Het ging nog maar om een intake, maar het prettige ontvangst en gesprek geeft mij een goed gevoel.
Zie boven
Goed
Ik heb niet lang hoeven wachten, er werd aan gedacht om de kennis over mijn medische achtergrond up te daten en er werd duidelijk informatie verleent.
Andere mondhygiëniste deze had nog nooit gehad Ze was lief aardig. Deed haar werk rustig goed Ik had last van stress Erna controle bij tandarts Aardig.
Ben blij dat jullie als mond verzorging heb
Top Wetk
Bij vragen van mijn kant kreeg ik geen afdoende antwoord.
n.v.t.
Ik heb een kaakverbreding en tegelijk mijn inplantaten laten plaatsten. De operatie heeft 1 1/2 uur geduurd totaal geen pijn gehad en tijdens de operatie een goeie uitleg gekregen. Echt een aanrader voor iedereen. Petra en Jan Pieter bedankt. Groetjes Marga
Tandarts en assistente zijn een goed team. Ze zijn zeer deskundig erg vriendelijk en lief en denken goed mee. Ik ben zo blij voor de goede zorg die zij mij verlenen .
Prima ontvangst, geen lange wachttijd en een luisterend oor; Kortom: goede zorg. Ben blij met jullie.
Vind dat ik altijd goed wordt geholpen zowel bij de tandarts als bij de preventie.
Dhr Jonker vakkundige implantaloog
Altijd even vriendelijk en word fijn behandeld.
Zie boven
Ter vervanging van mijn huidige klikgebit, na zes jaar draagtijd, voor de eerste afspraak op 12 december 2024 in capelle geholpen. Na de hele serie afspraken kon ik uiteindelijk op 26 maart 2025 mijn nieuwe gebit,boven en onder, ophalen. Helaas paste het voor geen meter. Zelfs zo slecht dat er getwijfeld werd of het wel voor mij was. Het bovengebit ligt niet vlak aan op de kaak en kanteld halverwege de voortanden en de kiezen waardoor, als je bijt, het deel met de kiezen enkele milimeters vrij komt van de bovenkaak waardoor er spleten ontstaan en spreken een belachelijke onderneming word . Bij het inpassen van het ondergebit bleek de onderkaak in de weg te zitten door een harde rand van de kaak. Deze vorm moest helemaal weggeslepen worden, wilde het gebit enigzins geplaatst kunnen worden. Uiteindelijk veroorzaakt het gebit pijn op die plaats. Afgesproken was,dat de tanden van het nieuwe gebit niet volmaakt strak geplaatst zouden worden maar een beetje natuurlijk , met mijn huidige gebit als voorbeeld waar dat heel mooi en zeer tot tevredenheid was uitgevoerd. Is dus niet gebeurd . Ik ben de volgende dag op een afspraak teruggekomen en wij hebben e.e.a. met de behandelaar doorgenomen met als resultaat dat ik half april een nieuwe afspraak heb met een andere behandelaar van uw cliniek omdat mijn huidige behandelaar dan niet aanwezig is. Voorlopig ga ik er van uit dat e.e.a. naar tevredenheid opgelost gaat worden,gezien mijn positieve ervaringen in het verleden met de smile clinic. Fouten moeten kunnen maar moeten wel hersteld worden. M.v.g. Harry Vredebregt
Dit was de laatste keer dat ik bij de smile clinic ben geweest
Heel vervelend dat de tandtechnicus niet meer inpandig is.
Zeer goed
Kedves és gyors szolgáltatás
goed
Goede ontvangst,uitstekende behandeling.
Service is als in Cappelle ad ijssel . Alleen is de locatie echt een tegen valler ik zit in een rolstoel omdat ik geen lange afstanden kan lopen . Dat is hier niet mogelijk alles is heel krap en smal .
Altijd vriendelijk en begripvol
Niels Bohrplaats 15
3068 JK Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.