Pitstop op afspraak

Vandaag bandenwissel op afspraak, klaar terwijl u wacht. Kopje koffie erbij. Snel en even vakkundig als altijd.

Goede en snelle service

Heel goede service en kwaliteit bij onderhoud. Bij acute problemen staat men ook gelijk voor je klaar. Men is duidelijk, transparant en meedenkend in oplossingen. Kortom, zeer tevreden over dit bedrijf.

Wij hebben een meer dan 30 jarige zeer prettige relatie met dit bedrijf!

Tot op de dag van vandaag een prettige garage met goed personeel.

Zorgeloos autorijden dankzij garage Konijn

Het onderhoud van mijn auto is in goede handen bij garage Konijn. Als ik een acuut probleem heb word ik meteen geholpen. De medewerkers zijn deskundig en klantvriendelijk. En over de kosten ben ik tevreden.

Adequaat en vriendelijk geholpen

Ik denk dat de geïnvesteerde reparaties ook werkelijk noodzakelijk waren. Dat geeft mij vertrouwen in het bedrijf.

Handig planningssysteem, duidelijke afspraken vooraf, klantgericht en deskundig personeel, heldere factuur en specificatie

Hele goede ervaring

Snel klaar staan als het nodig is en prima service.

Honest and knowledgeable people

Bought my car there and it seemed to be very honest place. Then, my car got some issues, took it there and they definitely prove to be nice honest people. I've been dealing with Sergio most of the time and I can say he is a great guy who knows what he is doing.

uitstekende service

heel prettig dat ook de vloeistoffen werden nagekeken

Denken mee, komen afspraken na.

Altijd goede service en netjes geholpen!

Zeer ervaren vakmensen met know how van alle merken. Lijkt me best lastig met alle huidige moderne technieken.

super service!

zeer vriendelijk deskundig personeel. denken met je mee.

Eerlijk en zeer goede service

Is een bedrijf dat je niet iets aan smeert wat onnodig zal zijn. Een hele goede service en helpt je zo snel als mogelijk is. Wat voor vragen je ook hebt over een auto, dan krijg je een eerlijk antwoord, dus kan je er van uit gaan dat je bij Nico Konijn op het juiste adres bent. Voor een tweedehands auto kunt u daar ook terecht. Ben heel tevreden om daar te komen met mijn auto.

Prima garage met snelle service

Al een paar jaar vaste klant bij deze garage. Uitstekende service, geven goed advies en komen de afspraken na.

goede service voor een faire prijs

goede service voor een faire prijs

Weer top

FF een paar banden overzetten op nieuwe velgen. Zo gepiept.

Top service.

S'morgens gebeld vanwege kapotte sleutel, s'middags een nieuwe sleutel! Hele fijne service!

Vriendelijk en vakkundig advies en reparaties

Klantvriendelijke benadering, duidelijk en vakkundig advies. Goede communicatie en uitleg over de eventuele reparaties en kosten voordat ze plaatsvinden. Fijne garage!

Top bedrijf, staan altijd voor je klaar

Goede service, duidelijke afspraken, staan open voor feedback, doen niet moeilijk.

Prima bedrijf met goede service!

Ik ben zeer tevreden vanwege het vakmanschap maar zeker ook wat klantvriendelijkheid betreft. Snelle afhandeling. (Klein) mankement? Wordt bijna ter plekke opgelost.

Nico en zijn team staan altijd voor je klaar!

Al 15 jaar een zeer fijne en betrouwbare garage. Altijd overleg over kosten. Een paar keer enorm uit de brand geholpen! Chapeau!

Een prima garage!!

Al jaren ben ik tot volle tevredenheid klant bij Bosch Car Service Nico Konijn. Afspraken worden perfect nagekomen en mankementen worden deskundig en met coulance opgelost. Voor kleine werkzaamheden, zoals het vervangen van een lamp bijvoorbeeld, kun je altijd meteen zonder afspraak terecht. Een fijne garage!

Toen zich een probleem aan mijn auto aandiende kon ik gelijk langskomen en werd ik gelijk geholpen zodat ik alsnog naar mijn geplande afspraak kon.

Vakkundig

Hele fijne garage.

Komen hun afspraken na

Mijn elektrische Bmw i3 is bij Nico Konijn in onderhoud en altijd naar tevredenheid. De afgesproken prijs is de afgesproken prijs en als we afspreken dat de auto voor 13u klaar is dan staat de auto ook daadwerkelijk klaar. Heel fijn. Verder vriendelijke mensen, ziet er altijd netjes uit en stralen vertrouwen uit, dit is voor mij een belangrijk punt want ik heb geen verstand van auto’s.

Over Bosch Car Service Nico Konijn

Bij ons staat service en duidelijke afspraken op de 1e plaats. Onze monteurs zijn op de hoogte van de nieuwste technieken en volgen hier ook regelmatig cursussen voor om bij te blijven. U kunt bij ons terecht met alle merken auto's, ook campers kunnen wij keuren en onderhouden. Hybride en volledig elektrische auto's kunnen uiteraard ook bij ons terecht.