Wat een lieve tandarts

Na mijn behandeling gelijk gevraagd aan de balie of ik haar in het vervolg mag krijgen... bleek ze helaas een invalster te zijn! Maar ik heb eigenlijk nooit wat deze x dus wel.. ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals gewoonlijk bij mondhygiëniste,pijnlijk maar snel en goed.

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

erg prettig in het contact

ondanks dat het altijd weer afzien is als mijn tanden en kiezen gereinigd worden kom ik graag

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed, gezellig, aardig en professioneel

zie hierboven

Prima behandeling

Jarenlang ervaring met Inke

Goed en prettig

Professionele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kom al jaren bij de mondhygiëniste en ben altijd tevreden.

Aardige, uitstekende mondhygiënist

Goed, zoals het hoort.

Goed, zoals het hoort.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn kies is gevuld. De tandarts was heel vriendelijk. En ze gaf de verdoving heel rustig alleen wel veel want hij was pas na 5 uur uitgewerkt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vooraf goed uitgelegd wat de bedoeling was en ook gevraagd of ik problemen had met mijn gebit. Daarnaast goed advies gekregen over een complicatie bij 1 kies. Al met al dus de persoonlijke aandacht/zorg gekregen die je mag verwachten. Ik heb helaas de naam van de vrouwelijke tandarts niet onthouden en staat ook niet in de herinneringsmail, misschien handig om dat daar wel te vermelden.

Prettig

Goede uitleg en het was makkelijk om een afspraak te maken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo’n geweldige ervaring, mijn mond viel er van open !

Wil je tot rust komen, laat dan alles twee keer per jaar grondig reinigen, je hoef niet te praten want dat lukt toch niet en ga lekker tijdens de behandeling van je to do lijst dromen .

fijne afspraak

aardige tandarts en was snel klaar. hij beantwoorde netjes mijn vragen.

Wordt zorgvuldig gedaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes en vlot geholpen door de tandarts en mondhygiënist

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig en goed geholpen.

Vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

Vakkundig

Fijne omgeving en prima kwaliteit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mondhygieniste, tandarts wissekt nog wel eens maar in orde

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het zou fijn zijn als je in de wachtruimte koffie of water zou kunnen pakken. En een TV scherm met informatie over de praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes geholpen, en goed geadviseerd

Afspraak bij de mondhygiënist, was goed verlopen. En een advies gekregen voor het flossen

Vakkundige behandeling.

Vakkundige behandeling, vriendelijk en meelevend met persoonlijke omstandigheden....

Efficiënt en vakkundig

Altijd een warm welkom door de assistentes en een vriendelijke efficiënte vakkundige tandarts

Alles zoals het hoort

Werk wordt serieus uitgevoerd

Duidelijk

Kortenhoevenseweg 59 A

4128CN Lexmond

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.