Filters

10

Zeer aangenaam en een vriendelijke en een deskundige behandeling

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Deskundige tandarts

De sfeer tussen de tandarts en de assistente was "ijzig". Geen gezellige sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed en snel geholpen

Mijn plotseling afgebroken kies/vulling kon snel weer in orde worden gemaakt. Goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goede en vakkundige mondhygiëniste.

Zeer vriendelijke en vakkundige mondhygieniste die de tijd neemt voor de behandeling en goed luisteren kan. Met een goed gevoel weer naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Weer een nieuwe tandarts

Ik vind het best lastig dat ik de laatste keren steeds een nieuwe tandarts had. Vooral voor mijn zoontje van vier jaar. De laatste tandarts waar ik ben geweest heb ik als minder zorgvuldig ervaren dan de tandartsen die ik daarvoor gewend was (ik weet zijn naam niet, sorry). Ik twijfelde of hij mijn gebit wel voldoende goed onderzocht. Ook verwijderde hij geen tandsteen, reinigen mijn gebit niet en controleerde niet of mijn spalkje goed zat (is dat iets waar ik dan apart om moet vragen? Ik ben gewend dat dat gewoon gebeurt). Dat gaf wat verwarring allemaal. Hij was verder wel vriendelijk in contact. Ik twijfel door alle wisselingen of ik binnen de praktijk wil blijven en of ik de praktijk zou aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima tevreden

Mijn controle was prima, leuk gesprekje nog gehad ook!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

goed bevallen

ik had een invaller van Loes hij hete met zijn voornaam André? hij was heel vriendelijk en legde alles goed uit en de assistente stelde mij op mijn gemak want ik was heel zenuwachtig al met al ik had een goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Fijne tandarts praktijk.

Goede ervaring met mijn tandarts. Ze is duidelijk en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Ik had een invaller.

Ik had een invaller of is het een stagiaire? Zijn Nederlands was niet altijd even goed verstaanbaar. Hij vroeg mij of ik weleens bij een mondhygiëniste geweest ben. Hierop zei ik nee, mijn vorige tansartsen hebben dit nooit voorgesteld. Hij vroeg mij of ik hierover wil nadenken, waarop ik zei dat ik dat wel wilde. Wat schetst mijn verbazing toen ik bij de balie een nieuwe afspraak wilde maken. De assistente had doorgegeven dat ik naar de mondhygiëniste moet. Laten we een ding voorop stellen; ik moet helemaal niets. Als ik met de tandarts afspreek dat ik erover na ga denken kan het niet zo zijn dat een assistente gaat bepalen dat iets moet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede service

Nette service Goede adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Te weinig aandacht.

Ontvangst was weer uitstekend. Zonder dat vooraf was gemeld bleek er sinds twee jaar al weer de derde nieuwe tandarts mij te ontvangen. Er is niet in het dossier gekeken. Vorige keer was er namelijk aangekondigd dat een behandeling besproken zou worden. Daar is geen aandacht aan besteed. Ik stond binnen 3 minuten weer buiten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

prima geholpen door de mondhygiëniste

Iets later dan de afspraak begonnen. Er is geluisterd naar mijn klachten en adequaat verholpen. Prima gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Snel en adequaat behandeld

Ik ben snel en goed behandeld voor mijn klacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Fijne, rustige behandeling

De inval tandarts was erg vriendelijk tegen mij en mijn dochter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed en in detail bekeken

Alles goed gecontroleerd en goed geadviseerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Super leuke en lieve secretaresse. Zelf heb ik wat gezondheidsproblemen maar de invallend tandarts en de mondhygiëniste hebben daar alle respect en begrip voor en denken mee met je

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Een beetje te snel

Ik vond dat het kijken naar mijn gebit een beetje overhaast gebeurd. Ik was in en uit binnen 5 minuten. Het was niet zo goed gedaan als daarvoor.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk en goed geholpen.

Zeer tevreden. nieuwe E-mail [email protected]

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Fijne dame die alles netjes uitlegde

Als prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Met "kiespijn" naar de tandarts

Als je belt (dinsdag)dat je pijn in kaak/kies hebt of er na gekeken kan worden moet je dag erop (woensdag)terug bellen of er die dag plek is.. Die dag gebeld...kan terecht..top Vervangende tandarts..prima Foto's gemaakt etc..niet direct wat te zien. Als het erger wordt...bellen Dan kreeg ik voor zekerheid evt antibiotica. Bel je ander daags(donderdag)op dat het erger is geworden Kun je niet terecht en ook verders geen advies en "knorrig" gesprek. Bel morgen maar om 8.15 uur Ipv te bellen smorgens (vrijdag)ben ik er heen gegaan....en aangegeven dat het erger is geworden. De tandarts liep langs en keek op..ik zeg..ja ik ben er weer want heb er veel last van. Maar niet even een gesprek of wat dan ook.. Assistent kreeg toestemming voor recept uit te schrijven. Ik mis hier stukje menselijkheid vanuit de tandarts omdat er "haast" is om werkdag te beginnen heb ik het idee. Weliswaar is er recept uitgeschreven.. En hopen dat ik niet meer hoef te bellen Maar geen fijn gevoel met het beloop. Dit verhaal komt blijkbaar openbaar... De twijfel, wel of niet schrijven. Maar kreeg mail of ik revieuw wilde schrijven..prima dan een revieuw van mijn kant... dus bij deze mijn "week" ervaring vd tandarts. Mijn aanbeveling staat op "ja" omdat er overal wel iets zal zijn..dan is "nee" niet rieel want ongetwijfeld zal het met de beste bedoelingen zijn gedaan... Personeels tekort misschien.. Geen idee Maar ik was weer de "gelukkige"

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

kom hier heel m'n leven al

Goede tandarts praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Niet wat ik gewend bent

Ik ben snel geholpen nadat mijn kies gescheurd was afgelopen weekend Maar de manier waarop die laat nog wel wat te wensen over. Hardhandig, het voelde onprofessioneel Rommelig. En dit is niet wat ik gewend ben bij deze praktijk. Ik heb er jaren over gedaan om mijn angst voor de tandarts kwijt te raken dankzij het geduld en de toen nog proffesionele tandarts van Kleef....dus daar was ik heel blij om. Maar hoe deze tandarts met zijn assistent te werk gaan ..ruw, slordig, rommelig, ..mijn angst is niet terug maar positief ben ik ten zeerste niet!! Ik ga er zeker nog over in gesprek met de praktijk want dit is niet hoe ik wil dat er met mij, en helaas heeft mijn dochter dezelfde ervaring, om moet worden gegaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Klantonvriendelijk

Beweren dat ik gebeld en gemaild ben omdat de tandarts niet aanwezig was maar dat is helemaal niet gebeurt. Jammer dat het niet eerlijk gecommuniceerd was . Vertel gewoon de waarheid. Het kan altijd voorkomen dat er iemand niet is . Andere tandarts heeft mijn gebit wel bekeken en stond binnen 5 minuten weer buiten . Vervolgafspraak is wel gemaakt en kwam wel binnen met de mail !! Nogmaals heel jammer de gang van zaken ….

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

goede tandarts

goed geholpen door Sandra Versteeg beste tandarts die er is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Prima, goede uitleg, vriendelijk, oplossingsgericht

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Wielkamp 1 c

5301 DB Zaltbommel

0418 513 562

[email protected]

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.