Volgens mij had de tandarts een slechte bui. Dat ben ik niet gewend maar ach het was maandag.
Ik kwam voor mijn kunst boven gebit en dacht dat er beschadiging zatten bij snijtanden want het was er een beetje zwart tussen de voor tanden en snijtanden ondanks het goede poetsen bij elke maaltijd. Maar er bleek een soort hard nekkige kalk te zitten, de tandarts heeft het zelf even goed verwijderd en mij niet op kosten gejaagd want dat had ook gekund, kijk dat is nu een goede service nogmaals bedankt SmileClinic!
tandarts en assistente zijn vriendelijk, rustig, het foto's maken vind ik eigenlijk niet zo nodig, kostte me ook weer extra geld, (€60 voor 3 fotootjes !!) wat uiteindelijk niet vergoed werd door zf, daarbij word ook steeds maar gewezen op kronen die geplaatst zouden moeten worden, oké is advies maar €750 is wel ontzettend veel en is gewoon te duur. daarbij ook al naar mondhygiënist doorverwezen/ geadviseerd wat ook nog eens €1200 kost, op den duur is het voor een normaal mens toch niet meer te betalen. niet iedereen verdient veel geld ook al werkt hij hard.
Ondanks afspraak lijkt het vaak of er te weinig tijd is gereserveerd. Daardoor mis ik wat menselijke kant……maar begrijp het ook wel weer.
Goed geholpen goed advies
Hele fijne ervaring
Aantrekkelijke sfeer is nu in het pand Ommoord ver te zoeken maar ik kwam voor verzorging van mijn tamelijk rafelige gebit. Het onderhoud van de in mijn mond aanwezige tanden is prima afgehandeld. Jammer dat de aandacht voor de frames naar nul is gedaald en je voor vragen over die metalen gebitten weer naar een ander adres moet gaan.
Veel angst voor de tandarts maar dhr. Sattar geeft me veel vertrouwen en is heel kundig. Hij haalt ook veel angst weg door de rust die hij uitstraalt. Ik ben super tevreden en heel blij met deze man.
Ik ben zeer tevreden over het ontvangst en de zeer kundige behandelingen. Ook over het duidelijk bespreken van de behandeling ben ik erg tevreden.
Zo lief en begripvol. Altijd ook persoonlijke aandacht en zeer kundig.
Prettig contact en vakkundig geholpen. Gebitsreiniging met de haken. Vind ik prettiger dan ultrasoon. Hopelijk beter voor gebit? Ik moest wel poos wachten omdat mondhygiëniste poeder zocht voor gebitsreiniging. Dat telt mee voor kosten.
Op een nette manier weer een uitgebreide reiniging van mijn gebit, ik vond de controle van de tandarts zelf een beetje kort / frame niet gecontroleerd Misschien over half jaar wat uitgebreider Voor de rest ging het goed
Het viel mij iets tegen, ben in 2013 voor het eerst geholpen in Gouda , toen was ik heel tevreden, en heb ook anderen aangeraden te gaan naar de Smile Clinic.
Ik word prima behandeld en goed uitleg. Over de behandelling
Ik zat in een wachtkamer en er komt een arts, en zij mijn naam en ik loop met hem mee naar de kamer, en dan vraag hij een paar vragen om achter de klacht te komen en kijkt er naar ,ik doe mijn gebit uit ,en hij kijkt er naar en voel in mijn mond en doet hem terug en voelt weer en zegt oké ik weet het ,we gaan even een afspraak inplannen voor happen en vullen en dan heb je het smidags weer terug ,dus ik ben benieuwd
Mijn angst voor de tandarts is met geen 100 pennen te beschrijven. De tandarts die met mijn mond aan de slag ging bij de intake heeft volgens mij ook uiteindelijk de behandeling onder narcose gedaan. ( ik ben niet zeker, had andere prioriteiten ;-) )Wat een topper. Ze houdt volledig rekening met mij, neemt de tijd en legt uit. Ik moet nog voor de nacontrole. Ik hoop deze tandarts dan ook weer te krijgen en voor vervolgbehandelingen, al is het gewoon controle, ook. Het narcoseteam doet dit natuurlijk dagelijks, ik ben daarop geen uitzondering echter ze nemen de tijd en hebben niets anders als begrip.
De behandeling werd professioneel verricht.
Zeer snel en goed geholpen
Ik ben goed op mijn gemak gesteld en er werd steeds gevraagd of ik wel aangaf als ik pijn had.
Deskundig
Zeker goede mensen
Heel blij met zowel mijn tandarts als de assistente, en zeer tevreden over mijn behandeling. Mijn kinderen komen hier ook graag.
Altijd vriendelijk en bekwaam
Niet lang hoeven wachten en goed geholpen
Goede behandeling en fris gevoel En goede artsen praktijk.
Niels Bohrplaats 15
3068 JK Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.