventuele mogelijkheden voor behandeling of betalingsplannen. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
Goed: Er is gedaan wat nodig is. Geen bijzonderheden!
Voor de halfjaarlijkse controle bij Agni geweest. Zij werkt deskundig, geeft advies en is vriendelijk. Voor mij een positieve ervaring
Aardig en geduldige personen terwijl ze het toch erg druk hadden
Bij binnenkomst kom je in een zwaar verwaarloosd pand, heel kil en totaal niet sfeervol . Het kan voor patiënten toch best een spannende of akelige afspraak zijn om naar de tandarts te gaan. Een lamp knippert de hele dag boven de receptie , wat enorm irritant is , met name voor de receptioniste en de patiënten . De tandartsassistente en mondhygiënist doen het meeste werk, de tandarts flitst even naar binnen voor een snelle inspectie en is weer weg . Er is weinig ruimte voor een gesprek, een beetje gevoel of interesse .
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u onze praktijk als verwaarloosd heeft ervaren. We zijn ons ervan bewust dat er een probleem was met een knipperende lamp, wat helaas niet direct kon worden verholpen vanwege drukte. We begrijpen dat dit een negatieve invloed kan hebben op de ervaring van onze patiënten. Wij vinden het erg belangrijk dat iedereen bij ons een prettige ervaring heeft en willen ons excuseren dat u geen gesprek heeft gehad met onze tandarts. We zullen ons best doen om in de toekomst beter op dit soort zaken te letten. Mocht u nog verdere opmerkingen of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet Natalie Palte
ik krijg geen goede optie,s ik krijg alleen maar te horen dat ik moet weten dat als er stukken afbreken of wat dan dat ik een bovengebit moet nemen,ik heb een gevoel dat jullie al mijn tante kapot geboord hebben om geld te verdienen want hert kwam ook op het nieuws maar daar wil de tandarts niet van weten en het is niet waar,maar ik heb een tandarts nodig tot hedenik ben er van begin bij deze tandarts geweest van erp daar was ik bij toen is alles gaan vberanderen ten ongunste voor mijn onder heb ik inplantaten die zitten vast is door het ziekenhuis gedaan omdat ik een zwaar okgeluk heb gehad met een machine en al mijn onder tandan en 3 boven voor tanden braken af ik heb nu zo gedeelte flut ding in mijn boven tanden.ik zou graag daar van af willen zijn maar de einigste optie is een boven gebit en dat wil ik niet dus alles ik gewoon kapot gemaakt nu is het afwachten wanner de vullingen afbreken
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Het is jammer om te horen dat u een negatief beeld heeft van onze organisaties. Ik wil u graag verzekeren dat onze voornaamste prioriteit is om de beste zorg aan onze patiënten te bieden, en dat het ons juist niet gaat om winst maken. Bij u zijn er duidelijk beperkte opties besproken, en de tandarts heeft al meerdere keren de situatie met u doorgenomen. U kiest er zelf voor om deze situatie te zo lang mogelijk te behouden. We willen u aanmoedigen om open te staan voor andere mogelijkheden die we wellicht kunnen bieden Mvg Natalie Palte
mijn eerste ervaring als nieuwe cliënt: Voorál duidelijk aangevend wat en hoe behandeling kan zijn. Daarnaast ook goed adviserend.
goede service en vriendelijk
Ik werd netjes op het afgesproken tijdstip opgehaald vanuit de wachtkamer. Gebit schoonmaken en controle ging vlot en pijnloos. Alles werd duidelijk van tevoren uitgelegd. Erg tevreden.
Prima ervaring.
goed en snel geholpen
netjes ook naar de mensen toe, Vriendelijk Goede behandeling. Duidelijke uitleg wat er aan de hand is en wat ze gaan doen.
Heel goed en efficiënt behandeld. Zeer relaxed. dank
eindelijk mijn nieuw gebit
De nieuwe tandarts is goed
Zeer vriendelijk
Goed afspraak systeem, waar mogelijk gecombineerd met de mondhigiëniste. Duidelijke uitleg over de behandeling en profesioneel uitgevoerd.
ben tevreden
Vanaf het maken van de afspraak tot en met de behandeling waren zeer goed. Fijne baliemedewerkers en goede tandarts en assistent! Snel en goed geholpen!
Goede uitleg , professioneel medewerkers heel goed bevallen. Dankjewel
Nijverheidssingel 319
4811 ZW Breda
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.