Alleen lastig met parkeren, verder prima

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wel veel pijn toen de verdoving uitgewerkt was

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

was goed

was goed

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Steeds meer geldklopperij

Sinds ik dr. Tolsma niet meer heb, waar ik zeer tevreden over was, probeer ik bij andere collega’s een klik te vinden, helaas. Ik heb zelden of nooit problemen met mijn tanden. Ik krijg als opmerking terug van eén arts, “ja, maar mijn hypotheek moet ook betaald worden.” Leuke humor, maar als het niet nodig is om te rommelen aan mijn tanden, blijf er dan af, vind ik. Op het eind, na ca. 5 minuten controleren van tandsteen dat er niet was, kreeg ik de volgende opmerking. Een diepe bacteriën reiniging onder mijn tandvlees was nodig? Nummer 2? Wat? Waarvoor? Ik heb bacteriën onder mijn tandvlees zitten en dit kan, kàn tandsteen worden. Dit noem ik zoeken voor problemen die er nog niet zijn, rommelen aan een gebit was goed is en geldklopperij. Na 40 ga ik op zoek naar een andere tandarts. Erg jammer, dat er geld zo verdient moet worden door reclame te maken voor onzinnige dure behandelingen en dat mensen erin trappen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Onze praktijk zou graag met u in contact komen om deze review te bespreken. Helaas kunnen wij met de gegevens die wij nu hebben geen contact opnemen, omdat we uw naam niet kunnen terugvinden in ons systeem. Zou u contact met onze praktijk willen opnemen? Onze balie is ervan op de hoogte dat u kunt bellen. Alvast bedankt. Mvg, Natalie Mak

Uitstekende behandeling in een uitstekende sfeer.

Ontvangst aan de balie is heel prettig. Assistente, die me op komt halen, is heel aardig en begripvol wat betreft mijn handicaps. Behandeling door tandarts is uitstekend, goed rekening houdend met mij. Door een verhuizing ben ik een.poosje weg geweest uit de praktijk. Ik ben heel blij weer terug te zijn!

Heel tevreden!

Vlot en goed.

Goed en zorgvuldig

Aangezien ik de dingen waarneem voor mijn moeder de mededeling dat ik er dus letterlijk bijzit tijdens haar behandeling. Dank voor de zorg voor die ochtend voor mijn moeder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed het was een jaarlijkse controle Mijn vraag alleen waarom staat de naam van de tandarts? Niet in het lijstje zijn naam is Kostos of Kostas

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. De naam van u tandarts staat er bij maar dan zijn volledige naam Konstantinos Latridis. Wij noemen hem Kostas. Met vriendelijke groet, Natalie Palte

Ze houden rekening met mijn handicaps

Ik was erg bang maar goede en heftige ervaring.

,vriendelijk

Gemoedelijk

Vervolg afspraak mondhygiënist.

Op advies van de tandarts een afspraak gemaakt bij de mondhygiëniste, ervan uitgaande dat alles gereinigd zou gaan worden. Niets is minder waar......het ging blijkbaar om een meting van de pockets en stand van zaken om in navolging hiervan een vervolgplan te laten opstellen. Inmiddels al geïnformeerd dat er 3 kiezen getrokken zouden moeten worden, met daarbij een prijsofferte van een €337,90 en nu nog in afwachting van de offerte van de overige te verwachte renovatie. De rekening van de meting van het opmeten is inmiddels al binnen, kosten €204,16 .....voor een tijdsvlak van 45 minuten, sorry dat ik het zeg, maar wat een belachelijk bedrag. Enige positieve puntje, de juffrouw die de metingen verrichtte deed super haar best om alles zgm uit te leggen voor, tijdens en na de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Onze praktijk zal contact met u opnemen om deze review met u te bespreken. Mvg, Natalie Mak

slechte comunicatie

ik krijg een implantaat. dat had er al lang in moeten zitten. niet dus.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg mooi op tijd. Netjes

Duidelijke uitleg wat ze gaan doen. Netjes

Vrij relaxed

Vriendelijke ontvangst. Relaxte sfeer

goed communicatie

goed zorgen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundigheid hoog in het vaandel

Deskundig, empathisch en eerlijke info over de staat van het gebit.

Fijne ongedwongen sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige behandeling. Geen verassingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer blij met tandarts Kinderman. Een eerlijke zeer vriendelijke man.

Specialisten

Vakmensen weten heel goed waar ze mee bezig zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden, goed service.

Wachttijd

Lijkt wel een fabriek. Elke keer moet je langs de tandarts om vervolgens doorgestuurd te worden naar de mondhygiënist. Wachttijd daar is 3 maanden!

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige en kundige mensen.

Netjes geholpen

Vriendelijke en correcte behandeling

Bedrijfsgegevens

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda

076 522 7626

[email protected]

Over Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.