altijd goed geen klachten,.
Er worden goede tips gegeven om alles te onderhouden en als je deze gewoon volgt sta je voor geen enkele verassingen bij jouw controle!.
Ik ben zelf door mijn verleden heel angstig voor de tandarts. Sinds ik bij smile clinic Ommoord terecht ben gekomen, is er een wereld voor mij open gegaan. Ipv dat ik mijn tanden volledig zou laten trekken, zijn wij aan een restoratie gestart, ik zeer te vreden hoe de dames die mij geholpen hebben. Ik ben nog niet volledig klaar, Maar wat de dames mij nu al hebben laten zien en hoe vertrouwd gevoel ik kreeg ondanks mijn grote angst! Deze dames willen je echt veder helpen en zorgen dat je weer durft te lachen met je tanden! Zeker een aanrader
Ik word altijd heel vriendelijk ontvangen, en te woord gestaan. De mondhygiënist, en de tandarts, nemen de tijd om hun werk goed te doen. Ze houden rekening, met wie er in de stoel ligt.
Jaren lang niet naar de tandarts gedurfd, slecht gebit, gaatjes.. toen na 8 jaar in 2023 naar smile clinic ommoord geweest, heel traject, onder volledige narcose alles gedaan wat gedaan moest worden. en ik kan nu met blijdschap vertellen dat de angst voor de tandarts enorm afgenomen is, half jaarlijkse controles gebeuren nu gewoon, fijn zal het nooit worden. maar dankzij Mevr. Popovic en Sandra, die mij enorm goed hebben begeleid en geholpen, zijn de halfjaarlijkse controles bijna geen probleem meer.. 2 top vrouwen!!!
snel en van hoge kwaliteit
Heel netjes en professioneel, duidelijke uitleg, rustig en vriendelijk. Top dames!
Vriendelijk personeel en vakkundig
goed geluisterd en beste keuzes gemaakt
Altijd goed opgelost door de tandarts, blij met dr :-) Ze zit aan t einde van de gang, naam weet ik niet.
Zeer aangenaam. Deed wat ze moest doen, met een goede aanpak. Erg vriendelijk en toch professioneel. Ben behandeld door hele aardige Anoeshka (vergeef me als ik het verkeerd heb gespeld).
Vriendelijke ontvangst en deskundige behandeling!
Goede uitleg en geen opdringerige tandarts
Zeer deskundig en vriendelijk geholpen
Ik ben weer deskundig, efficiënt en vriendelijk geholpen.
Goed geholpen
Bij herhaling vriendelijk en vakkundig geholpen
Ik ben nog te kort binnen geweest voor een beoordeling, De 15 minuten die ik binnen ben geweest voelden wel als prettig
Afspraak verliep soepel. Dames bij de balie erg vriendelijk. Jammer dat de tandarts zelf geen tandplak weghaalt, er moet een aparte afspraak worden gemaakt bij de mondhygiëniste. Naar mijn mening extra geld wat in een paar minuten klaar kan zijn (hoe het bij mijn vorige tandarts ging althans). Desalniettemin zal daar vast een reden voor zijn met betrekking tot doorloop. Fijne tandarts.
Is altijd vriendelijk en tijd voor een klein praatje
Op tijd en zeer goed
Ik heb best veel anxiety over mijn gebit, maar ben ontzettend fijn geholpen. Duidelijke afspraken gemaakt en voelde me vrij om alles te vragen. Ook de assistente was zeer behulpzaam om de sfeer goed en luchtig te houden.
Fijne preventie dame. Maar vooral fijn tandarts!
Vriendenlijk ontvangst, goed gesprek gehad met de Implantoloog
Ademt een goede sfeer.
Niels Bohrplaats 15
3068 JK Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.