?

Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring met de praktijk is prima

Op tijd ontvangen, behandeld door vriendelijke mensen. Ook goed advies gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er werd duidelijk uitleg geven waar ik op moet letten. En er werd rekening gehouden als ik ergens last van had.

Heel relaxed

Een ontzettende lieve tandarts legde alles goed uit wat ze ging doen

Uitstekende, bijna pijnloze behandeling

Bente krijgt van mij een 10

Vriendelijk en goed geholpen

goed geholpen

voldoende aandacht voor patiënt, duidelijke uitleg over behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling verliep prettig.

Aardige tandarts en assistente. De behandeling verliep prettig. Er werd tussentijds gezegd wat er gedaan werd. Mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord.

Fijn geholpen.

Goef

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig ontvangst en goede praktijk zorg

Goed ontvangen bij binnenkomst en prima uitleg betreffende welke behandeling door dienstdoende tandarts.

Alles goed nagekeken

Super sevice

Goed ontvangen

Ben goed behandeld en vriendelijk ontvangen

snelle afspraak

Zie boven

Fijn geholpen

Ik ben super fijn geholpen

ik ben erg tevreden

Altijd aardige en professionele bediening

Relaxt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen aardige mevrouw

Wat een verademing

Eindelijk iemand die rust uit straalde, meteen mij begreep en zag wat het probleem was. Ook de ontvangst was top.

Deskundig

Vriendelijk en deskundig

Niet goed

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en vriendelijk personeel

Erg tevreden met vriendelijkheid en behandeling. Jammer dat tijdens de behandeling steeds iemand binnen liep ivm maken apparatuur. Behandelaar verontschuldigde zich wel en gaf tevens aan dat hij het niet begreep, omdat hij net twee uur geen patiënten had gehad.

Vriendelijk en goed behandeld

Karolina is heel zachtaardig, vriendelijk en behulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is ok maar het vroeger beter

Gebrek aan personeel, weinig tandartsen, lange wachttijden

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Over Tandzorg Tilburg Monteverdistraat

Bij Tandzorg Tilburg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Monteverdistraat in Tilburg Noord. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en is er voldoende parkeer gelegenheid. De praktijk is gevestigd in hetzelfde pand als waar de Jeugdtandverzorging Tilburg is gevestigd. Een deel van de behandelaars werkt zowel voor de jeugdtandverzorging als voor de volwassenenzorg. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandzorg Tilburg ook terecht voor orthodontie, kindertandheelkunde, protheses en QLF .Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent