Wat advies werk gehad naar tevredenheid

Belde voor een casus, goed advies werk gehad naar tevredenheid.

Uiterst professioneel, goede communicatie

Zeer deskundige dienstverlening. Captree Legal is duidelijk een zeer kundige en ervaren partij. Alles verliep uiterst professioneel. De onderlinge communicatie verliep erg soepel. We hadden gedurende het gehele traject het volledige vertrouwen in Captree Legal, mede dankzij de goede communicatie. Alle stappen werden helder toegelicht en onderbouwd. Daarnaast luisterde Captree Legal naar onze input. Tenslotte verliep de facturatie op een erg duidelijke en transparante manier. Wanneer nodig doen wij graag opnieuw beroep op Captree Legal.

Very good

I have a pleasant experience. My lawyer was straight to the point and was very clear about what can be achieved and fees.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Open, eerlijk en oprechte communicatie

Open, eerlijk en oprechte communicatie. Kan een goede inschatting maken en kan snel schakelen met de gesprekspartner. Daarnaast ook kundig om zijn gedachte/bevindingen te delen.

• Betrokkenheid

Captree Legal zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Eigenaar Ciaran O’Connor maakt waar wat hij beloofd. Hij denkt mee (in een complexe vastgoed casus) over de te voeren strategie, hij voert uit en zorgt voor resultaat. Dat is precies wat ik zoek in een advocaat: resultaat creëren zonder omwegen. Naast het feit dat hij een uitstekende advocaat is merk je dat hij zelf ondernemer is. Hij reageert snel, denkt mee en is pragmatisch. Ik beveel Ciaran van harte aan!

• Betrokkenheid

Contact met Ciaran is gewoon super. Hij is inhoudelijk sterk en prettig in de omgang. Hij helpt graag en neemt de tijd voor je zonder direct te factureren.

• Betrokkenheid

Snel slagvaardig en goed onderboud advies

Snal goed onderbouwd advies en goede juridische tips

Goed concreet onderbouwd advies

Mijn ervaring is zeer positief een goed onderbouwd advies en zelf nog een berixht erachteraan van houd ook rekening met deze zaken. En als ik vragen heb kan ik vrijblijvend contact opnemen.

Zeer professioneel

Ciaran heeft veel deskundigheid en communiceert op een prettige wijze. Afspraken worden nagekomen en wij waren zeer geholpen met het advies. Mvg, Raphaël Fliers

• Betrokkenheid

Fijn, goed en snel geholpen.

Goed en snel geholpen! Fijne communicatie!

Top ervaring!

Zéér vlot. Accuraat en professioneel!

• Betrokkenheid

Goed bijgestaan bij het opmaken van een contract/overeenkomst

Hij heeft mij goed geholpen met het aanvullen van een overeenkomst in mijn belang. Hij denkt mee, bekijkt zaken vanuit meerdere invalshoeken en begrijpt en staat voor het belang van zijn klant. Nogmaals dank Ciaran en tot de volgende...

Duur, maar goed

Bekende jurist in de vastgoedwereld, weet waar hij het over heeft en laagdrempelig bereikbaar. Wel duur.

• Betrokkenheid

Uitstekende advocaat die deskundig en praktisch advies geeft

Bij mr. Ciaran O’Connor van Captree Legal heb ik advies ingewonnen over een huurovereenkomst. Hij heeft snel gereageerd op mijn verzoek. Zijn advies is deskundig, helder en praktisch. Ik ben zeer tevredenen en beveel mr. O’Connor van harte aan.

Deskundig, laagdrempelig en efficiënt

Onze ervaring met Ciaran O’Conner is erg goed. Hij heeft ons met betrekking tot huurbescherming erg goed geholpen, hij is prettig in de communicatie, geen overdaad aan procedures of woorden en doortastend. Voor volgende keren zouden we Ciaran zeker weer raadplegen!

Deskundige advocaat

Ciaran O’Connor heeft mij snel en goed geadviseerd over een huurkwestie.

• Betrokkenheid

Ciaran is deskundig en betrokken.

Ik heb Ciaran ervaren als iemand die goed een situatie kan analyseren. En deze vervolgens adequaat weet te vertalen in stappen die mijn belang goed hebben gediend. Ciaran is rustig, slim en doortastend. Tevens iemand die zich niet laat verleiden tot allerlei onnodige juridische verwikkelingen.

Geweldige ervaring

Zeer kundige advocaat met een visie en plan. Uitstekend bereikbaar!

• Betrokkenheid

Snel, prettig en kundig advies

Ciaran heeft snel kunnen schakelen toen we zijn advies nodig hadden. Hierbij is zijn kennis zeer waardevol geweest voor ons waardoor we met een gerust hart het aangepaste contract konden ondertekenen. Ciaran is helder in zijn communicatie en vertaald de voor ons taaie stukken naar begrijpelijke taal. Zeker een aanrader en we weten hem te vinden voor mogelijke vraagstukken in de toekomst

• Betrokkenheid

Prettig en deskundig juridisch advies

Ciaran heeft ons goed geholpen met juridisch advies bij de aanschaf van ons eerste beleggingspand eind 2022. Zijn eigen ervaring als vastgoedbelegger was hierbij waardevol. Hij maakte ons attent op specifieke risico’s die we vervolgens op een pragmatische manier hebben ondervangen. Ik heb Ciaran ervaren als een rustig persoon die prettig is in de omgang, en als iemand die goed luistert. In de toekomst werk ik graag nogmaals met hem samen.

Prettige samenwerking

Captree Legal, Ciaran O’Connor, is laagdrempelig te benaderen. Reageert snel en geeft accuraat advies in begrijpelijke taal.

• Betrokkenheid

Deskundig en meedenkend in vastgoedrecht!

Ciaran van Captree Legal heeft ons kantoor voorzien van meerdere juridische overeenkomsten. Snelle, deskundige en vriendelijke vastgoed advocaat.

Professioneel en eerlijk advies

Ciaran is erg betrokken, geeft je eerlijk advies en is heel deskundig met wat hij adviseert. Daarnaast neemt hij verschillende scenario’s met jou door en zet je aan het denken over de dingen waar jij zelf niet aan hebt gedacht. Hij Kijkt echt vanuit de belangen van zijn klanten maar gaat niet zomaar mee in alle ideeën, hij is kritisch en deskundig. Waarom wij weer bij Ciaran zouden aankloppen is naast als wat ik heb benoemd ook om zijn formele maar ook zeker informele kant. Dit maakt dat hij alles uitleg in begrijpelijke taal en de drempel om met hem zaken te bespreken laag is. Hele fijne ervaring! Dank hiervoor !!!

• Betrokkenheid

Professioneel, deskundig en vooral snel advies!

• Betrokkenheid

Professioneel, deskundig en vooral snel advies!

Over Advocaatscore.nl