Zeer prettige man

Hij nam de tijd om mijn medische gegevens door te nemen

zorgvuldig en klantvriendelijk

iedereen van de receptie tot aan de medewerkers in de behandelkamer is vriendelijk. tandarts zeer zorgvuldig en bekwaam

Goed geregeld

Alles was prima geregeld. Geen lange wachttijd en vriendelijke behandeling met uitleg wat er gaat gebeuren. Zowel voor mondhygiënist als tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede informatie en goede behandeling

De behandeling van de mondhygiënist was prima.

Fantastische mondhygiëniste, haastige tandartsen

Heb bij een van de tandartsen ook implantaat afgenomen in andere kliniek, desondanks was hij altijd kort en gehaast bij deze praktijk. Daardoor gebeurde het dat hij mij, in het kader van zijn efficiëntie zonder verdoving wilde behandelen.Toen heb ik de spullen weggeslagen van de pijn en schrik. Sindsdien heb ik angst voor de tandarts. Over naar andere tandarts van deze praktijk. Behandeling correct. Hoewel hij 1 keer later boven kwam bij mij en zich excuseerde stond hij mij bij receptie op te wachten toen ik te laat was. Genoteerd staat 13! minuten!!! Het was ongeveer 7 minuten waarvan tandarts ruim de tijd nam om mij uit te leggen dat hij geen tijd meer had terwijl ik me zeer flexibel opstelde bv in delen, wachten , later op de dag. Fijn als de liefde van 2 kanten komt en je het idee krijgt dat de tandarts jouw gebit echt belangrijk vind. Ieder mens heeft een schema en veel mensen zijn superdruk...raar als een hoogopgeleid iemand als een tandarts niet flexibel kan zijn ....gaat nergens om

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Klantvriendelijk

Goede zorg en klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Betrof bezoek aan de mondhygiënist. Professioneel en heel vriendelijk. Geduldig met uitleggen wat beter kan.

alleen maar goed

Sander Molhoek is vakkundig en hartelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandartsbezoek gaat prettig en op tijd.

De tandarts en mondhygiënist zijn open en duidelijk in wat ze zien en op een prettige manier worden opties en informatie besproken. De behandeling is efficiënt en duurt niet langer dan nodig is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed snel geholpen door mevr mulder

Goede uitleg rustige behandeling zeer kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts die goed uitlegt wat het probleem is en wat de behandelopties zijn.

Aardig, rustig en deskundig

De halfjaarlijkse controle werd prima uitgevoerd. Deze tandarts is aardig en rustig, waardoor ik me op mijn gemak voel. Ze straalt deskundigheid uit, dat ze weet wat ze doet. Het is prettig dat ze even een praatje met je maakt. Fijn ook dat bij een klein beetje tandsteen, je niet direct naar de mondhygiënist wordt doorgestuurd, maar dat ze dit zelf verwijderd. In het verleden heb ik de vele wisselingen van de tandartsen als vervelend ervaren. Hopelijk is daarin nu wat meer rust gekomen.

Prima geen klachten

Top persoonlijke aandacht

Echt contact, ruimte voor vragen, aandacht voor wat de patiënt nodig heeft en ook nog gelachen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel een afspraak kunnen maken

Bij klachten kon ik heel snel terecht. Heel fijn geholpen voor de tandarts. Duidelijk over wat er aan de hand was.

Niets bijzonders

Niets bijzonders

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk. Legt alles helder uit en heeft ook humor.

Goede zorg, vriendelijk team

Altijd prima geholpen in deze praktijk.

Snel en zorgvuldig

Goed en snel geholpen

Zie hierboven

Fijne tandarts

Vriendelijke, betrokken tandarts en fijne klantenservice> vriendelijke baliemedewerksters en top dat je altijd voor elke afspraak een herinnering krijgt toegestuurd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voldoende maar kan beter.

Door de vele wisselingen van tandartsen wordt de ervaring en beleving minder persoonlijk. Foto's nemen is een onprettige behandeling, kan daar is niet naar gekeken worden of dit makkelijker kan? Je krijgt kokhalzen als dat ding in je mond zit, dat zou toch prettiger kunnen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Zeer prettig

Proffessionals met een vriendelijke werkhouding. Ze stellen je op je gemak. Iets wat ik erg waardeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk maar aangezien ik minder valide ben is hij hierop niet ingesteld

Wanneer ik naar het toilet moet is dat niet mogelijk. Heb al meerdere malen aangekaart wat beugels of iets dergelijks te plaatsen. Het toilet is zo laag je kunt er niet meer vanaf. Dit lijkt me toch niet teveel gevraagd.

begrip van uit de Rik Borgerman

Montaubanstraat 16 3701 HR Zeist

Over Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent

Welkom bij Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent. In onze uiterst moderne praktijk hebben wij alles in huis om u de tandheelkunde in zijn meest uitgebreide zin te kunnen aanbieden. Van reguliere behandelingen als controle en witte vullingen tot uitgebreide gebitsreconstructies, kindertandheelkunde, het uitvoeren van lastige wortelkanaalbehandelingen, tandvleesbehandelingen en implantologie.