Bijzondrr plezierig geholpen

Niels heeft mijn kies super mooi gemaakt.

Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen

Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen

Viendelijk en deskundig

Ik was vriendelijk en stipt ontvangen, behandeling was top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd, professioneel en vriendelijk.

Goede en weinig pijnlijke behandeling mondhygiënist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ontvangst, gezien als mens en duidelijk advies

Naam van behandelaars niet onthouden. Was eenmalig consult als second opinion

Vriendelijke mensen

Ik belde of zij nog patiënten aannamen omdat mijn eigen tandarts met pensioen is gegaan. Dat was geen probleem gelijk een afspraak ingepland voor controle. Wordt netjes te woord gestaan. Bij onvangst voor de controle goed uitgelegd hoe de praktijk werkt. Dus zeer nette praktijk met vriendelijke mensen. Een goede aandacht voor het gebit en uitgelegd wat er nodig is voor het gebit om het netjes en goed te houden.

voortreffelijke behandeling

uitgebreide controle door mondhygienist en daarna vluchtige controle door tandarts

Prima ontspannen omgeving.

Onlangs voor m’n periodieke controle langs geweest. Zoals altijd alles prima in orde, mooi op tijd geholpen, keurig opgeruimde wachtruimte. Tandarts en assistente accuraat en vriendelijk. Klein puntje, de dames aan de receptie zouden wel iets meer ‘patiënt gericht’ mogen zijn……

Snelle en professionele reactie

Na afbreken van een hoekje van een kies kon ik nog dezelfde dag geholpen worden.

Deskundig

Het is niet mijn meest favoriete bezigheid, een bezoek aan de tandarts. Maar deze mensen weten mij altijd op mijn gemak te stellen. Geen lange wachttijden, sfeervolle opgeruimde wachtkamer. En altijd vriendelijk le en belangstellende medewerkers.

Uitstekend!!

Prima ervaring met deze tandartsen-praktijk en mondhygiënist en dit al voor vele jaren! Uitstekend nogmaals.

Top.

Deskundig!

Alles ging goed. Prettige ervaring

Goede dienstverlening

Prettige assistenten aan de telefoon, vertrouwde tandartshulp en goede tijdsbewaking!

Goed georganiseerd en vakkundig

Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent is goed georganiseerd.

Correct en klant-patiëntvriendelijk.

Keurig op tijd geholpen. Deskundig, ervaren, betrokken en meelevend. Duidelijk qua behandeling en voorlichting.

Snel en goed behandeld

Wel jammer dat Bart nu Minder gaat werken en ik niet meer bij hem kan . Net nu er 1 vulling is die niet helemaal goed meer is en de kies er misschien uit miet . De opties voor wat dan zijn niet zo duidelijk en als je dam ook Nog een andere tandarts krijgt is niet zo fijn .

uitstekend

mijn ervaring is uitstekend

Uitstekend.

Uitstekend.

Prettige ontvangst, vriendelijk personeel

Er heerst een goede sfeer in de praktijk en wachtruimte.

Heb niets te klagen

Ben niet goed in namen

Prettig contact met tandarts

Mijn contact met de tandarts was prima en hij heeft mij goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel goed geholpen..

Sander is altijd vriendelijk en legt alles goed uit..

Fijn, vriendelijk, eerlijk

Tandarts en hygienist zijn altijd vriendelijk, begrip voor jou als persoon maar wel eerlijk wanneer je bijvoorbeeld toch echt iets anders moet doen aan je mondhygiëne.

Montaubanstraat 16

3701 HR Zeist

Over Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent

Welkom bij Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent. In onze uiterst moderne praktijk hebben wij alles in huis om u de tandheelkunde in zijn meest uitgebreide zin te kunnen aanbieden. Van reguliere behandelingen als controle en witte vullingen tot uitgebreide gebitsreconstructies, kindertandheelkunde, het uitvoeren van lastige wortelkanaalbehandelingen, tandvleesbehandelingen en implantologie.