Uitstekend geholpen

Na mijn vakantie geholpen met mijn spalkje. Vriendelijk personeel met kennis van zaken.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed rustig en vriendelijk behandeld.

Prima snel en vakkundig

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn is het niet maar je hoeft echt niet bang te zijn voor de tandarts !

Altijd goed en fijn geholpen !

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Goed geholpen

Fijn geholpen en een goed advies gekregen

Gewoon goed

Vriendelijke mensen voel mij altijd op gemak en goed behandeld

Goed en snel

Goed en snel behandeld

Vriendelijk en goed!

Het is een rustige omgeving en zeer aardige mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dit keer alleen controle gehad . Fijne tandarts, vriendelijke assistenten.

vakkundige en vriendelijke zorg

geen wachttijd in de wachtkamer; vriendelijk ontvangen en vakkundige zorg. Snel en accuraat.

Gewoon goed

Ik vind het erg prettig dat de mondhygiëntiste meteen je tandsteen verwijdert en dat je daar niet weer voor terug moet komen. Wachtijd erg kort

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voor een eerste kennismaking heeft de praktijk een goede indruk gemaakt

Ik heb vertrouwen in het vervolg van de behandeling, die ik moet ondergaan. Helaas ben ik de namen van de behandelende specialisten vergeten, omdat ik vooral gefocust was op de informatie die ik kreeg en zelf moest mededelen. Ga ik beter op letten. Vriendelijke ontvangst.

Echt perfecte ervaring

Eerst nauwkeurig gecontroleerd en tandsteen verwijderd door de preventieassistente. Daarna gecontroleerd door de tandarts en had er een prima gevoel over. 10/10

Top ervaring

Ik ben geholpen door D. Sanchez Montenegro, een ontzettend lieve tandarts die aandacht heeft voor de angsten van de patiënt en hen geruststelt. Marina Llorente Garcia

Tevreden

Tevreden

Professioneel en zorgzaam

Ben zeer op mijn gemak gesteld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik mis oog in oog connectie en rust.

Ik ben door iedereen netjes en aardig te woord gestaan, ook aan de balie bij binnenkomst. Ik kreeg door de tandarts en de assistente duidelijke uitleg wat er werd geconstateerd en wat de evt. vervolgstappen zouden kunnen zijn. De behandelkamer was zo ingericht dat de tandarts en de assistente achter je zitten waardoor er geen oog in oog contact is en achter je gesproken wordt als je in de stoel ligt. Ik ben op een gegeven moment uit de stoel 'geklommen' en gaan staan, zodat ik me naar de tandarts kon richten om te praten. De assistente maakte 2x een foto die mislukte. Iemand anders heeft een derde foto gemaakt en de assistente heeft toen meegekeken en ervan geleerd. Dat is positief. (Wel ben ik een beetje ongerust over 3x in korte tijd 'bestraald' te zijn op dezelfde plek) Verder vond ik de tandarts wat onrustig, het leek alsof er 2 patiënten tegelijk behandeld werden, maar dat weet ik niet zeker. Ze liep steeds in en uit de behandelkamer. Dat gaf bij mij wat onrust, ook omdat verschillende dingen door verschillende mensen wordt uitgelegd. Ik ben gewend dat mijn vorige tandarts alle tijd nam om zelf alles met mij te bespreken. Even wennen dus. Het is nog te vroeg om een beoordeling te geven of een aanbeveling, want ik heb nog geen behandeling ondergaan.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Lange wachttijd

Heb nu al voor de derde keer mee gemaakt dat je lang moet wachten eer je aan de beurt ben nu was het 25 minuten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaring met onze praktijk. Wij begrijpen dat tijdigheid en efficiëntie voor u als patiënt van groot belang zijn en wij bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat deze uitloop met zich mee kan brengen. Helaas kunnen wij in sommige situaties zoals een spoed geval, niet altijd garanderen dat wij onze normale tijdschema's kunnen opvolgen. Wij willen u laten weten dat wij er alles aan zullen doen om de uitloop tot een minimum te beperken. Wij danken u voor uw begrip en geduld in deze situatie en stellen uw vertrouwen in ons praktijk zeer op prijs. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Natalie Palte Praktijkmanager

Goede en snelle behandeling

Ze leveren uitstekend werk

Erg vriendelijk en geruststellend

Al jaren tevreden over Nicole

Ik wil alleen Nicole als mondhygiënist.

N.V.T

N.V.T

Weer prima verlopen

Weer een prettige ervaring

Onpersoonlijk

Ben een week geleden geweest, zit nu nog te wachten op een offerte

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

We vinden het vervelend te lezen dat u niet (geheel) tevreden bent over uw laatste bezoek aan onze praktijk. Het spijt ons dat de begroting te lang heeft geduurd. Soms kunnen er onverwachte omstandigheden optreden die het proces vertragen. Wij bieden ons excuses aan voor eventuele overlast die dit heeft veroorzaakt en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Wij staan open voor verbeteringen en zullen uw review daarom intern bespreken. Met vriendelijke groet, Natalie Palte

Bedrijfsgegevens

Nijverheidssingel 319

4811 ZW Breda

076 522 7626

[email protected]

Over Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

Johan Tolsma en Hans van Erp kennen elkaar van de Universiteit voor Tandheelkunde in Groningen, waar zij beiden zijn afgestudeerd. In 1985 beginnen zij samen een tweemanspraktijk aan de Acaciastraat te Breda. Na 20 jaar werd het pand echter te klein en sinds 2003 is onze praktijk gevestigd aan de Nijverheidssingel 319 in Breda. Na een recente verbouwing beschikken we over zeven volledig ingerichte behandelkamers. Na binnenkomst dient u zich even te melden aan de balie waarna u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Momenteel werken er een aantal tandartsen binnen deze praktijk: Johan Tolsma, Marina Llorente Garcia, Desi Gercheva en Tamir Ordeman. Desi is gespecialiseerd in kroon en brugwerk en

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.