Fijne Tandartsen/mondhygiëniste Praktijk

Wordt altijd vriendelijk geholpen door de tandartsen/mondhygiënisten en assistenten

vriendelijk en professioneel!!

Fijne tandarts.

Vriendelijke mensen die hun werk, naar mijn mening, prima doen.

snel geholpen

Ik ben zonder afspraak langsgegaan met een noodklusje. Zonder problemen snel geholpen. Ben zeer tevreden.

Prima behandeling

Mevrouw heeft rustig en vriendelijk de behandeling uitgevoerd

Graag wat betere communicatie

Ik had wel wat betere communicatie verwacht voor en na mijn behandeling.

Controle alles volgens plan

Dit keer voor controle. Op tijd, kundige goede tandarts. Afspraak maken voor volgende keer ging snel bij de balie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en duidelijk advies

Eindelijk een oplossing voor mijn probleem wat mijn eigen tandarts niet zag.

Vriendelijke tandarts.

De tandarts ontving mij vriendelijk. Ik was voor een keer bij een andere tandarts i.v.m. pijnklachten. Ik kon snel terecht en ze nam mijn klachten serieus. Zij constateerde een ontsteking bij mijn wortel en zou het bespreken met de endodontoloog. Vervolgens kreeg ik een begroting in mijn mail met de keuze voor een wortelkanaalbehandeling of een wortelpunt operatie. Ik had het op prijs gesteld als hierover telefonisch contact was opgenomen. Het is best wel schokkend. Niet alleen de genoemde behandelingen, maar ook het bedrag. Ik heb uiteindelijk zelf een afspraak gemaakt met de endodontoloog voor een nadere toelichting. Een nadeel van de praktijk vind ik de wisseling qua tandartsen. Ik zie voor mijn gevoel ieder jaar een ander. Daarnaast zijn de tandartsen volgens mij expats en beheersen de Nederlandse taal goed, maar niet uitstekend.

Super goed geholpen

10plus

Heel prettig

Het was op tijd, duidelijke uitleg, vriendelijke benadering en altijd eerst een offerte

Fijn geholpen

Ik ben fijn geholpen en ervaar de sfeer altijd als kundig en vriendelijk. Omgeving is netjes en schoon.

Prima!

Prima maar, wel even moeten wachten

Vriendelijk!

Ondanks tijdstip toch geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts ,er word goed naar mij geluisterd en met mij meegedacht

Ik zit nu in een traject aangezien mijn medicatie en bepaalde medische aandoeningen 'm.s en imuundeficientie's en de nodige bijwerkingen daarvan ervoor zorgen dat mijn gebit keihard achteruit gaat sinds een paar jaar. Ik heb goed overleg met de tandarts en er word goed met mij mee gedacht. Dus dat vind ik erg fijn. Ik heb eindelijk het gevoel dat ik na jaren op de goede weg zit met mijn gebit.

Top tandartsen!

Ze laten je op je gemak voelen en vertellen altijd wat ze aan het doen zijn of wat ze gaan doen zo duidelijk mogelijk dat je het snapt wat er gaat gebeuren , sinds kort ben ik bij hun gekomen en heb 0 spijt top plek!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je krijgt een goede behandeling en ze zijn ook heel duidelijk hoe de behandeling gedaan gaat worden. Ook krijg je een begroting wat het gaat kosten.

Mijn ervaring was goed

Ik heb een overgevoeligheid voor kokhalzen. Zowel de tandarts als de mondhygiënist hadden daar begrip voor en stelde mij gerust. Wat ik als zeer prettig heb ervaren.

Goede begeleiding

Je word goed voorbereid. Tijdens behandeling goed begeleid en dag erna word je gebeld hoe het gaat

Erg vriendelijk

Pijnlijk

professioneel en vriendelijk

tandarts Dijs zeer vriendelijk en duidelijk in de uitleg. Professioneel uitstekend. Ook de mondhygiëniste was zeer duidelijk en professioneel heel goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Direct en keurig geholpen toen mijn kies afbrak

Pijnloos geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, aardige tandarts!

Goed geholpen,

Behandeling perfect verlopen

Ik ben geen fan van de tandarts, maar werd eerst door de assistente op m’n gemak gesteld .En door de tandarts alles duidelijk verteld en uitgelegd en goed behandeld..

relax

rustige tandarts en vriendelijke assistent , kent zijn klanten en denkt mee en adviseert goed

Over Samenwerkende Tandartsen Schiedam

Bij Samenwerkende Tandartsen Schiedam komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Karel Doormanweg. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, endodontie, MRA, Grindcare, orthodontie, gnathologie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met tand technisch laboratorium Sips dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.