begrip van uit de Rik Borgerman

Perfect !

zeer goed geholpen ! Krijg altijd goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk met kundige, empatische medewerkers

Prettige ontvangst, tijdige & fijne behandeling, in een rustige sfeer. Ben heel blij met tandarts Sonja Mulder!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service, snel en vriendelijk

Ik kon snel terecht voor een controle. Als nieuwe patiënt werd ik vriendelijk welkom geheten en werd alles duidelijk uitgelegd. Controle verliep soepel en werd grondig gedaan. Goede prijs.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, begrijpend en gaan voor het beste resultaat, ook al kwam ik te laat

Betrof twee nieuwe stukjes aan mijn voortanden

Fantastic

Ik vulde een online inschrijfformulier in, dezelfde dag konden mijn dochter en ik terecht. Super vriendelijke dames die ik daar aantrof! Zeer geduldige en lieve ervaren tandarts. Wat ik vooral mooi vond of mij gelijk opviel was het super team work van de vrouwen! #girlspower

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zolang met de mond open is niet fijn Maar de behandeling is super gegaan en ook geen last gehad een paar dagen erna Dus top Jullie gebruiken het verkeerde mail adres Het moet zijn [email protected]

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd, duidelijke uitleg tijdens behandeling

Heel tevreden

Atijd aardig, je wordt netjes behandeld, Dus zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

betrouwbare professionele hulp bij kiespijn.

Na enkele dagen pijn in mijn mond, oor en kaak tandarts gebeld en situatie uitgelegd. Ik kon de volgende dag komen. Foto's gemaakt waarop een ontsteking in een kies zichtbaar was. Inmiddels al 2 vreselijke nachten doorgemaakt met veel pijn. Helaas kon ik niet dezelfde dag meer geholpen worden omdat daar op dat moment geen plek voor voor was. Dus nog een nacht doorgebracht met hevige pijn. De volgende dag is de kies getrokken. Alle behandelaars waren heel betrokken en vriendelijk. Ik vond het alleen jammer dat er op dat moment geen "noodplek" open was om geholpen te worden. De pijn was echt verschrikkelijk en 3 slapeloze nachten helpen ook niet echt mee. Pijnstilling deed nauwelijks iets.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een prima behandeling met goede voorlichting

De behandeling is voorbeeldig verlopen volgens afspraak en het resultaat is uitstekend.

Sympathieke Tandarts

Sympathieke Tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundig, vriendelijk en meedenkend personeel

Snel en kundig

Prettig geholpen

Kies afgebroken. Alle opties helder uitgelegd. En mooie reparatie uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, niets op aan te merken

Het was een controle. Vlot, routineus, geen bijzonderheden, binnen tien minuten minuten klaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk ontvangst en professionele behandeling

Bij binnenkomst word ik altijd met een grote glimlach ontvangen door de danes aan de balie. De mondhygiënisten Sander en Ahmed zijn betrokken, kundig en altijd bereid advies te geven en mee te denken.

ben tevreden.

Professioneel en betrouwbaar, idem Ervaring met mw Knoef

een 10 !

top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De afspraken met mondhygiëne en tandarts waren goed georganiseerd.

Netjes na elkaar gepland. Goede uitleg bij de behandeling zonder mijn hoofd een andere kant op te trekken! Alles goed gepland op de begane grond ivm mijn hartklachten.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Over Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent

Welkom bij Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent. In onze uiterst moderne praktijk hebben wij alles in huis om u de tandheelkunde in zijn meest uitgebreide zin te kunnen aanbieden. Van reguliere behandelingen als controle en witte vullingen tot uitgebreide gebitsreconstructies, kindertandheelkunde, het uitvoeren van lastige wortelkanaalbehandelingen, tandvleesbehandelingen en implantologie.