Tandarts was niet echt voorzichtig

Het gevoel wat je krijgt is dat ze jou zo snel mogelijk de deur uit willen hebben. Verder iedereen super vriendelijk, en probleem geholpen na tweede bezoek.

Klant vriendelijkheid kan beter

De tandarts is geweldig, het meisje achter de balie heeft weinig geduld en kortaf zeker niet klant vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een zorgzame en adaequate behandeling

Prettige ontvangst, aardig personeel, namen heb ik niet onthouden maar dat komt nog wel hoop ik. Maar vooral behandelingstechisch een prima aanpak!

Eerlijk en uistekende service

Uitstekend!

Goed geholpen en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super vriendelijk en top kwaliteit.

Al jaren zeer tevreden. Top service.

Personeel is zo lief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goed geholpen. Er zat wel veel tijd tussen de verschillende afspraken

uitstekend

goed en netjes behandeld

Heel goed!

Ik word hier altijd heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Aangezien ik nogal angstig ben voor de tandarts is dat heel prettig. Ze nemen mij serieus en doen er alles aan om mij op mijn gemak te stellen. Heel fijn, dat maakt dat ik ook naar de tandarts ga en het niet uitstel.

Zeer duidelijk

Goed geïnformeerd over vraag.Duidelijk voorbeeld met voorbeelden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ik meteen geholpen kon worden

Prima geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundig. meedenkend en vriendelijk.

Kathy is kundig en geeft altijd goed advies.

Keurig behandelt

Vakkundige praktijk!

Wederom weer een eerlijk advies ontvangen en op correcte wijze behandeld.

Geheel volgens afspraak

Uur, behandeling correct.

Helemaal tevreden

Prisma

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundig en heel vriendelijk personeel

Zelfs de verdoving is zonder pijn.

Accuraat, klantvriendelijk

Prettige behandeling Bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zoals gebruikelijk weer blij als alles goed gegaan is.

de mondhygiëniste was als invaller even nieuw met alle zaken in de praktijk maar vond al gauw haar weg. Ging verder goed en we gaan het poetsadvies opvolgen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kathy is een zeer fijne tandarts. Kundig en voorzichtig. Ik was altijd bang maar bij haar is er geen enkele spanning om in de stoel te liggen. Ook niet bij onze kinderen.

geweldig

Kathy kent haar klanten en weet wanneer ze voorzichtig moet zijn, en doet dat dan ook!!!!!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts Nomes verstaat haar vak, bepaalde medewerkers aan de balie helaas niet.

Tandarts Nomes verstaat haar vaak. Aan de ´voorzijde´ is het helaas minder gesteld. Bij spoed mag je blij zijn als je een afspraak van vijf minuten krijgt. Mijn ervaring t.a.v. de communicatie vanuit de balie, is dat het beter kan. In elk geval meer passend bij de sector zorg.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Dorpsplein 13 4851 CP Ulvenhout

Over Samenwerkende Tandartsen Ulvenhout

Bij Samenwerkende Tandartsen Ulvenhout komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan het Dorpsplein tegenover de kerk in het centrum van Ulvenhout. De tandartspraktijk bevindt zich op de eerste verdieping van het dienstencentrum en beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers. Er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen Ulvenhout ook terecht voor orthodontie en endodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.