Totaakgeen klachten goe de info
Netjes verzekerd maar dat word flink betalen
Tandartsassistente Saskia was erg aardig, geduldig, begripvol en behulpzaam. Een echte mensen mens ipv koud, kil en streng zoals de andere assistentes plus ze waren erg betutteld naar mij. Ook nani is ook erg lief en fijn maar haar ken ik zolang ik naar de tandarts ga. Dr. Garcia is een fijne tandarts. Begripvol, aardig, geduldig en stelde mij gerust. Ga zo door! Jullie zijn toppers :-D.
nvt
Een prettige omgeving. Een minpuntje: dit heb ik al eerder gemeld. Deze mails komen wel binnen maar als ik aan de balie een afspraak maak voor de volgende keer en zij zeggen dat ze de bevestiging via de mail door hebben gestuurd dan komt deze niet aan bij mij. Als het goed is dan is mijn mailadres bij de praktijk dan toch ook bekend?
Ben zeer fijn geholpen en vakkundig geholpen.
İk ben goed behandel na afspraak gemakt mij klahte behandele ik ben tevrede zo bijven ik hoop
Vakkundig geholpen, neemt alle tijd voor je en een fijn en goed gesprek.
Goede uitleg
Gisteren weer de gebruikelijke halfjaarlijkse controle. Een en ander is nagekeken en alles was onder controle. Al jarenlang dezelfde tandarts en dat voelt goed en vertrouwd.
Fijne ervaring. Je wordt op je gemak gesteld, juiste vragen gesteld en vriendelijk geholpen. Altijd een mooie glimlach.
goed deskundig en volgens afspraak
.
Om behandeld te worden in een kamer waarbij tijdens de behandeling wel ca. 40 keer de deur open en dicht is gegaan en mensen in en uitlopen, vind ik echt niet kunnen. P.S. de behandelaar deed overigens goed zijn werk. De praktijk kent sinds het vertrek van tandarts Tolsma een groot verloop in personeel (tandartsen, assistenten, mondhygiënisten). Het verdienmodel van de praktijk is m.b.t. het verwijderen van tandsteen verplaatst van de tandarts naar de mondhygiënist. Dit betekent dat patiënten geconfronteerd zijn geworden met hoge(re) kosten die niet binnen de standaard zorgkostenverzekering worden vergoed. Degene die hier op financieel vlak beter van wordt is de financieringsmaatschappij die de praktijk overgenomen heeft.
Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u geen fijne ervaring heeft gehad in onze praktijk. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om ons hierover te informeren. U geeft aan dat de gang achter de behandelkamers als onrustig werd ervaren. Dat begrijpen wij helemaal, en het is inderdaad zo dat ons personeel deze route moet gebruiken om van de ene naar de andere kant van het pand te gaan. We realiseren ons dat dit invloed kan hebben op uw behandeling en comfort. Uw opmerking nemen we ter harte en we zullen onderzoeken of we hierop een oplossing kunnen vinden. Ons doel is om een zo aangenaam mogelijke omgeving te creëren voor al onze patiënten. Nogmaals dank voor uw feedback. Mocht u nog verdere opmerkingen of suggesties hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Natalie Palte
Goede zorg, echter geen parkeergelegenheid.
goede service en vriendelijkheid van het personeel de tandarts weet mensen gerust te stellen die angst hebben dus ja ik adviseer deze
Ik kom al 8 jaar bij Nicole. Ik wil geen andere.
Goede praktijk met goede behandelaars.
Soepel en vlot, zoals altijd een deskundige behandeling.
Denken goed mee
prettig ervaren goede uitleg waarom bepaalde dingen werden gedaan.
Ervaren mensen
Is gewoon een goede vriendelijke tandarts.
Goed geholpen en fijne uitleg
zeer aardig en voorzichtig met zeer duidelijke uitleg en zeer goed verzorgt
Nijverheidssingel 319
4811 ZW Breda
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.