Goede zorg, vriendelijke mensen

Geen lange wachttijden, vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijk met een lach ontvangen super tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb het prima ervaren

Mijn rechter onder tand moest er uit en dat heeft de tandarts goed gedaan .nog wel wat na pijn gehad maar was goed te doen

Kundige tandarts

Hrlemaal prima

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijke en kundige tandarts en mondhygiëniste. Fijne ervaring!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn bezoek heb ik als zeer prettig ervaren. Dat begint al bij de receptie (vriendelijk)

Tandarts en assistente zeer voorkomend en belangstellend. Deskundigheid mijns inziens groot. Er wordt vlot gewerkt en op mijn verzoek werd er direct actie ondernomen door de tandarts en werd het probleem opgelost. Er hoefde niet weer een consult te worden afgesproken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed, fijne mensen, duidelijke uitleg

Vriendelijke mensen, stellen je gerust, fijne behandeling. Alles op en top. 1 verbeterpunt: de herinnering per email zou iets eerder kunnen komen, zodat je eventueel nog zou kunnen annuleren. Hij komt nu <24 uur.

Professionele mondhygiënist

Ik ben goed geholpen en heb goede instructies gekregen hoe mijn tanden te poetsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De medewerkers waren deskundig, vriendelijk en beleefd

Ik op de afgesproken tijd behandeld. Mijn medische gegevens, afkomstig van mijn vorige tandarts, zijn tijdens de behandeling ingezien door degene, die de behandeling uitvoerde. Er werd voortvarend en efficiënt gehandeld, zodat ik optijd op mijn volgende afspraak aanwezig kon zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Eerste ervaring was goed.

Ik moet verder kijken hoe alles verder verloopt? Dan pas kan ik een echt oordeel geven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

hele fijne service en behandeling

prettige omgeving en behandeling

Hulpvaardig

Zorgzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt vriendelijk ontvangen zowel aan de balie en assistentes en tandartsen ik heb geen klachten op deze praktijk

Zeer prettig

Na aanmelden bij de aanmeldzuil (die overigens erg gebruiksvriendelijk is), hoefden we niet te wachten en mochten we direct door lopen. Wat me ook opviel is de kindvriendelijkheid van zowel tandarts als -assistente.

Uitstekend geholpen

Na mijn vakantie geholpen met mijn spalkje. Vriendelijk personeel met kennis van zaken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed rustig en vriendelijk behandeld.

Prima snel en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn is het niet maar je hoeft echt niet bang te zijn voor de tandarts !

Altijd goed en fijn geholpen !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn geholpen en een goed advies gekregen

Gewoon goed

Vriendelijke mensen voel mij altijd op gemak en goed behandeld

Goed en snel

Goed en snel behandeld

Vriendelijk en goed!

Het is een rustige omgeving en zeer aardige mensen.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda

Over Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en