Geen fijne ervaring.

Twee kiezen laten trekken. Weste kies ging prima tweede kies duurde te lang ging moeilijk eruit te veel gebrul en te lang door blijven gaan. De tang zit scherpe rand door het trekken en draaien mijn lip kapot paar keer aan gegeven over mij. Lip. En heel veel pijn naar de hand.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Vriendelijk en deskundige behandeling

Ik ben goed en vriendelijk geholpen zoals altijd.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Super!

Bij pijnklachten, snel op controle kunnen komen en super fijn geholpen.

Ze zijn vriendelijk en geven voldoende aandacht

Ze zijn vriendelijk en geven voldoende aandacht

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Alles was goed

Alles was goed, wat kan ik nog meer zeggen?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb nog steeds geen nadelige ervaring

Altijd vriendelijk en gezellig. Je bent in goede handen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede sfeer en dito behandeling

Snel en efficiënt geholpen door tandarts Karin en haar assistente. Goede sfeer waar je je op je gemak voelt.

Goed, vriendelijke en snel

Snel en pijnloos geholpen bij afgebroken kies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en prettig geholpen.

Tandarts Meeuwisse vertrekt bij elke stap wat hij gaat doen en zorgt samen met de assistente voor een snelle, pijnloze behandeling met zo min mogelijk ongemak. Vroeger was ik bang voor de tandarts, dit is een verademing.

Goed.

Professioneel geholpen door vriendelijk personeel.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

goed en snel geholpen

goed en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd een fijne ontvangst en behandeling bij de beide afdelingen.

reeds gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vakkundige tandarts die goed communiceerd!

Zeer goed, eindelijk n keer geen gekke dingen. Wel weer fotos maar dat is tegenwoordig 1 keer in de 2/3 jaar noodzakelijk volgens mijn tandarts?

prima tandartsenpraktijk

goede praktijk

Heel tevreden over de behandelingen en deskundige zorg

Heel tevreden over de behandelingen en deskundige zorg

heel fijne ervaring

de nieuwe medewerkster was top

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed geholpen. Mail en sms voor herinnering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn contact en nemen de tijd voor je.

Goed, vriendelijk en kundig

Ik heb lang op de afspraak moeten wachten. Er was een vulling uit gevallen en er bleef steeds voedsel tussen mijn tanden zitten dus dat was vervelend. Maar de behandeling zelf was uitstekend. Toen ik zei dat ik het geluid van die boor zo akelig vond, zei de tandarts dat ik haar dan nog niet had horen zingen. Zo'n grap kan ik wel waarderen.

Was 1e kennismaking

Was 1e kennismaking a.g.v. stoppen tandartspraktijk Epelenberg. Dan is het altijd even wennen. Dacht even een gaatje te kunnen laten vullen. Kreeg een hele screening incl. foto's. Maar geen vulling. Ben ook onder behandeling bij kaakchirug en tandarts Amphia. Andrea zou hun berichten wat te doen i.v.m. door haar geconstateerde benodigde wortelkanaalbehandeling. Gevraagd om een cctje richting mij. Echter nog niet ontvangen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig,en een luisterend oor.

Zeer meedenkende mensen,fijn om mee te praten.

goede tandarts en mondhygiëniste

goed en efficiënt geholpen

Fijne tandarts (Andrea)

Voel me op mijn gemak en heb vertrouwen in de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig team bij snelle service

Als patient bij deze praktijk werd ik dezelfde dag geholpen bij een loszittende brug. Een perfekte snelle controle en weer vastzetten werd uitgevoerd en na 15 minuten is mijn lach weer goud waard!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze doen alles rustig en zeggen precies wat ze doen. Heel fijn als je heeel bang bent

Bedrijfsgegevens

Marinus de Jongstraat 3 b

4904 PK Oosterhout

0162 437 270

[email protected]

Over Tandartsenpraktijk De Beiaard

Tandartsenpraktijk de Beiaard is een moderne praktijk met zeer ervaren medewerkers die zich met deskundige zorg over uw gebit ontfermen. Onze praktijk biedt ruimte aan 8 behandelkamers, allemaal ingericht met moderne apparatuur en naar onze kwaliteitseisen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.