Fijne mensen, goede communicatie en service.

Kon hier snel terecht met onze auto voor APK + onderhoud, hadden vooraf berekend wat wij kwijt zouden zijn aan kosten, heldere uitleg en erg klantvriendelijk.

Bedankt voor de mooie review

Snel , vriendelijk en erg beleefd, efficient en over hun deskundigheid kan ik, als onhandige leek, geen goeie uitspraak doen, maar kom er al jaren en heb nooit klachten gehad! Mauk Beerens

Bandenwissel

Bij bandenwissel wordt er ook op andere dingen gelet en er wordt prettig gecommuniceerd via what’s app bij bijzonderheden en het proces.

Goeie ervaring, aardige mensen

Laatst heb ik hier mijn oude auto ingeruild en een auto gekocht, werd hier goed geholpen en de verkoper was een aardige man

Bedankt voor de review,

Heel betrouwbaar en goed.

Ik woon 50 km verder op maar zou er zo nog veel verder voor rijden. Een goede garage is goud waard en dat is deze.

Bedankt voor de fijne review

Tot nu toe TOP! Ik wacht vol spanning op de aflevering van mijn nieuwe auto.

Bedankt voor de fijne review. en nog gefeliciteerd met de aanschaf van de mooi Fiat

Tevreden

Altijd vlot geholpen

Bedankt voor de fijne review Heel veel plezier met de nieuwe auto

Snelle, goede en en vriendelijke service.

Goede en vriendelijke service.

Bedankt voor de review, Heel veel plezier met de nieuwe Auto.

Goede service werd netjes op de hoogte gehouden.

Bedankt voor de review

Goede voorlichting wat er moest gebeuren en reparatie goed uitgevoerd en tijdens de reparatie kreeg ik foto’s gemaild zodat ik kon zien wat het euvel was van de lekkage. Ook de vervangende auto was goed geregeld en de kosten daar van waren nihil. Dit maakt mijn zeer tevreden voor de goede behandeling perfect.

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk en servicegericht

Bij het aanschaffen van mijn 2e hands auto zijn we vriendelijk en servicegericht behandeld. Wij wonen op Texel en ze kwamen de auto gewoon even brengen!

Snel en goed geholpen

Er word altijd overlegd over wat er nodig is en de kosten daarvan. Mijn auto was dezelfde dag nog klaar. De leen auto die ik had mee gekregen was fijn en de kosten daarvan ook netjes.

Bedankt voor de fijne review

Vriendelijke en snelle afhandeling

Na het maken van een proefrit, voldoende tijd gekregen om beslissing te maken. Ook de waarde voor in te ruilen auto is reëel. Na telefonisch contact over het kopen van de auto, was alles snel geregeld en kon ik de volgende dag de auto al ophalen.

Vriendelijk en duidelijk

Duidelijke communicatie, helder in de te maken keuzes, vriendelijk in de omgang en naast mijn werk

Bedankt voor de review

Altijd erg goed geholpen!

Een fijne en duidelijke communicatie. Daarnaast ben ik altijd snel en goed geholpen als ik een afspraak wilde inplannen. Complimenten aan Sergio.

Ik werd meteen geholpen!

Na de kerstdagen stond ik stil met een lege accu, zelf aan de praat gekregen met starthulp. Ik ben langs de garage gereden en werd meteen vriendelijk geholpen! Er werd ook met mij meegedacht over het onderhoud aan mijn auto. Mijn eerste ervaring met dit bedrijf en onwijs tevreden. Oh en weer een goede accu!

Fantastisch!

Eerlijke nette autogarage

Prima service, zoals altijd

Al jaren een vertrouwd adres

Vriendelijk, snel geholpen

Vriendelijk te woord gestaan. Snel geholpen.

Bedankt voor de review

Zeer tevreden met de dienstverlening!

Bij de diverse bezoeken aan garage Nico Konijn steeds vriendelijk en adequaat geholpen. Vakkundig, snel en effectief, dus naar volle tevredenheid. Zeer aan te bevelen!

Helemaal top bedrijf

Wij hebben twee jaar geleden onze auto gekocht bij Nico konijn en zijn zeer tevreden en zeer betrouwbare mensen . Sindsdien is onze auto bij hen in onderhoud .

Super Service!!

Auto gehaald bij Konijn, Super service en Super klantvriendelijk!!

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met uw nieuwe Toyota

goede communicatie en prima service

alles was duidelijk vanaf het eerste telefoon tje tot en met de sleutel weer in ontvangst nemen. Het feit dat ze een leenfiets of leenauto hebben is ook een bonus.

Over Bosch Car Service Nico Konijn

Bij ons staat service en duidelijke afspraken op de 1e plaats. Onze monteurs zijn op de hoogte van de nieuwste technieken en volgen hier ook regelmatig cursussen voor om bij te blijven. U kunt bij ons terecht met alle merken auto's, ook campers kunnen wij keuren en onderhouden. Hybride en volledig elektrische auto's kunnen uiteraard ook bij ons terecht.

Over Bosch Car Service