Na een nacht niet slapen van de kiespijn heb ik 's ochtends meteen gebeld met de vraag of ik die dag nog komen komen. 2 Uur later lag ik in de tandartsstoel. Kies moest eruit. Dit is vakkundig gebeurd en de verdoving deed goed zn werk. Nadien was het een dag of 3 nog wel behoorlijk beurs, maar ook dat is inmiddels weggetrokken.
Het schoonmaken van mijn gebit was waardeloos. 2 keer wat pulken en klaar. De assistente kon ook alleen maar zeggen, Open. Dicht ............ de meeste zijn nauwelijks te verstaan!!!!! Niet voor herhaling vatbaar.
Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent met de gebitsreiniging. Uw feedback is waardevol en het is belangrijk dat u zich gehoord voelt. Het lijkt erop dat er onvoldoende aandacht is besteed aan uw wensen en dat de communicatie niet duidelijk was. Misschien is het een goed idee om dit te delen met de tandarts, zodat hij/zij hierop kunnen inspelen en verbeteringen kunnen aanbrengen. Uw ervaring kan helpen om de dienstverlening te verbeteren voor toekomstige patiënten. Als u verdere hulp nodig hebt, of als u een andere afspraak wilt maken, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
Roxana is een fijne tandarts!
maak afspraak voor een combi mondhygiëniste tandarts maar wordt alleen tandarts gedaan moet een andere afspraak maken voor de mondhygiëniste
Mijn nieuwe ondergebit past geweldig fijn
vriendelijke en professionele behandeling
Een vriendelijke tandarts en kundig
Ik ben zeer professioneel behandeld en begeleid.
Tandarts deelt basis informatie Assistent is altijd super vriendelijk Administratie achter de balie is juist helemaal niet vriendelijk. Krijg altijd wel het gevoel dat er extra werkzaamheden worden gepland die niet altijd nodig zijn. Het is erg duur dus er zou meer gecommuniceerd kunnen worden over de kosten en het nut van deze acties.
Geholpen door Roxana Dallas? Staat niet bij de namen.
Goed geholpen
Zowel de afspraken aan de balie als de behandelingen 'aan de stoel' waren goed. Als je echter voor de deur je auto parkeert, herkent de politie niet je gemaakte parkeer app acties. Je krijgt dan een boete en dan kost een half jaar om het ongedaan te maken. Ik stel prive parkeerplaatsen voor bezoekers voor.
Slecht en tandarts zegt pas na meer dan 1 jaar hoe erg het is
Duidelijke uitleg bij alle stappen van de behandeling en het vervolg
Fijne behandeling. Geen oordeel waarom ik tandsteen heb. Situatie is bekend. Sterke onderlip.kan mijn mond moeilijk open houden.
Tandarts werdt continue weggeroepen tijdens behandeling, kwamen continue collega's in en uit gelopen
Zeer vakkundig
Vriendelijkheid
Prima geholpen
Goede behandeling en vriendelijke houding.
Het was voor mij even wennen, een nieuwe tandarts (gelukkig kon ik haar redelijk goed verstaan). Een groot verschil met mijn vorige bezoek (inmiddels bijna 2 jaar geleden) waardoor ik twijfelde of ik naar een andere tandartspraktijk over zou stappen.
Duidelijke uitleg, rustig, vriendelijk en neemt de tijd.
Iedereen vriendelijk
Zeer tevreden over de behandelingen en zeker ook de sfeer waarin alles gebeurd. Vriendelijk en ontspannen. Vakkundige tandarts (Daniela)
Elke keer als ik bij de tandarts/ mondhygiënist kom krijg ik ongevraagd het standaard preventie gesprek. Het viel mij nu op dat dit op de rekening gespecificeerd wordt voor 15 euro extra. Het zou netjes zijn voor de praktijk als men eerst vraagt of je behoefte heeft aan zo’n gesprek a 15 euro vooraf. Klinkt toch weer als een manier om extra geld te verdienen . Het is duur genoeg.
Bedankt voor uw brief en het delen van uw ervaringen tijdens uw bezoeken aan onze praktijk. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij begrijpen dat het preventiegesprek soms als ongevraagd kan worden ervaren en dat deze kosten niet altijd vooraf zijn besproken. Het doel van deze gesprekken is om patiënten te informeren en te begeleiden bij het onderhoud van hun mondgezondheid, maar wij willen zeker rekening houden met de wensen van onze patiënten. We nemen uw feedback serieus en zijn altijd bezig met het verbeteren van onze service. We hopen dat u ons de kans geeft om dit in de toekomst beter aan te pakken. Alvast dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
Nijverheidssingel 319
4811 ZW Breda
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.