Filters

8

Vakkundig, prettig contact

Prima ervaring overall. Ontvangst, niet lang wachten, vakkundige tandarts en Mondhygiënist die uitleg geven indien nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

8

Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

8

Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

8

Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

Mijn ervaring met mijn mondhygienist is prima

zie hierboven

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Op tijd en goede behandeling

Goede begeleiding en behandeling geduldig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Aandacht en vakmanschap

De tandarts was geduldig, duidelijk en adequaat. Prima dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Onthutsend, Zoveel weerzin om een poging tot restauratie te doen.

Mijn probleem was een afgebroken kroon. De kroon werd beoordeeld als onmogelijk weer goed te herplaatsen. Het werd afgeraden, het zou vast niet langer dan een week houden, het zou niet zinvol zijn. Ik heb van Noordenne aangegeven dat zijn collega veel positiever reageerde. 5 maanden eerder was de kroon ook op dezelfde wijze afgebroken, de dienstdoende tandarts gaf aan dat hij niet kon garanderen hoe lang de restauratie zou houden, maar hij wilde het wel proberen. Nadat ik tot twee maal toe verzocht had om toch een poging te wagen, wetend dat hij niets kon garanderen, heeft van Noordenne, onder een diepe zucht laten weten het dan toch maar te proberen. De tijd die hij besteedde aan de restauratie was aanmerkelijk korter dan zijn collega. Op zijn vraag of de teruggeplaatste kroon goed aanvoelde en geen scherpe randjes waren, heb ik laten weten dat het goed was, omdat ik niet vertrouwen kon hoe hij zou reageren als ik zou aangeven nog wel wat oneffenheden te voelen. Hij herhaalde het betoog over welke behandeling dan wèl zinvol zou zijn; deelde nogmaals mee dat dit waarschijnlijk geen week zou houden, maar dat ik misschien geluk zou hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Prima, geholpen, maar nu vertrekt de mondhygiëniste weer Ik heb al vele tandartsen gehad. Ervaar dit als zeer onprettig en ben van plan een andere praktijk te gaan zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Prima, geholpen, maar nu vertrekt de mondhygiëniste weer Ik heb al vele tandartsen gehad. Ervaar dit als zeer onprettig en ben van plan een andere praktijk te gaan zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Ik ben vriendelijk, snel, vakkundig en ook nog persoonlijke geholpen

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

In 1 woord, prima.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

In 1 woord, prima.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Onthutsend. Zoveel weerzin om een poging tot restauratie te doen.

Mijn probleem was een afgebroken kroon. De kroon werd beoordeeld als onmogelijk weer goed te herplaatsen. Het werd afgeraden, het zou vast niet langer dan een week houden, het zou niet zinvol zijn. Ik heb van Noordenne aangegeven dat zijn collega veel positiever reageerde. 5 maanden eerder was de kroon ook op dezelfde wijze afgebroken, de dienstdoende tandarts gaf aan dat hij niet kon garanderen hoe lang de restauratie zou houden, maar hij wilde het wel proberen. Nadat ik tot twee maal toe verzocht had om toch een poging te wagen, wetend dat hij niets kon garanderen, heeft van Noordenne, onder een diepe zucht laten weten het dan toch maar te proberen. De tijd die hij besteedde aan de restauratie was aanmerkelijk korter dan zijn collega. Op zijn vraag of de teruggeplaatste kroon goed aanvoelde en geen scherpe randjes waren, heb ik laten weten dat het goed was, omdat ik niet vertrouwen kon hoe hij zou reageren als ik zou aangeven nog wel wat oneffenheden te voelen. Hij herhaalde het betoog over welke behandeling dan wel zinvol was, deelde nogmaals mee dat dit waarschijnlijk geen week zou houden, maar dat ik misschien geluk zou hebben. Ik heb hem bedankt dat hij desondanks toch de moeite heeft genomen om deze restauratie uit te voeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Onthutsend. Zoveel weerzin om een poging tot restauratie te doen.

Mijn probleem was een afgebroken kroon. De kroon werd beoordeeld als onmogelijk weer goed te herplaatsen. Het werd afgeraden, het zou vast niet langer dan een week houden, het zou niet zinvol zijn. Ik heb van Noordenne aangegeven dat zijn collega veel positiever reageerde. 5 maanden eerder was de kroon ook op dezelfde wijze afgebroken, de dienstdoende tandarts gaf aan dat hij niet kon garanderen hoe lang de restauratie zou houden, maar hij wilde het wel proberen. Nadat ik tot twee maal toe verzocht had om toch een poging te wagen, wetend dat hij niets kon garanderen, heeft van Noordenne, onder een diepe zucht laten weten het dan toch maar te proberen. De tijd die hij besteedde aan de restauratie was aanmerkelijk korter dan zijn collega. Op zijn vraag of de teruggeplaatste kroon goed aanvoelde en geen scherpe randjes waren, heb ik laten weten dat het goed was, omdat ik niet vertrouwen kon hoe hij zou reageren als ik zou aangeven nog wel wat oneffenheden te voelen. Hij herhaalde het betoog over welke behandeling dan wel zinvol was, deelde nogmaals mee dat dit waarschijnlijk geen week zou houden, maar dat ik misschien geluk zou hebben. Ik heb hem bedankt dat hij desondanks toch de moeite heeft genomen om deze restauratie uit te voeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Onthutsend. Zoveel weerzin om een poging tot restauratie te doen.

Mijn probleem was een afgebroken kroon. De kroon werd beoordeeld als onmogelijk weer goed te herplaatsen. Het werd afgeraden, het zou vast niet langer dan een week houden, het zou niet zinvol zijn. Ik heb van Noordenne aangegeven dat zijn collega veel positiever reageerde. 5 maanden eerder was de kroon ook op dezelfde wijze afgebroken, de dienstdoende tandarts gaf aan dat hij niet kon garanderen hoe lang de restauratie zou houden, maar hij wilde het wel proberen. Nadat ik tot twee maal toe verzocht had om toch een poging te wagen, wetend dat hij niets kon garanderen, heeft van Noordenne, onder een diepe zucht laten weten het dan toch maar te proberen. De tijd die hij besteedde aan de restauratie was aanmerkelijk korter dan zijn collega. Op zijn vraag of de teruggeplaatste kroon goed aanvoelde en geen scherpe randjes waren, heb ik laten weten dat het goed was, omdat ik niet vertrouwen kon hoe hij zou reageren als ik zou aangeven nog wel wat oneffenheden te voelen. Hij herhaalde het betoog over welke behandeling dan wel zinvol was, deelde nogmaals mee dat dit waarschijnlijk geen week zou houden, maar dat ik misschien geluk zou hebben. Ik heb hem bedankt dat hij desondanks toch de moeite heeft genomen om deze restauratie uit te voeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Onthutsend. Zoveel weerzin om een poging tot restauratie te doen.

Mijn probleem was een afgebroken kroon. De kroon werd beoordeeld als onmogelijk weer goed te herplaatsen. Het werd afgeraden, het zou vast niet langer dan een week houden, het zou niet zinvol zijn. Ik heb van Noordenne aangegeven dat zijn collega veel positiever reageerde. 5 maanden eerder was de kroon ook op dezelfde wijze afgebroken, de dienstdoende tandarts gaf aan dat hij niet kon garanderen hoe lang de restauratie zou houden, maar hij wilde het wel proberen. Nadat ik tot twee maal toe verzocht had om toch een poging te wagen, wetend dat hij niets kon garanderen, heeft van Noordenne, onder een diepe zucht laten weten het dan toch maar te proberen. De tijd die hij besteedde aan de restauratie was aanmerkelijk korter dan zijn collega. Op zijn vraag of de teruggeplaatste kroon goed aanvoelde en geen scherpe randjes waren, heb ik laten weten dat het goed was, omdat ik niet vertrouwen kon hoe hij zou reageren als ik zou aangeven nog wel een scherp randje te voelen. Hij herhaalde het betoog over welke behandeling dan wel zinvol was, deelde nogmaals mee dat dit waarschijnlijk geen week zou houden, maar dat ik misschien geluk zou hebben. Ik heb hem bedankt dat hij desondanks toch de moeite heeft genomen om deze restauratie uit te voeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Onthutsend. Zoveel weerzin om een poging tot restauratie te doen.

Mijn probleem was een afgebroken kroon. De kroon werd beoordeeld als onmogelijk weer goed te herplaatsen. Het werd afgeraden, het zou vast niet langer dan een week houden, het zou niet zinvol zijn. Ik heb van Noordenne aangegeven dat zijn collega veel positiever reageerde. 5 maanden eerder was de kroon ook op dezelfde wijze afgebroken, de dienstdoende tandarts gaf aan dat hij niet kon garanderen hoe lang de restauratie zou houden, maar hij wilde het wel proberen. Nadat ik tot twee maal toe verzocht had om toch een poging te wagen, wetend dat hij niets kon garanderen, heeft van Noordenne, onder een diepe zucht laten weten het dan toch maar te proberen. De tijd die hij besteedde aan de restauratie was aanmerkelijk korter dan zijn collega. Op zijn vraag of de teruggeplaatste kroon goed aanvoelde en geen scherpe randjes waren, heb ik laten weten dat het goed was, omdat ik niet vertrouwen kon hoe hij zou reageren als ik zou aangeven nog wel een scherp randje te voelen. Hij herhaalde het betoog over welke behandeling dan wel zinvol was, deelde nogmaals mee dat dit waarschijnlijk geen week zou houden, maar dat ik misschien geluk zou hebben. Ik heb hem bedankt dat hij desondanks toch de moeite heeft genomen om deze restauratie uit te voeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Onthutsend. Zoveel weerzin om een poging tot restauratie te doen.

Mijn probleem was een afgebroken kroon. De kroon werd beoordeeld als onmogelijk weer goed te herplaatsen. Het werd afgeraden, het zou vast niet langer dan een week houden, het zou niet zinvol zijn. Ik heb van Noordenne aangegeven dat zijn collega veel positiever reageerde. 5 maanden eerder was de kroon ook op dezelfde wijze afgebroken, de dienstdoende tandarts gaf aan dat hij niet kon garanderen hoe lang de restauratie zou houden, maar hij wilde het wel proberen. Nadat ik tot twee maal toe verzocht had om toch een poging te wagen, wetend dat hij niets kon garanderen, heeft van Noordenne, onder een diepe zucht laten weten het dan toch maar te proberen. De tijd die hij besteedde aan de restauratie was aanmerkelijk korter dan zijn collega. Op zijn vraag of de teruggeplaatste kroon goed aanvoelde en geen scherpe randjes waren, heb ik laten weten dat het goed was, omdat ik niet vertrouwen kon hoe hij zou reageren als ik zou aangeven nog wel een scherp randje te voelen. Hij herhaalde het betoog over welke behandeling dan wel zinvol was, deelde nogmaals mee dat dit waarschijnlijk geen week zou houden, maar dat ik misschien geluk zou hebben. Ik heb hem bedankt dat hij desondanks toch de moeite heeft genomen om deze restauratie uit te voeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

snelle afspraak en snel geholpen

Na een plezierig gesprek met de receptioniste had ik de zelfde dag nog een afspraak met de tandarts. Ook zij heeft na goed overleg mijn tandprobleem opgelost. Grote klasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

deskundige behandeling en vriendelijk

deskundige behandeling en vriendelijk ook aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

deskundige en vriendelijk behandeling

behandeling en vriendelijkheid ter plekke en door de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

deskundige en vriendelijk behandeling

behandeling en vriendelijkheid ter plekke en door de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

deskundige en vriendelijk behandeling

behandeling en vriendelijkheid ter plekke en door de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zeer kundig en communicatief. Erg tevreden

Vakkundige tandarts en Mondhygiënist. Prettige ontvangst. Fijn dat je niet lang hoeft te wachten. Overall zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Montaubanstraat 16

3701 HR Zeist

030 697 7865

[email protected]

Over Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent

Welkom bij Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent. In onze uiterst moderne praktijk hebben wij alles in huis om u de tandheelkunde in zijn meest uitgebreide zin te kunnen aanbieden. Van reguliere behandelingen als controle en witte vullingen tot uitgebreide gebitsreconstructies, kindertandheelkunde, het uitvoeren van lastige wortelkanaalbehandelingen, tandvleesbehandelingen en implantologie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.