Slecht behandeld

Slecht behandeld

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne sfeer, goede en duidelijke uitleg

Had n spoedgeval, kon zeer snel terecht, gelijk geholpen en daarbij een duidelijke uitleg over de vervolgstappen

Niet eerlijk

Niet fijn gevoel met name bij de receptie

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring met tandarts en assistente

Er wordt voldoende de tijd genomen om de klachten te bespreken en er wordt echt naar me geluisterd. De tandarts en assistente benoemen wat ze doen of gaan doen en dat geeft mij rust.

Helemaal prima.

Het was even wennen, na al die jaren bij tandarts Kootstra. Maar alles is prima gegaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en kundige mensen.

Cosmetische behandeling gehad, geweldig resultaat.

Geduldig

Mijn tandarts is erg geduldig, legt goed uit en werkt netjes. Hij doet er alles aan zodat je het bezoek, minder vervelend vind.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kijk al weer uit naar de volgende afspraak.

Het was wederom een genoegen.

goede behandeling

goed en correkt behandeld

prima behandeling

Goed en rustig geholpen met mogelijkheden om vragen te stellen.

Ontspannen en duidelijk

Ontspannen en duidelijk

Heel goed

Goede tandarts

Vriendelijk en goed geholpen.

Tevreden

Prima praktijk

Rustige tandarts, die altijd de tijd neemt om alles goed te controleren en die je bij bijzonderheden goed adviseert.

Vriendelijke behandeling

Vriendelijke behandeling door Lotte en Karin en diens assistente van dienst die dag.

Prettig

Duidelijke aanwijzingen, vriendelijk, professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne behandeling, alles is goed geregeld

Afspraak maken en aanmelden gaat allemaal heel vlotjes. Vriendelijke medewerkers en goede behandeling.

Vriendelijk en deskundig

Een bezoek aan de tandarts is nooit leuk vooral niet als er een afgebroken kies getrokken moet worden. De assistente vertelt alles wat ze doet en stelt je op je gemak (ik ben echt heel bang van de tandarts). Ook tandarts Vermeulen is heel vriendelijk, legt ook goed uit wat je thuis nog kunt verwachten en wat je moet doen.

Geweldige praktijk

Mooie praktijk met medewerkers die verstand hebben van hun vak

Patientvriendelijke behandeling.

Er wordt de tijd genomen bij het controleonderzoek van het gebit.

Deskundig en rustig geholpen

Prettig uitleggen wat er gedaan wordt, advies voor zelf schoonhouden gekregen. Prettige duidelijke behandeling

Gewoon goed

Geen opmerkingen.

Goede ervaring....

Goedemorgen, Heb nog regelmatig last van mijn behandeling na de 25e jan. '23 Als ik iets koud eet of drink is mijn kies rechtsachter onder gevoelig! Groetjes, Elen de Fretes

Over Tandartsenpraktijk De Beiaard

Tandartsenpraktijk de Beiaard is een moderne praktijk met zeer ervaren medewerkers die zich met deskundige zorg over uw gebit ontfermen. Onze praktijk biedt ruimte aan 8 behandelkamers, allemaal ingericht met moderne apparatuur en naar onze kwaliteitseisen.