Prima behandeling en een duidelijke uitleg

Goede ondersteuning, de tijd nemen om uitleg te geven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klantvriendelijke en informatieve benadering: heel fijn!

Ook al had ik een onbekende tandarts, informatie was consistent

Prima ontvangst en behandeling

Prima, zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kon zeer snel terecht

's avonds mijn kies afgebroken, volgende morgen gebeld en ik kon gelijk terecht. Helemaal super!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd weer vriendelijk geholpen.

Zoals altijd weer vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd wachten maar wel de volle aandacht.

Het valt mij op dat ik nooit op het afgesproken moment wordt geholpen altijd 10 tot 15 minuten later. Ik krijg daarvoor wel excuses, maar het lijkt een patroon. Verder krijg ik daarna in alle rust de volle aandacht, wat een en ander weer compenseert.

Uitstekend behandeld

Op deskundige en vriendelijke wijze zijn er twee kronen geplaatst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dienstverlening is prima, tandarts werkt rustig en legt alles goed uit

Ontvangst aan de balie is netjes en vriendelijk. De tandarts werkt zorgvuldig en rustig. Legt alles goed uit.

Professioneel

Professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer vriendelijk, en behulpzaam.

vriendelijke persoonl,geduldig en zeer behulpzaam.

Aandacht voor patiënt

Hygiëne, op tijd werken en veel uitleg

Prima.

Snel en goed geholpen

De tandarts heeft de tijd genomen om de verschillende opties met mij door te nemen. De behandeling ging goed en het resultaat was mooi.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het voelt altijd erg prettig

Ik word gezien en gehoord

goed geholpen

er werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren, en het werd heel netjes gedaan

Picobello

Gijn, de combinatie van controle met mondhygiënist.

Prettige contrôle

Wat is Carmen een goede tandarts. Zij krijgt het voor elkaar om iemand volledig pijnloos te behandelen! De vorige keer was dat ook al zo. Tandsteen verwijderen is bij haar pijnloos, hèt bewijs dat het ook prettig kan zijn een bezoekje bij de tandarts! En haar vrolijke assistent was ook leuk om erbij te hebben! Het wordt op die manier wat minder ‘steriel’ in de tandarts stoel.

Onpersoonlijk, gericht op verkoop

Toen ik minderjarig was, waren er nooit opmerkingen of klachten bij controles. Nu ben ik net 18 en bij het eerste controle consult wordt er vrijwel meteen bij binnenkomst al gezegd dat er veel achterstallig onderhoud is en dat ik afspraken bij de mondhygiënist nodig heb. Waarschijnlijk val ik als volwassene in een veel interessanter verdienmodel voor Samenwerkende Tandartsen Zetten dan toen ik nog minderjarig was. Erg vreemd, en niet medisch ethisch. Ik vond het contact onpersoonlijk en meer gericht op het verkopen van factureerbare zaken dan op zorg! Ik hoor van meer mensen in Zetten dat ze overstappen naar een andere tandarts, en dat ze daar ineens veel minder problemen blijken te hebben.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Goed en kundig team

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige en vriendelijke controle.

Vriendelijke ontvangst en vlotte controle en reiniging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had een goed advies over mijn tand, erg blij.

Ik had een goed advies van de tandarts gekregen. Als de volgende keer krijg ik weer probleem ga ik voor de praktijk in Zetten kiezen. Bedankt!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer goede ingreep en begeleiding

moeilijke ingreep in wortelkanaal uitstekend gedaan

Vriendelijk correct en kundig

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg en correcte behandeling

Vakman

Zeer vriendelijk, werkt consciëntieus en gaat in op mijn vragen. Ik zou deze tandarts graag als mijn vaste tandarts zien. Ontvangst (receptie) is eveneens zeer vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne eerste kennismaking met aandacht voor de kinderen.

Hoofdstraat 12 6671CB Zetten

Over Samenwerkende Tandartsen Zetten - Hoofdstraat

Bij Samenwerkende Tandartsen Zetten komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Hoofdstraat in Zetten. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeer gelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Zetten ook terecht voor endodontie de praktijk is een verwijspraktijk. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.