Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

De beoordeling wordt anoniem gepubliceerd. Uw e-mailadres is enkel bekend bij het bedrijf waarvoor u deze review invult.

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.