Fijn dat ik zo snel terecht kon

Fijn dat ik zo snel terecht kon. Maakte me zorgen om mijn tandvlees. Gelukkig namen ze me serieus en kon ik er na laten kijken. Gelukkig vals alarm . Maar toch bedankt .

Vriendelijk

Fijne dienstverlening

Betrokken mensen die goed werk verricjtem

Goede zorg

Goede zorg van de tandarts en assistente. Tandarts dacht goed mee en zocht naar oplossingen op de lange termijn.

enorm vriendelijk en deskundig

enorm vriendelijk en deskundig

Netjes en vriendelijk geholpen

A

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

n aardige, belangstellende, zorgzame, preciese mondhygiënistm, begripvolle mondhygiënist

Altijd in voor n praatje, "hoe gaat t met U", behandeling met uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel tevreden met de tandzorg.

viel niet tegen

was gewend in de Mozartlaan maar netjes behandeld in de praktijk Monteverdistraat

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijke tandartsen Prima service. Werd snel geholpen en was meteen klaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en alle tijd en moeite voor mijn vraag/probleem

Erg prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed. Mag wat meer uitleg en advies verwacht worden.

Graag meer uitleg, communicatie naar de patiënt toe.

Zeer tevreden !!!!!

zoals altijd zeer goed

alles op tijd en netjes

Lief persoonlijk

Alles met beleid

Alles naar verwachting en pijnloos

Rust

De manier hoe ik behandeld werd. Geeft gewoon rust. Vragen hoe het gaat of ik klachten had. Gewoon goed!

Toffe tandarts

Echt een fijne man. Heel duidelijk en respectvol

Vriendelijk personeel

Het personeel is erg vriendelijk

Slecht zeer slecht

Ik dacht eerst dat het goed ging maar uurtjes later kreeg ik pijn en gezwollen tandvlees. En een dag later kon ik niet van de pijn slapen mijn wang werd dikker blijkbaar ontstoken. Gisteren heb ik gebeld en ze hadden gezegd dat ze geen plek hadden. Vandaag om 8 uur moest ik bellen heb ik gedaan. En dan in eens de tandarts is ziek geen tandarts in de praktijk. Ik moet nu naar de spoedlijn. Vervelend allemaal. Groot praktijk zonder tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling was snel en netjes gedaan

Vriendelijke dames die voor de verdoving zorgden en tandarts zelf ook duidelijk en netjes

Goede zorg

Tandarts en mondhygiëniste denken mee, zijn erg vriendelijk

heel goed

gebit is goed gereinigd,

Geruststellend en vriendelijk

Uitleg wat ze gaan doen en heel voorzichtig kijken. Behandeling gebeurt pas over een paar maanden. Angst kan zo wel oplopen omdat ik weet wat ze gaan doen.

Zeer fijne tandarts.

Ik ben vriendelijk en correct geholpen.

Monteverdistraat 69

5049 EV Tilburg

Over Tandzorg Tilburg Monteverdistraat

Bij Tandzorg Tilburg komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Monteverdistraat in Tilburg Noord. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en is er voldoende parkeer gelegenheid. De praktijk is gevestigd in hetzelfde pand als waar de Jeugdtandverzorging Tilburg is gevestigd. Een deel van de behandelaars werkt zowel voor de jeugdtandverzorging als voor de volwassenenzorg. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandzorg Tilburg ook terecht voor orthodontie, kindertandheelkunde, protheses en QLF .Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent