zeer vakkundige behandeling

Goede en vriendelijke behandeling

Goed.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Uiterst vriendelijk geholpen

Een tandarts en assistente die mij vriendelijk en rustig hebben geholpen. Helaas ben ik de naam van de tandarts vergeten..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlotte en prima behandeling.

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg en zoals afgesproken een offerte vooraf gezien. Behandeling ook goed!

Wel specifiek voor deze tandarts, Rosja?

deskundig

- tandarts: deskundig - vriendelijk - mondhygiëniste: al jaren onze vaste, vriendelijke, deskundige toevlucht - receptie: ook altijd vriendelijk - door de jaren heen vertrouwde gezichten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige en vriendelijke, kundige behandeling gekregen!

Uitstekend geholpen

Snel en vakkundig geadviseerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ook een leuk gesprekje gehad over de Grutto !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima keurig op tijd, en goed overleg wat er aan scheelt en wat er aan moet gebeuren

Goed , kundig

Geen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zoals altijd prima service en werk

zowel onze tandarts alsmede de mondhygieniste heeft ons prima geholpen

goed en vriendelijk

Een vriendelijke ontvangst bij de receptie. Een duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren bij de behandeling en vriendelijke benadering van de patiënten.

Gewoon prima

Als altijd goed vakkundig en vriendelijk

goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd weer goed geholpen.

Vriendelijke mensen achter de balie. Mondhygiëniste Bernadette is altijd vrolijk, geïnteresseerd en efficiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Weinig wachttijd, goed en deskundig personeel. Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dit is dus exact wat een praktijk moet hebben, goede ligging met voldoende parkeer gelegenheid, leuk balie personeel en assistenten plus uitstekende behandelaars...

Prima!

In principe kom ik liever niet bij de tandarts maar helaas had ik een gaatje. bij bellen kon ik direct de volgende dag terecht. Door de tandarts kundig geholpen. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

correct

geen lange wachttijd. goede uitleg van wat er gedaan moest worden

Professioneel en prettig

Prettig geholpen. In elke stap meegenomen waardoor het vertrouwd aanvoelde.

Heel erg goed

Prima.

Perfecte service

Bezoek aan de mondhygiëniste en de tandarts was efficiënt en uiterst plezierig

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.