Fijn geholpen ben nu over mijn angst heen door de rustige en begripvolle benadering
Bij Smilclinic Ommooord woordt je netjes en goed geholpen.
Je wordt heel vriendelijk bejegend, sevice is goed. Niks te klagen!
Dr. Jonker is zeer kundige man ik gaat graag naar hem toe.
prima
Bij laatste bezoek hoorde ik dat reparaties etc. aan kunstgebit niet meer plaatsvinden op deze locatie. Het had wel zo netjes geweest klanten hierover te informeren. Sluiting van locatie aan de Hoofdweg is al erg jammer en van tandarts Jonker vernomen dat er iemand komt voor deze reparaties. Wat als je aan een nieuw gebit toe bent ?
Ik werd snel geholpen en had ook 2 opties. Ze kijken verder en dat is fijn.
Was that the dentist was very attent.
Muy buena experiencia la doctora debbi es muy buena trabajando y yo no sentí nada de dolor, lo recomiendo al 100%
Eerste gesprek tot nu toe goed beetje humor daar hou ik wel van.. De implantaten moeten nog wel geplaatst worden.
Ik kom er altijd blij vandaan………. Hhhhhhhhhhhhhhhgggghgggggggggffffffffffffffgggggggggggvvgghh
Goede begeleiding van de tandarts. Vertelt wat hij gaat hoe hij het doet en waarom hij bijv nog een extra verdovi g of dergelijke geeft. Had ook alle vertrouwen in deze man.
Prettig om hier vakkundig geholpen te worden
Vriendelijk Op tijd Vlot
Altijd zeer vriendelijk en deskundig. Alles in overleg met duidelijke uitleg. Zeer aan te bevelen!
Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor het prettige bezoek aan uw tandartspraktijk. Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen en voelde mij tijdens de behandeling op mijn gemak. Hartelijk dank voor de goede zorg en service.
Ik kwam daar voor een oplossing van mijn gebitsprobleem. Het was meteen duidelijk dat er meer aan de hand was, en daar werd ik eerlijk en deskundig over geïnformeerd. Ik werd goed geïnformeerd over eventuele mogelijkheden.
Goed behandeld
snel en vakkundig geholpen
Dr. Popovic is een kundige arts die de tijd voor je neemt, je klachten serieus neemt en oplossingen biedt. Empathische tandarts met geduld en tijd voor je als patiënt. Ik wil geen ander meer
De tandarts en ook de mondhygiënisten zijn heel kundig en vriendelijk.
Prettig
Er wordt hele professionele zorg verricht. Iedereen is betrokken: de baliemedewerksters, de assistentes en de tandartsen. Ik voel mij elke keer zeer op mijn gemak en gehoord.
Perfect personeel
Goed.
Niels Bohrplaats 15
3068 JK Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.