Zeer kundige mensen met goed advies!

Ze zijn niet alleen aan het kijken naar de huidige staat van de tanden, maar denken ook verder om toekomstige tandproblemen te voorkomen of te verminderen. Hierbij geven ze uitstekend passend advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede, correcte en snelle behandeling.

Zeer snelle behandeling voor een vervangende vulling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tandartsafspraak verliep uitstekend!

Goed gesprek tijdens de afspraak over het maken van eventuele foto’s of andere mogelijkheden. Het was verder een korte zit van ongeveer 5 minuten.

Prima praktijk !!!

Prima praktijk

Gewoon goed(bij mondhygiënisten)Imke

Mondhygiënisten Imke is geweldig, Loop al 22 jaar bij deze dame.

Goed en behulpzaam

Was erg goed en behulpzaam. Rolstoel vriendelijke praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke mensen, flexibel in het maken van afspraken

Wij komen al jaren bij deze tandarts. De assistenten zijn vriendelijk en flexibel in het maken van afspraken. De tandartsen zijn kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iets te laat, netjes voorstellen want nieuwe tandarts was fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, netjes geholpen en snel

gewoon net als anders

gewoon geen antwoord op

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goeie behandeling en zeer vriendelijk!

Goed.

Gekomen voor de jaarlijkse controle. Vriendelijke ontvangst. Eerst de probleempjes besproken. Daarna onderzoek. De arts neemt alle tijd en legt uit dat ik nu niet kan worden geholpen en er moet een nieuwe afspraak volgen voor de behandeling. Alles duidelijk en vakkundig. (Ongetwijfeld wel voorgesteld maar de naam van de behandelaar vergeten. Sorry!)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kennis van zaken en mooi op schema

Vriendelijke tandarts en assisstent en erg kundig ook bij de balie zeer vriendelijke medewerkster.

FANTASTISCH

vakbekwame aardige mensen!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd een correcte ontvangst en goede behandeling

Ik weet de naam niet van behandelaar maar alles is zeer goed verlopen.

Redelijk goed

Tandarts goed mondhygiënisten veel te duur

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Naar volle tevredenheid te woord gestaan en geholpen.

Zie bovenstaand.

Plezierige ontvangst.

Weer een heerlijk schoon gebit, professioneel en erg vriendelijk geholpen.

redelijk

Zeer deskundig en prettig

Zeer deskundig en prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg wat ze ging doen

Fijne tandartsenpraktijk

Fijne, professionele en schone tandartsenpraktijk.

Op tijd, goed advies en erg vriendelijk

Op tijd, goed advies en erg vriendelijk

Fijne praktijk

Hele fijne praktijk met professionele en kundige tandartsen!

vriendelijke tandarts

Het blijft onprettig om te gaan, maar de tandarts en haar assistente hebben mij steeds gerust gesteld, alles goed uitgelegd, waardoor ik zeker wat minder gespannen in de stoel lag.

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.