Ik vind het op zich goed. Maar ik vind het niet prettig dat je alles kunt horen wat er in de kamer naast je kan horen
Zowel door dames achter de balie, als mede de tandarts en mondhygienist uitstekend geholpen. Vriendelijk en kundig. Zeker de mondhygienist dhr Aras is zó aardig! Hij heeft inlevingsvermogen, is rustig, legt uit wat hij gaat doen.
Goed
Ga klacht indienen. Onnodige controle. Medewerkers hebben zich niet voorgesteld. Ik ben overdonderd. Ik weet de namen niet. Was het een tandarts , een tandtechnieker. Ik weet het niet.
Ik heb zelf te weinig doorgevraagd hoe een en ander zou gaan bij het maken van een klikgebit. Maar zeer hulpzaam geweest en meedenkend, en gerust gesteld.
Mijn gebit was er erg slecht aantoe door achterstallig onderhoud dit kwam gedeeltelijk door de angst die ik had voor de tandarts, maar hier bij deze clinic kreeg ik al mijn vertrouwen terug. Met een duidelijk behandelplan voorafgaand zijn de problemen binnen een korte tijd verholpen.
Kwam voor een voorlichting voor een klikprothese. Blijkbaar was een prijsopgaaf via email nl. niet mogelijk en moest ik langskomen. Ik begrijp achteraf wel waarom : er worden kosten voor in rekening gebracht. Dit is bij geen enkel contact vooraf medegedeeld. Kwalijk. Als ik als potentiële klant een idee wil krijgen van wat het allemaal zou gaan kosten dan verwacht ik daar geen rekening van. Een dergelijk "offertetraject" is normaal gesproken voor de aanbieder. Omdat er verder geen onderzoek is gedaan ter plekke had een algemene prijsopgave/-indruk best via de mail gekund zoals ik oorspronkelijk had gevraagd. Op zich een prettig gesprek met de tandarts (weet zijn naam niet). Maar toen ik een voorbeeldprothese wilde zien bleek "het koffertje" waar de voorbeelden in zaten niet te vinden, ik heb dus niets concreets kunnen zien. Komt erg amateuristisch en onvoorbereid over. V.w.b. de prijsopgave zelf. Die had ik op papier meegekregen maar thuisgekomen bleek dit alleen de afdruk van de kosten voor de onderkaak. De kosten van de bovenkaak, die aanzienlijk hoger waren, bleek te ontbreken. Opnieuw weing zorgvuldig en professioneel. Ik ben nu twee keer voor een dergelijk gesprek bij u geweest en in beide gevallen niet het gevoel gekregen dat jullie mij als klant zouden willen. Ik begrijp dit niet. De reden dat ik bij jullie langs ben gekomen is omdat ik in mijn naaste omgeving veel goede verhalen over jullie hoor. Helaas heb ik daar (tot nu toe) een andere mening over.
Met mijn grote angst voor de tandarts, altijd met begrip en rust behandeling. Neem wel altijd medicatie in om rustig te blijven . Maar ga al zoveel “ makkelijker” er naartoe .
Vanaf eerste keer bij U, steeds zeer goede ervaring. Dus ga zo door
Kundig, enthousiaste mensen daardoor stellen zij jou ook op je gemak.
Vriendelijke vakkundige behandeling
Op 16 mei 2024 is mijn gebit door volledige extractie verwijderd en zijn er tijdelijke protheses geplaatst, met het vooruitzicht dat in november/december de definitieve geplaatst zouden worden. Echter door ziekte, verandering van baan en andere zaken heb ik in de 5 verschillende tandtechniekers meegemaakt, met als gevolg dat ik pas sinds afgelopen dinsdag 15 april mijn definitieve protheses heb gekregen bijna een jaar later en met heel veel irrita met eten en loszittende protheses. Gelukkig heb ik de laatste 4 behandelingen met één tandtechnieker te maken gehad. Barry de Jong, die mij goed heeft geholpen. Maar beaamde dat het veel te lang geduurd heeft.
Leuke ervaren mensen
Persoonlijke zorg
Beste medewerker van Smile Clinic, Ik was hiervoor patiënt bij jullie vesting in Capelle. Daar werd er altijd een combinatie afspraak gemaakt: controle en reiniging van mijn gebit. Dat was nu niet het geval. Jammer, want nu moet ik nog een keer terugkomen. Wellicht een idee om dit de volgende keer bij het maken van de afspraak even de voorgaande keren te checken. Daarbij komt ook dat ik 40 minuten heb moeten wachten. Ik weet dat het uitloop mogelijk is, maar dit was wel erg veel. Verbeterpuntje! Ik heb goede hoop op de volgende keer! Want mijn volgende afspraken zijn top ingepland door de dame achter de balie.
Professioneel, vakbekwaam en uitermate vriendelijk
Goed en snel behandeld !!!! Mijn dank.
de behandeling van de behandelaar en zijn assistente is uitstekend, alleen de locatie Ommoord is wel een achteruitgang in vergelijking met de locatie Capelle ad IJssel die helaas gesloten is, jammer, weinig ruimte, kleine behandel ruimte, en de wachtruimte is een aanfluiting. groet Willem
Zoals tandzorg behoort te zijn.
Prima
Ik kwam daar bij de clinic en werd daar goed geholpen
Er werd goed naar mij geluisterd en echt rekening gehouden met waar ik moeite mee heb. Super fijn!
Vriendelijk personeel. Goed geholpen. Hygiënische omgeving!
Tandarts Popovic nam de tijd om kennis te maken en mijn gebit goed te onderzoeken. Vriendelijk en communicatief sterk. Blij met haar als tandarts.
Zie boven
Niels Bohrplaats 15
3068 JK Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.