Om behandeld te worden in een kamer waarbij tijdens de behandeling wel ca. 40 keer de deur open en dicht is gegaan en mensen in en uitlopen, vind ik echt niet kunnen. P.S. de behandelaar deed overigens goed zijn werk. De praktijk kent sinds het vertrek van tandarts Tolsma een groot verloop in personeel (tandartsen, assistenten, mondhygiënisten). Het verdienmodel van de praktijk is m.b.t. het verwijderen van tandsteen verplaatst van de tandarts naar de mondhygiënist. Dit betekent dat patiënten geconfronteerd zijn geworden met hoge(re) kosten die niet binnen de standaard zorgkostenverzekering worden vergoed. Degene die hier op financieel vlak beter van wordt is de financieringsmaatschappij die de praktijk overgenomen heeft.
Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u geen fijne ervaring heeft gehad in onze praktijk. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om ons hierover te informeren. U geeft aan dat de gang achter de behandelkamers als onrustig werd ervaren. Dat begrijpen wij helemaal, en het is inderdaad zo dat ons personeel deze route moet gebruiken om van de ene naar de andere kant van het pand te gaan. We realiseren ons dat dit invloed kan hebben op uw behandeling en comfort. Uw opmerking nemen we ter harte en we zullen onderzoeken of we hierop een oplossing kunnen vinden. Ons doel is om een zo aangenaam mogelijke omgeving te creëren voor al onze patiënten. Nogmaals dank voor uw feedback. Mocht u nog verdere opmerkingen of suggesties hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
Goede zorg, echter geen parkeergelegenheid.
goede service en vriendelijkheid van het personeel de tandarts weet mensen gerust te stellen die angst hebben dus ja ik adviseer deze
Ik kom al 8 jaar bij Nicole. Ik wil geen andere.
Goede praktijk met goede behandelaars.
Soepel en vlot, zoals altijd een deskundige behandeling.
Denken goed mee
prettig ervaren goede uitleg waarom bepaalde dingen werden gedaan.
Ervaren mensen
Is gewoon een goede vriendelijke tandarts.
Goed geholpen en fijne uitleg
zeer aardig en voorzichtig met zeer duidelijke uitleg en zeer goed verzorgt
Was echt hard nodig veel tandsteen heeft tot in de middag geduurt eer ik iets kon eten
uitleg over kroon, schoonmaken
Ben goed geholpen en de uitleg is goed omtrent wat ze gaan doen.
Goed geholpen
Fijne, aardige tandarts.
Doordat de tandarts geen Nederlands praat ben ik genoodzaakt om begeleiding mee te nemen, jammer en belastend want ik zou het anders alleen kunnen.
Het kan inderdaad vervelend zijn als je niet in je eigen taal kunt communiceren met de tandarts. Het is belangrijk dat je je comfortabel voelt tijdens je tandartsbezoek. Het zou goed zijn om contact op te nemen met onze tandartspraktijk om te vragen of er Nederlandse sprekende tandartsen beschikbaar zijn. Wij gaan dan kijken welke tandarts het beste aan je behoeften kan voldoen. Hopelijk kunnen we je bij het volgende bezoek aan de juiste tandarts koppelen. met vriendelijke groet, Natalie Palte
Ik ben zeer tevreden over deze tandarts
wordt netjes geïnformeerd wat er gedaan is en geven ook aan wat er de toekomst te verwachten valt
Maandag een afspraak 5 minuten binnen geweest dinsdag terug komen voor schoonmaken en dat moet ik van de assistente te horen gekrijgen wat er is met me gebit 6 maanden is t begonnen en nu pas krijg ik het te horen gewoon slecht. Ben blij dat er 1 iemand daar rond loopt die de waarheid verteld
Betreft: Onze oprechte excuses voor het ongemak Graag wil ik onze oprechte excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft gehad tijdens uw recente bezoek aan onze praktijk. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in onze communicatie en de behandeling van uw gebit. Het is absoluut niet onze bedoeling om u in het ongewisse te laten over de staat van uw gebit. We begrijpen dat het frustrerend moet zijn om pas na zes maanden informatie te ontvangen over uw situatie. Dit is zeker niet het niveau van zorg dat wij willen bieden. Wij waarderen het dat u ons erop hebt gewezen en zullen uw feedback serieus nemen om onze communicatie en dienstverlening te verbeteren. Het is voor ons belangrijk dat u zich gehoord voelt en dat u de juiste informatie krijgt over uw gezondheid. Mocht u verder nog vragen hebben of als er iets is wat wij voor u kunnen doen, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Wij willen graag helpen en ervoor zorgen dat uw volgende ervaring bij ons beter verloopt. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
kleine telleurstelling de door mijn tandarts geadviseerde behandeling bij de mondhygiëniste wordt nu door steeds gecanceld zoo ook dinsdag 22 okt.Nu zit ik alweer 3 dagen te wachten op een nieuwe afspraak die de dame aan de receptie niet durfde maken hpelijk hersted U deze kleine tekortkoming
afspraak op tijd en vriendelijk personeel
Ik werd vriendelijk en menselijk onthaald en het was een goed op elkaar ingespeeld team! Door wat geintjes over en weer was er totaal geen spanning en was het een leuk bezoek.
Eerste ervaring met nieuwe tandarts,ik ben zeer tevreden.
Nijverheidssingel 319
4811 ZW Breda
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.