Onvoldoende

Eerder prima behandeling gehad. Nu werd ik zsm en met allerlei onbeantwoorde vragen snel de kamer uit gewerkt

Aligre

Wat een schat

Snelle dienstverlening

Stukje van mijn kies afgebroken. Een korte mail was voldoende om een snelle afspraak te maken. Prima opgelost en binnen een kwartier stond ik weer buiten.

Hele goede behandeling gehad

Prima in orde

Alles ging goed 4 jullie terug

Deskundigpersoneel

Deskundig en vriendelijk personeel

Heel goed, vriendelijk

Heel vriendelijk en goed

Uitstekende tandarts

Tandarts Marina is een vakkundige sympathieke tandarts. Je voelt je meteen op je gemak. Onder andere een kroon geplaatst. Alles verliep prima. Ik ben helemaal tevreden!

Vriendelijke mensen Goede service

Uitstekend gedaan

Probeer zoveel mogelijk te ontspannen dan hoef je ook geen verdoving.

Goede vriendelijke ontvangst

Goede tandarts marina zeer tevreden En de tandsteen verwijdert en gebit schoongemaakt door een zeer ervaren tand arsistenre zou graag haar naam willen voor de volgende keer zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Echt op tijd volgens afspraak geholpen

Afspraak op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandarts mis alleen het online inboeken van een afspraak

Vriendelijk en goed in het vak. Ik denk dat het online boeken van een afspraak veel mensen het een stuk makkelijker maakt. Daarnaast zal het een kostenbesparing zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rohad is zeer kundig en stelt je op je gemak.

Ik ben altijd vrij bang ben voor de tandarts/mondhygiënist, zeker als het een nieuw persoon is. Rohad nam tijdelijk plaats in van mijn eigen fijne mondhygiëniste. Hij hield rekening met mijn angst en stelde me echt op mijn gemak. Verder was hij zeer kundig (zoals de assistentes me al vertelden) en ging grondig te werk met de nieuwste technieken. Ik kreeg ook nog goede reinigingtips mee. Mijn tanden voelden weer schoon en zagen er weer mooi uit. Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren. Heel veel succes verder en hartelijk dank nogmaals voor de goede zorgen.

Geen wachttijd

Snel en goed geholpen

Goed geholpen aardige tandarts

Normaal

Alles prima

oké

Ze heeft gedaan wat moest gebeuren. Na meerdere keren gevraagd te hebben gaat ze nu kijken wat mogelijk is.

fijne ervaring

snelle en fijne behandling gehand bij verwijderen tandsteen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

met plezier naar de tandarts

De praktijk Nijverheidssingels is een heel plezierige, vriendelijke en behulpzame praktijk. De tandzorg is heel professioneel met veel persoonlijke aandacht. Tandarts Kostas en zijn assistente(s) zijn TOP. De dames van de receptie zijn vriendelijk en altijd behulpzaam. Waarom staat tandarts Kostas niet in de lijst met: "welke persoon heeft u als laatste onderzocht?"

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nette praktijk met aardige medewerkers

Nette schone praktijk met aardige medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb lang moeten wachten

Ik heb lang moeten wachten totdat ik aan de beurt was. Er is mij aangeboden om een nieuwe afspraak te maken echter het was niet mijn schuld dat alles langer duurde (gaat hier over mondhygiënist overigens). Het is wel handig als vanuit jullie meer rekening mee wordt gehouden dat mensen vrij nemen voor hun tandarts of mondhygiënist afspraak. Als je de afspraak verplaatst, moet ik nog een keer vrij nemen.

Super goed behandeld

Tandarts heel behulpzaam, heel vertouwbaar. Ik ben heel treveden

Geen pijn gehad.

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda

Over Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en