Jammer van het koud water

Belachelijk dat er 2024 nog met koud water wordt gewerkt i.p.v. warm

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

echt erg goed

zeer professioneel

Fijne praktijk en personeel

Ik kom al heel wat jaren bij deze praktijk en ik ben altijd erg tevreden over de tandarts zelf maar ook over het personeel. Zij zijn deskundig en vriendelijk. Daarnaast is de praktijk schoon en netjes.

Netjes behandeld

Netjes behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, ook voor autisme kids, houden je rustig als je doodsbang ben zoals ik

Ik loop er nu een aantal jaar. Ik ben zelf echt doodsbang voor de tandarts. En ik heb er bij veel gezeten, maar deze mensen doen er alles aan om je een goed gevoel te geven . En laten je niet kinderachtig voelen zoals alle andere tandartsen ooit bij mij hebben gedaan. En ook voor kinderen die iets anders zijn, zoals mij zoon met autisme/adhd doen ze super de best dat alles goed gaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Beter dan dit, hadden de medewerker mij niet kunnen geruststellen.

Fantastisch geholpen door alle dames, die ik een knuffel heb mogen geven als dank.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

super behandeld echt vriendelijke en kundige mensen

Goed geholpen en eerlijk advies gekregen.

Mooie

Dat is een mooie tandartspraktijk met goede personen die werk bij smile kliniek

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima vooral als je angst heb voor de tandarts

zeer goed

zeer goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima maar te commercieel ingesteld

De behandelingen zijn altijd prima, geen klachten. Hele vriendelijke mensen en tot nu toe kundig gebleken. Wat echt jammer is is dat de behandelaars een erg commerciële instelling (moeten) hebben. Er wordt zonder overleg een behandeling voorgesteld die niet echt noodzakelijk is.

Goede en duidelijke communicatie

prima geholpen

!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd word ik op mijn gemak gesteld,heel vriendelijk en geduldig personeel

Vriendelijk en netjes geholpen

Goede raad van de assistente en de arts zag onmiddellijk wat er gedaan moet worden.

Goeie informatie gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We kwamen binnen en we werden erg goed geholpen

Er werd gelijk foto's gemaakt. Goede advies gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, stellen je gerust, nemen er de tijd voor,en allemaal vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel professioneel en bijzonder aardig

Fijne en pijnloze behandeling door zeer vriendelijke en kundige mondhygiënist.

Goed bevonden

Was pas de eerste keer kan nog niet alles beoordelen.

Gemak

Ik ben echt een angsthaas maar ze stelt me op m'n gemak

Goed en vakkundig geholpen

Prettig en deskundig

Afgebroken kies

Gelukkig de zelfde dag nog geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Intake ging heel goed met veel aandacht voor mijn klachten

Niels Bohrplaats 15 3068 JK Rotterdam