Vertrouwd gevoel

Zeer vakbekwaam personeel,met een mooi resultaat

goed behandeld

Fijn

Gewoon een fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gastvrijheid, vriendelijkheid en deskundigheid zijn erg goed!

Mijn ervaring kunt u als zeer positief omschrijven (gastvrijheid, deskundigheid en vertrouwd)

Proffesioneel, servicegericht en vriendelijk

Proffesioneel , servicegericht en vriendelijk

Superfijn

Je bent echt belangrijk en men weet wie je bent. Persoonlijke interesse top.

Vulling beter verwijderd

Werd gelijk na een oplossing gezocht om een nog betere prestatie te krijgen!!

Geeñ negatieve opmerkingen

Een prettige ervaring

Doordat ik blond ben zijn dit soort ervaringen spannend. Echter werd elke stap keurig aangekondigd.

Vriendelijk geholpen door Cees

Altijd op een vriendelijke manier begroet en vakkundig geholpen door Cees.

uitstekende behandeling

vakwerk

Zie hieronder.

Op tijd,vriendelijk en deskundig.

Prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne ervaring met duidelijk uitleg wat er ging gebeuren.

Fijne tandarts

Ze stellen je altijd op je gemak en vertellen wat ze precies gaan doen. Heel vriendelijk personeel.

Prima praktijk

Goede ontvangst, fijne tandarts en assistente

Behandeling prima

Mijn e mail adres was niet correct geregistreerd daardoor ontving ik geen uitnodiging voor de controle,daarom vrij veel tijd ertussen en had dus stuk vulling eruit. Gelukkig kwam ik daar zelf achter.

Zeer kundig

Tandarts Vermeulen is zeer kundig en zeer vriendelijk. Verteld precies wat ze gaat doen. Mondhygiëniste Lotte is zeer goed in haar werk. Een pietje precies, wat alleen maar fijn is. Tevens is ze zeer vriendelijk en altijd opgewekt. Ook de baliemedewerkers zijn zeer vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes ontvangen, goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was een controle afspraak, maar netjes behandeld.

Prima geholpen !!

Zoals altijd prima geholpen door Carola, vakkundigheid en deskundigheid is te merken tijdens de behandeling en altijd even een praatje over de zaken die gepasseerd zijn de afgelopen maanden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen, keurig op tijd

Vriendelijk personeel

Altijd top

Ik ben gewoon blij met deze praktijk. Aardige mensen . Goeie sfeer.

Marinus de Jongstraat 3 b

4904 PK Oosterhout

Over Tandartsenpraktijk De Beiaard

Tandartsenpraktijk de Beiaard is een moderne praktijk met zeer ervaren medewerkers die zich met deskundige zorg over uw gebit ontfermen. Onze praktijk biedt ruimte aan 8 behandelkamers, allemaal ingericht met moderne apparatuur en naar onze kwaliteitseisen.