Tevreden

Vlot en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en goed

Kom hier al vele jaren graag voor kwaliteit mondzorg

Ben tevreden

Goeie tandarts lief geeft mij goeie advies en maak mij rustig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts stelde zich niet eens voor geen aandacht voor de patiënt

Zie boven. Ben al mijn hele keven patiënt hier maar helaas nu op zoek gegaan naar een andere tandarts.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wat vervelend om te horen dat de tandarts zich niet eens heeft voorgesteld en geen aandacht heeft geschonken aan u als patiënt. Hoewel dit inderdaad niet de ervaring is die u zou moeten hebben tijdens een tandartsbezoek, kan het helaas wel eens voorkomen dat een zorgverlener minder aandacht heeft voor zijn patiënten. Ik begrijp dat dit voor u geen prettige ervaring is geweest en bied mijn oprechte excuses aan namens de tandartspraktijk. We streven ernaar om onze patiënten de best mogelijke zorg en service te bieden en zullen ervoor zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. We waarderen u feedback en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u volgende bezoek aan onze praktijk een positieve ervaring wordt. Met vriendelijke groet, Natalie Palte

kinderman geweldiggggg

leuke vriendelijke humor volle tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben bij Joffre voor een nieuw gebit geweest. Er waren heel veel afspraken voor nodig, maar er wordt wel kwaliteit geleverd.

Prima geholpen.

Fijne tandartspraktijk!

Goede en fijne praktijk

Uitstekend geholpen en goede communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel erg goed behandeld zeer tevreden

Verrassend

Na mijn behandeling ….schoonmaken is bij het weggaan mijn 2 kronen voortanden lis gekomen. Ik moet toch a.s vrijdag om 2 gaatjes te vullen terugkomen. Vraag ik gelijk of ze die kronen vast wil lijmen.

Heel goed!!

Ik vindt bovenstaande voldoende.

Goede en fijne behandeling

Tandsteen verwijderen gebeurde relaxed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige mensen, prima behandeling en duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

niet lang hoeven wachten en het was allemaal duidelijk. Goed geholpen.

Zorgzaam

Provisioneel Aandachtig Voorzichtig Vriendelijk

Alles is goed gegaan

Snel en kundig

Gaat snel geen mogelijkheid contact op te bouwen met tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was hier voor controle voor mezelf en mijn zoontje. Hij wilde meteen nog een keer en mocht nog een keer op de stoel. Hij is fan en ik dus ook!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd prima, maar mijn gebit brengt nooit iets bijzonders met zich mee anders dan controle.

Alles is goed zoals altijd, alleen bij het aanmelden moet ik altijd even zuchten aangezien je moet kiezen uit man, vrouw of non-binair*. Dan denk ik altijd, kan dit bedrijf niet serieus nemen. *Dit is dus belachelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Uw opmerking dient wel enige uitleg van onze kant In de Nederlandse taal kennen we de traditionele aanspreekvormen hij/hem/zijn en zij/haar. Bij je geboorte krijg je het geslacht man of vrouw toegewezen, maar sommige mensen passen niet in deze binaire hokjes Non-binaire mensen vinden het soms prettiger om anders aangesproken te worden Als ze dan aangeven graag als ‘hen/hun’ of ‘die/diens’ omschreven te worden, dan is het wel zo respectvol dat ook te doen. Voor veel mensen kan dat nog even wennen zijn Uiteindelijk gaat het erom hoe iedereen over zich zelf denkt en waar ze zich prettig bij voelen. Daarom hebben wij deze keus bij het aanmelden en tonen hier mee aan respectvol om te gaan met onze patiënten Met vriendelijke groet, Natalie Mak

Prima geholpen

Er werd uitgebreid verteld wat er gedaan werd.

Prettige tandarts

Vriendelijk, zorgzaam , goede informatie

prima tandarts.

prima tandarts.

super netjes

Wat een mooi praktijk. Schoon, efficiënt en heel professioneel.

Fijne en snelle behandeling

Zoals altijd een fijne pijnvrije behandeling, TOP.

Over Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en