Vriendelijk en zeer deskundig

uitstekend

Goed en vakkundig geholpen. Vriendelijk en ardig.

Ik word goed geholpen

Aardige personeel, als ik vragen heb kan ik op mijn gemak vragen. Ik ben tevreden : )

goede tandarts, snel geholpen

Goede fijne tandarte Snel geholpen met afgebroken kies netjes en snel gemaakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

op de juiste tijd naar de behandelkamer gebracht

goed geholpen door de hygieniste door o.a. ook uitgelegd, hoe het gebit verbeterd kan worden.

Fijn team

Medewerkers vormen een fijn team. Zowel balie als assistentie als mondhygiëniste als tandarts weten waar ze mee bezig zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voldoet aan wat je ervan verwacht.

Vriendelijk en deskundig

Altijd vriendelijke medewerkers

Het was perfect

Ik ben heel goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer rustige en vriendelijke tandarts

pijnloze behandeling gehad zonder verdoving. ik ben al jaren positief over deze tandarts. gewoon erg goed !

Tandarts op tijd,en Lotte

vriendelijk en adequaat geholpen

Duidelijk hoe je moet aanmelden, korte wachttijd gehad, vlot geholpen. Mondhygiëniste gaf uit zichzelf aan dat behandelingen ook jaarlijks zouden kunnen ipv halfjaarlijks. Enige minpuntje is dat ze steeds sprak over "wij gaan nu zus, wij gaan nu zo etc. , in plaats van: ik ga nu...

niet best

op gemaakte tijdstip stond ik voor de deur, maar mijn behandelde mondhygiëniste was niet aanwezig. Afspraak niet afgebeld. Volgende dag nieuwe afspraak gemaakt. Veel pijnlijker en langer als normaal. Nieuwe afspraak maken ging lastig, met weer een andere mondhygiëniste voor de boeg. Ik kom al niet voor mijn plezier en met alle wijzigingen wordt het gevoel er niet beter op.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn geholpen werd ook verteld wat ze aan het doen wareneb

Werd fijn geholpen.

Ben er tevreden

Het is een beste Tandarts heel vriendelijkheid en hulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen uitleg over de behandeling

Goed behandeld

Prettig

Goede begeleiding, vertelt wat ze gaan doen.

Alles prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede duidelijke uitleg, nazorg en contact met mondhygiëniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel hulp bij losgelaten kroon

Snel hulp en goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed advies gekregen voor onderhoud brug

Goed advies gekregen voor onderhoud van brug nav vieze smaak

Vriendelijk, met respect

De afspraak was verlaat door intensievere behandeling van de vorige patiënt. Hiervoor verontschuldigden de assistente en tandarts zich keurig .

Over Tandartsenpraktijk De Beiaard

Tandartsenpraktijk de Beiaard is een moderne praktijk met zeer ervaren medewerkers die zich met deskundige zorg over uw gebit ontfermen. Onze praktijk biedt ruimte aan 8 behandelkamers, allemaal ingericht met moderne apparatuur en naar onze kwaliteitseisen.