Nnn

Goede behandeling snel geholpen weinig wachttijd

Fijn

De behandeling was heel goed

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super zeer vriendelijk mensen en correct

Prima verzorgd!

Zeer prettig Met de dag van te voren nog even een herinnering! Ontvangst van receptie tot behandeling, vriendelijk Behandeling vakkundig! Sfeer: ontspannen!

Heel prettig

Ik heb veel angst voor de tandarts, Mevrouw Braber is erg lief en begripvol geweest. Ze doet er alles aan de angst weg te nemen.

Angstig maar lag ontspannen

Mevrouw legt rustig uit hoe te poetsen en dergelijke! Fijne mondhygiëniste

Heel prettig

Goede en professionele dienstverlening. Attente en geduldige medewerkers. Afspraken worden nagekomen. Je wordt op tijd geholpen. Voor de gemaakte afspraken is er altijd van te voren een reminder. Prettige ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd geholpen, wordt goed naar je geluisterd, goed en duidelijk advies. Is rustig en aardig

Uitstekend pijnloos vakwerk!

Een kies verkoos ervoor om ongekroond verder te gaan, maar ik miste wel de bekroning van mijn gebit. Mijn tandarts had het akkefietje in no-time weer gerepareerd en deed en passant ook de halfjaarlijkse controle. Daardoor kan ik nu weer zonder zorgen eten.

Deskundig en vriendelijk

De controle was deskundig en vriendelijk. Goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

er werd prima rekening gehouden met het feit dat ik een beetje bang ben bij de tandarts. De afspraken vwb tandarts en mondhygienste liepen prima in elkaar over.

OK :-)

OK

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Direct geholpen mijn prothese dezelfde dag klaar!

Zie hier boven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, goede uitleg tijdens en vooraf aan de behandeling.

Leuke vakkundige praktijk

Keurig geholpen, Zeer aan te bevelen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Correct en netjes met duidelijke uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tevreden naar huis zoals altijd!

professionele en vriendelijke behandeling

professionele en vriendelijke behandeling

Prima ontvangst en uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima alleen twee weken wachten voor een afspraak voor een afgebroken kies is wel lang.

Goed geholpen

Vlot geholpen

voldoende

nvt

Zie hieronder

Snel aan de beurt, deskundig en zeer vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De laatste tijd fijn, heb eerder wel eens anders ervaren

Heel fijn en open geholpen door laatste twee tandartsen

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.