Vind dat ik altijd goed wordt geholpen zowel bij de tandarts als bij de preventie.
Dhr Jonker vakkundige implantaloog
Altijd even vriendelijk en word fijn behandeld.
Zie boven
Ter vervanging van mijn huidige klikgebit, na zes jaar draagtijd, voor de eerste afspraak op 12 december 2024 in capelle geholpen. Na de hele serie afspraken kon ik uiteindelijk op 26 maart 2025 mijn nieuwe gebit,boven en onder, ophalen. Helaas paste het voor geen meter. Zelfs zo slecht dat er getwijfeld werd of het wel voor mij was. Het bovengebit ligt niet vlak aan op de kaak en kanteld halverwege de voortanden en de kiezen waardoor, als je bijt, het deel met de kiezen enkele milimeters vrij komt van de bovenkaak waardoor er spleten ontstaan en spreken een belachelijke onderneming word . Bij het inpassen van het ondergebit bleek de onderkaak in de weg te zitten door een harde rand van de kaak. Deze vorm moest helemaal weggeslepen worden, wilde het gebit enigzins geplaatst kunnen worden. Uiteindelijk veroorzaakt het gebit pijn op die plaats. Afgesproken was,dat de tanden van het nieuwe gebit niet volmaakt strak geplaatst zouden worden maar een beetje natuurlijk , met mijn huidige gebit als voorbeeld waar dat heel mooi en zeer tot tevredenheid was uitgevoerd. Is dus niet gebeurd . Ik ben de volgende dag op een afspraak teruggekomen en wij hebben e.e.a. met de behandelaar doorgenomen met als resultaat dat ik half april een nieuwe afspraak heb met een andere behandelaar van uw cliniek omdat mijn huidige behandelaar dan niet aanwezig is. Voorlopig ga ik er van uit dat e.e.a. naar tevredenheid opgelost gaat worden,gezien mijn positieve ervaringen in het verleden met de smile clinic. Fouten moeten kunnen maar moeten wel hersteld worden. M.v.g. Harry Vredebregt
Dit was de laatste keer dat ik bij de smile clinic ben geweest
Heel vervelend dat de tandtechnicus niet meer inpandig is.
Zeer goed
Kedves és gyors szolgáltatás
goed
Goede ontvangst,uitstekende behandeling.
Service is als in Cappelle ad ijssel . Alleen is de locatie echt een tegen valler ik zit in een rolstoel omdat ik geen lange afstanden kan lopen . Dat is hier niet mogelijk alles is heel krap en smal .
Altijd vriendelijk en begripvol
Receptie heeft onbekwaam personeel ik meegemaakt werd weggestuurd omdat iemand de afspraak had verwijderd dat zulk personeel deze baankrijgen
Vriendelijk en kundig
Tot nu toe kwamen wij bij de vestiging in Capelle aan den IJssel. Nu de eerste keer in Ommoord. Teleurstellend dus! We moesten wachten op een stoeltje in een nauw gangetje waar de behandelkamertjes op uitkomen. Andere patiënten zitten ook direct naast/tegen je aan en dat voelt niet goed. Personeel loopt door dit gangetje heen en weer. Je moet echt je benen onder je stoel trekken, om te voorkomen dat iemand struikelt. Slechts een enkeling is bereid om goedemorgen tegen je te zeggen. Daarnaast zijn de behandelkamers klein en zeer!!! gehorig. In de behandelkamer van de mondhygiëniste, leek het wel of er twee mannen naast de behandelstoel met elkaar stonden te praten. De tandarts kwam tijdens de behandeling van de mondhygiëniste, "even" binnenlopen om haar controle te doen. Kortom, in Capelle aan den IJssel waren wij het anders/beter gewend en eerlijk gezegd willen wij op deze manier niet behandeld worden. Wij hebben ons inmiddels bij een andere tandarts ingeschreven. We willen hier wel vermelden, dat wij op zich tevreden waren met de manier waarop de behandelingen, tot nu toe, door de mondhygiëniste en tandarts werden uitgevoerd.
Afspraken die op het laatste moment verplaatst worden en dan niet een paar dagen maar een hele maand. Ondanks aangeven van pijn vanwege een drukpunt. Bij afspraken voor reparatie en opvullen steeds een andere behandelaar. De laatste wist geeneens waarvoor ik kwam. Reparaties die steeds slechter worden uitgevoerd.
Goed behandeld
In het begin ging alles goed. Later bleek er verwarring te zijn mbt het maken van protégés door Smile clinics. De tandarts wist niet dat zijn organisatie geen protheses meer maakten. Later kwam de centralist binnen om te melden dat het wel gemaakt kon worden. Het kwam allemaal een beetje rommelig over. De centralist was verder erg vriendelijk en behulpzaam.
vakbekwaam, vriendelijk
Was de laatste jaren in mijn geval slecht. Toch weer geprobeerd. En mijn ervaring was weer als vanouds. Super
Mondhygienist legt alles goed uit en gaat grondig aan het werk. Tip: Het zou wel fijn zijn als bij de uitnodiging de naam van de tandarts of mondhygienist vermeld staat bij wie je de afspraak hebt.
Ik ben erg bang voor de tandarts maar zij weten hier goed mee om te gaan
Keurig bedrijf
Vriendelijke ontvangst, vriendelijke en goede mondhygiëniste en tandarts. Enige minpunt is een krappe wachtruimte in de gang.
Niels Bohrplaats 15
3068 JK Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.