Begripvol , vriendelijk .
Prettige behandeling
Jarenlang met pijn rondgelopen en door angst en schaamte niet naar de tandarts geweest. Uiteindelijk, met heel veel angst, toch de stap gezet en vanaf het eerste telefoontje met jullie werd ik al enorm gerust gesteld. Iedereen is heel lief en begripvol. Ze nemen rustig de tijd voor je. Deby + assistente zijn ook echt toppertjes! Jullie hebben mij allemaal zo goed geholpen. Dank jullie wel voor alle goede zorgen!
In 1 woord professioneel. Hele vriendelijke behandelaren dus de 1e indruk helemaal top
Goede uitleg
goed gesprek gehad met de heer Jonker
Ik word hier altijd goed, snel en vriendelijk behandeld. Het is ook een schone praktijk met kundige tandartsen en assistentes. De dames aan de balie zijn ook altijd vriendelijk en kundig.
Half jaar controle. Moet nog wel wat onderhoud plaats vinden maar weer zeer goed uitleg gekregen. Dr. Popovic is een topper
Na afronding van gereedmaken prothese bij Denticien was controle van de resterende elementen weer aan de orde. Ik kreeg daarbij veel welkome adviezen.
Zeer vriendelijke tandarts.
Iedereen was aardig. Het was erg prettig en niet te heftig
Ik heb een grote angst voor de Tandarts, me vorige Tandarts heeft me veel pijn gedaan,daardoor durfde ik niet meer naar de tandarts ( zeker jaren niet geweest) op een gegeven moment moest ik naar de tandarts omdat ik kiespijn heb, formulier online ingevuld, binnen één week kon ik terecht. Aardige tandarts, hij ging stap voor stap uitleggen wat hij gaat doen. Moet veel gebeuren aan me gebit,maar het moet gebeuren, Ja, ik ben dat ik het toch gedurfd heb om een afspraak te maken. Ik heb gevraagd of ik bij dezelfde tandarts mag blijven komen. Ik ben wel zenuwachtig voor de 2e en meerdere afspraken, maar ben ook erg blij. Ik blijf zeker komen. Ook als me gebit weer mooi eruit ziet. Aardige tandarts
Ik ga met een rustig gevoel naar smile Clinic toe, aandacht en het op gemak stellen door het personeel waardeer ik zeer
Eindelijk een ervaring zoals ik vind dat het moet. Redelijk makkelijk een afspraak maken, en een paar dagen van te voren één reminder dat je een afspraak hebt.
Ik ga weer zonder angst naar de tandarts!
De laatste tijd ben ik niet zo tevreden, implantaten die niet goed waren of kwijt geraakt elke keer weer opnieuw afspraken maken,en laatst stond ik bij de balie en hoorde toen pas dat één van de dubbele afspraak niet doorging balen ! Omdat de tandarts er niet is????
Wegens mijn hoge stress niveau heb ik voor Smilie Clinic gekozen, onder narcose implantaten zetten. Wat een verademing is dat. Ik heb er niets van gemerkt. Inmiddels zitten de kronen er op sinds deze week en dat is erg fijn.
Al vanaf het moment dat je een afspraak wilt maken voel je dat het goed zit. Aardige dame voor de afspraak. Daarna kom je op de dag van afspraak. Ook dan voel je je op je gemak door de wijze van behandeling. De arts is ook heel meegaand en geeft je rust.
Schoon, goede afspraken, goede professioneel personeel!
Goede zorg, netjes op tijd en vriendelijk ontvangen.
Zie boven!
Controle was kort maar bondig.
Erg geduldig en vriendelijk heel fijn stoel niet plat en mij steeds de tijd geven om rustig te ademen. Zolief zowel tandarts als assistente
De prothese controle werd nauwgezet uitgevoerd. Onderzoek onder tandvlees is gevoelig, maar geen verrassing.
Zeer tevreden.
Niels Bohrplaats 15
3068 JK Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.