Filters

9

erg positief

erg precies betreffende de afspraken het geheel ademt rust en hygiene uit ik vul deze feedback heel serieus in

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Niet alle tandarts zijn prettig in omgang

Een dame wil ik pertinent niet door geholpen worden Maar de gene die mij het laatst heeft geholpen ,is heel fijn in omgang En stelt je gerust helaas weet ik haar naam niet maar ze is een tijdje weggeweest nu was ze er weer daar was ik erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed behandeld

En altijd op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goede uitleg en tips bij de behandeling

Gebit netjes gereinigd en daarbij goede uitleg gekregen over voorkomen van tandsteen (waar mogelijk).

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

fijn geholpen

Fijne sfeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer te vreden

Zeer goede mondhygiënist, meneer neemt ruim de tijd +- 30 zeer te vreden. P.S als ik een vraag wil stellen kom ik er niet tussen, meneer praat alsmaar door, ik denk dan laat maar gaan .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

prima

snel duidelijk snel antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Deskundige/ ervaren.

Ik kreeg goede uitleg over de behandeling en tips. De tandarts nam zijn tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

goede service in een prettige omgeving

zie vraag 1

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

.

.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goede praktijk

Ze behandelen heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Heel goed.

Wordt goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

deskundig

Ze levert vakwerk. Ik kan eindelijk weer echt lachen. Meer dan een jaar geleden durfde ik dat niet. Ik let erg op het gebit van anderen, zoals deskundigen op tv. Er zijn er heel wat, daar kan ik niet naar kijken met een slecht gebit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Vriendelijk en zeer goed geholpen.

Fijne tandarts. Stukje vulling los. Kon snel terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Perfect

Vriendelijk, goede aanwijzingen, gezellig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1

Terug naar school

Dit was zeer naar en onthutsend of we terug op school waren Vervolg afspraak samen naar de tandarts.Eerst mijn zus die is autistisch en wil graag eerst.Zo goed als het eerder ging zo bizar ging het nu.Ik zat in de auto met mijn hondje en dacht ze zit bij een goede plek gezien eerdere ervaring.Ze was snel klaar en ik stapte uit en was binnen voor zij in de auto zat.We waren half uur te vroeg dus lekker op tijd.Loop maar gelijk door naar de kamer.En is is er nog wat veranderd in u gezondheid.Ja bestraald geweest,o,We gaan foto.s nemen.Hoezo ben blij dat ik bij kan komen na behandelingen bestraling.Kan dit volgende keer Nou de tandarts wil dit en anders moet je tekenen dat je niet wil.Nou ja doe dan maar!! Was niks te vinden dus.En daar was ze de tandarts,zo en nu wil ik een verklaring waarom je te laat bent.!pardon ik ben er toch.Je zus moest afspraak bij de balie maken(Wat niet nodig was)En wilde je niet eerst roepen.Ik zat voor de deur ben gelijk gekomen.Nu heeft de assistente korter pauze.He paar minuten verschil en als ik op de wc had gezeten.Ik wil weten waarom je later bent en je zus je niet gelijk riep.Klanten worden boos als ze langer moeten wachten en nu gaat het van haar pauze af.Maar waarom moest mijn zus een afspraak maken Voor mondhygiënist!? Zo als bekent hebben wij een externe dus niet hier.O staat niet in mijn Dossier.Jullie fout dus.Maar het is geen aanval ik wilde verklaring waarom je te laat was.!!!??Dacht te lezen in jullie gegevens over de praktijk dat klanten worden gehoord en zich veilig moeten voelen met een goede behandeling.Nou dat ervaren wij totaal niet denk ik dan En tegen mijn zus ook je moet een afspraak voor mondhygiëniste is hard nodig.We zijn een week eerder bij onze mondhygiëniste geweest waar ze elke 3mnd gaat.Want mede door haar medische achtergrond met veel medicatie wordt dat goed en netjes bij gehouden.We zoeken wel een andere praktijk hoor met minder negatieve behandeling.Hebben jullie meer tijd voor andere patiënten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Iets te commerciele insteek

Ervaring en uitleg van de tandarts is prima, maar bij ieder bezoek hangt er een iets te commercieel sfeertje. Iedere keer proberen ze extra kosten te maken: iedere keer foto's maken, mondhygiënist hier en extra afspraak daar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Super

Wat een fijne mondhygiënist voor het eerst geen pijn ervaren ik ging met een glimlach weg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zorgzaam

Oude vulling moest vervangen worden. Ik was erg nerveus en mocht een kleine snelle verdoving. Barbara stelde mij goed op mijn gemak. Maakte ook de reele afweging dat een tweede vervanging nog niet nodig was bij een andere kies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Goed geholpen, ging snel

Het was een goede ervaring, snel aan de beurt en duidelijke uitleg. Het voelt wat minder persoonlijk dan mijn vorige tandarts dat wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Gewoon goed

Snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Heel tevreden

Waar ik me een beetje over verbaasd heb is dat ik ondanks dat ik ( waarschijnlijk) de eerste cliënt was, toch nog 15 minuten in de wachtkamer moest wachten. Ik ging ervan uit dat ik meteen geholpen zou worden als ik zo vroeg een afspraak heb. Maar verder was ik heel tevreden over het consult. Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Geweld

Het was duidelijk ze deed het voorzichtig en goeden uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goede behandeling.

Goede behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

IJsselmeer 36

3332 EX Zwijndrecht

078 612 4674

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Zwijndrecht

Een gezonde mond is belangrijk voor een betere levenskwaliteit. Heldere voorlichting, preventie en aandacht spelen daarbij een belangrijke rol. De zorgvraag van u als patiënt is ons uitgangspunt. Wanneer uw zorgvraag specifieker wordt, kunnen wij u eenvoudig doorverwijzen naar een gespecialiseerde collega. Samenwerkende Tandartsen Zwijndrecht is bereikbaar voor iedereen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.