Snel, vriendelijk en goed

Snel, vriendelijk en goed

Goede Tandarts

Goed geholpen door tandarts,pijn van vulling is verholpen.

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen.

Goede verzorging.

Geen wachttijd, duidelijke informatie en goede kwaliteit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Blij dat ik nu een fijne tandarts heb.

Na mijn nare ervaringen bij tandarts Vermeulen, ben ik blij dat ik nu aan Celine een fijne tandarts heb. Empathisch, vriendelijk, betrokken, kundig! Weer het gevoel dat ik naar de tandarts ga en ook door haar behandeld wordt, en niet naar een die de assistente al haar werk laat doen :) En ook vriendelijke behulpzame receptionistes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn in omgang met patiënten

Voel mij altijd op mijn gemak en zeer vriendelijke mensen

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed kan niet beter!

Kom voor jaarlijkse behandeling/tandarts zie een beschadiging hoef geen andere afspraak te maken en wordt direct hier aan geholpen ! Chapeau Andrea.!

Vriendelijk

Spelen goed in als je bang of zenuachtig bent en luisterend oor.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd heel netjes geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Precies volgens afspraak goed geholpen door mondhygiëniste en tandarts. Geen opmerkingen verder Meteen afspraken kunnen maken voor over een half jaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig, aardig en op tijd

Altijd spannend een bezoek aan de tandarts… Alles wordt vooraf besproken, tijdens de behandeling wordt alles verteld Heel fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

kon snel langskomen voor een spoedje

Fijn dat ik snel kon langskomen voor een spoedje

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

gewoon een hele fijne goede tandarts

Ik heb nooit zo'n probleem met tandartsen Ik heb er ook geen angst voor En deze tandarts doet goed heel goed haar werk

heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer behulpzaam en meedenkend.

Met mijn problemen gezocht naar de beste oplossing. Dat is gelukt.

Echt de beste!

Ik zit al jaren bij deze tandarts en ben er superblij mee!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De fijnste praktijk die ik kan bedenken

Persoonlijk, alles uitleggen.. rekening houden met wat je aangeeft

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

controle is goed en prettig verlopen

prettige en rustige manier geholpen

Zorgvuldig,deskundig,vriendelijk

Zien boven.

Redelijk.

Ben tevreden,alleen had ik iets meer meedenken verwacht

top praktijk

Van afspraak tot en met behandeling een fijne en kundige praktijk, waar ik als mens gezien word

Professioneel en snel

Iedereen weet wat hij moet doen.

Marinus de Jongstraat 3 b

4904 PK Oosterhout

Over Tandartsenpraktijk De Beiaard

Tandartsenpraktijk de Beiaard is een moderne praktijk met zeer ervaren medewerkers die zich met deskundige zorg over uw gebit ontfermen. Onze praktijk biedt ruimte aan 8 behandelkamers, allemaal ingericht met moderne apparatuur en naar onze kwaliteitseisen.