goed en snel geholpen

goede behandeling

netjes ook naar de mensen toe, Vriendelijk Goede behandeling. Duidelijke uitleg wat er aan de hand is en wat ze gaan doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed en efficiënt behandeld. Zeer relaxed. dank

goed geholpen

eindelijk mijn nieuw gebit

De nieuwe tandarts is goed

De nieuwe tandarts is goed

Deskundig

Zeer vriendelijk

Vriendelijk en professioneel!

Goed afspraak systeem, waar mogelijk gecombineerd met de mondhigiëniste. Duidelijke uitleg over de behandeling en profesioneel uitgevoerd.

ben tevreden

ben tevreden

Goede behandeling

Vanaf het maken van de afspraak tot en met de behandeling waren zeer goed. Fijne baliemedewerkers en goede tandarts en assistent! Snel en goed geholpen!

Goede uitleg , professioneel medewerkers heel goed bevallen. Dankjewel

Alles is goed

Mooi op tijd

Ben goed geholpen en vriendelijk

Tevreden

Tandarts Marina is heel zirgvuldig

Altijd goed

Marina is de beste tandaarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel team!

Zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel team!

Fijne tandarts, mindere administratie

Ik kom graag bij deze tandarts en de tandarts en assisenten zijn vriendelijk en kundig, maar ik heb bij deze praktijk veel problemen met het ontvangen van mijn facturen.. De laatste keer heb ik zelfs helemaal geen factuur ontvangen van de praktijk en is dit geëscaleerd naar een incassobureau! Ik wil graag betalen voor mijn tandartsbezoek, maar dan moet ik wel een factuur ontvangen!! De facturatie gebeurt via een externe partij en met vragen of als er dingen mis gaan wordt je hier van het kastje naar de muur gestuurd. Dit is onvoldoende!

Hele fijne praktijk

Goed en aardig personeel. Wordt altijd rima geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en adequaat geholpen.

Ik werd goed op tijd ontvangen door de lieve assistente, die veel uitleg gaf. De tandarts was ook vriendelijk en legde goed uit wat er nu en wat er in de toekomst met mijn tanden moest gebeuren. Het was een controle bezoek. Helaas heb ik twee gaatjes en moet ik terugkomen voor de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Namens mijn moeder vul ik dit in. Uitstekend geholpen en duidelijke uitleg op het vervolg.

Zie boven.

vriendelijk en vakkennis

Heel tevreden

Daniela is een hele fijne tandarts, daar ben ik heel tevreden over. Bij binnenkomst is het personeel ook altijd vriendelijk, en de assistente aan de stoel was ook erg vriendelijk en kundig met het verwijderen van tandsteen.

Fijne tandarts

Assistentes stellen je op je gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen en uitleg gehad

Prettig

Prettig

Snel en vakkundig geholpen

Een week van te voren gebeld en kon meteen terecht, ook de vervolg behandeling werd kort daarna ingepland

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda

Over Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en