Ondanks dat mijn mond moeilijk te openen is toch mijn gaatje behandeld

Fijne behandeling ondanks dat mijn mond moeilijk open te houden is.

Super goede ervaringen.

Fijn, vriendelijk en professioneel personeel, nette praktijk, altijd goed geholpen. Ik ben heel tevreden.

Zeer snel en goed geholpen

Zeer snel en goed geholpen

Een goede tandarts

Het is een goede tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede ervaring. snel en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk…..goede communicatie en afspraken

ik ben al meer dan 40 jaar verbonden met de praktijk…… En de zorg is uitmuntend…..

Het is altijd lente….

De controle en tandsteen verwijderen verliep vlot en pijnloos.

Vriendelijke vlotte behandeling.

Vriendelijk en prettig.

Prima, vriendelijk en adequaat

Prima!

Goed behandeld

Geen bijzonderheden alles goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het fijne persoonlijke contact vind ik waardevol

Saskia heeft een goeie uitleg gegeven op mijn vragen. Daarnaast heeft ze met grote zorg mijn gebit schoon gemaakt. Dr. Kinderman heeft ook nog een goede check gedaan en e e a. toegelicht.

Prettig

Vriendelijk personeel en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlot en goed geholpen. Ook het veranderen van de afspraak ging vlot en netjes

Goed geholpen.

Vriendelijk ontvangen, persoonlijke aandacht en professioneel behandeld.

Prima tandarts

Prkma tandarts

Perfect en zeer vakkundig

Er werd goed geluisterd

De tandarts vroeg hoe het was, toen ik aangaf last te hebben werd er gelijk naar mogelijkheden gekeken. Verder gaven ze aan dat als iets pijn deed ik dit mocht aangeven en zij dan zouden stoppen.

Niet zo tevreden

Ik heb eigenlijk geen goede antwoorden gehad op mijn vragen ! Ik wilde graag een verwijsbrief voor het ziekenhuis maar ik kreeg als antwoord wij hebben hier ook een arts terwijl als ik naar het ziekenhuis ga krijg ik wel een deel vergoed want ik heb een probleem ik knars s’nachts en vandaar zijn mijn boven tanden bijna weg! Maar ze hebben ook helemaal geen vragen gesteld vreemd vond ik dat maar ik wel over de honderd euro betalen ! Dus ik ben niet tevreden dit is mijn ervaring!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Wij hebben uw kaart bekeken en het blijkt dat u in 2021 in onze praktijk bent geweest. Hier hebben wij de slijtage aan uw gebit met u besproken en is er een verwijzing naar de kaakchirurg gemaakt. Er is geen terug koppeling gevonden dat u ook daar bent geweest. U komt in 2024 (2 jaar later) terug en de slijtage aan uw gebit is uiteraard toegenomen. Wij kunnen u doorverwijzen naar een kaakchirurg maar wij hebben u er op attent gemaakt dat de kosten van een kaakchirurg valt onder specialistische hulp en worden vergoed uit de basisverzekering, na aftrek van uw eigen risico. U kan altijd zelf kiezen of bij welke behandelaar uw de behandeling wilt uitvoeren. De nota die u heeft gehad zijn de wettelijke tarieven van een controle, 2x bitewing foto en het reinigen van uw gebit. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. u kunt dan contact opnemen met onze praktijk. Met vriendelijk groet, Natalie Palte.

Goede tandarts en mondhygiëniste.

Duidelijke uitleg en goede efficiënte behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig, accuraat en op tijd

Vriendelijk, snel en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg vriendelijk en kundig geholpen

Erg fijn

Redelijk

Raar dat ze maar de helft van mijn gebit hebben gedaan om tandsteen te verwijderen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij vinden het vervelend te lezen dat uw laatste ervaring geen positieve was. Wij hebben u kaart bekeken en zien dat de tandarts u de informatie heeft meegegeven voor het reinigen bij onze mondhygiëniste. Deze zal u gebit in zijn geheel goed reinigen. Mvg, Natalie Palte

Kundige professionele mensen

Vanaf het maken van de afspraak tot de afspraak zelf enorm goede ervaring. Inmiddels ben ik hier aan een aantal jaren klant en heb telkens deze ervaring. Tijdens de afspraak wordt navraag gedaan naar eventuele klachten die ook direct worden meegenomen/opgelost.

Ok

Alles oké, geen klachten.

goed en duidelijk

fijne tandarts, legt uit wat hij doet!

Over Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.