Snel en professioneel, echte service!

Snel, goed en vriendelijk geholpen

Een dikke 10

Alweer 16 jaar maak ik gebruik van de diensten van dit fijne bedrijf! Deskundig en eerlijk. Fijne benadering en goede service. Doordacht en flexibel. Toppers!

Bedankt voor de mooie review

Geweldig goed auto bedrijf met goede kennis van zaken en een hoog nivo op klantvriendelijkheid...

Goed geholpen door Sergio...daar mogen jullie als bedrijf heel zuinig op zijn! Deze man doet wat hij zegt . .en zegt duidelijk wat hij doet en bedoeld! Daar kunnen anderen nog van leren, met vriendelijke groeten Paul Weiffenbach Middenbeemster...

Bedankt voor de mooie review, veel plezier met de nieuwe auto.

Donderdag 4-7-2024 nieuwe auto gekocht en super goed geholpen

Bedankt voor de review Heel veel plezier met de nieuwe auto Natascha

Voelt als thuis

Super netjes geholpen mijn complimenten

Bedankt voor de review. En Gefeliciteerd met de aanschaf van de nieuwe auto.

De uitleg van de werkzaamheden die uitgevoerd zijn, is heel duidelijk.

Een afspraak is zo gemaakt en het inplannen is in overleg altijd goed. Vooraf worden de uit te voeren werkzaamheden besproken en wordt gelijk een richtprijsgegeven. Daar wordt vrijwel niet van afgeweken. Al met al hebben wij al jaren en veilig en vertrouwd gevoel bij Nico Konijn. Ted.

Bedankt voor de mooie review

Vriendelijk, klantgericht, deskundig en snel geholpen.

De gelukkig kleine plaatschade werd snel netjes hersteld, waardoor de kosten meevielen. Top gedaan!

Bedankt voor de review

Kon heel snel terecht met mijn probleem en alle vervolgstappen werden duidelijk uitgelegd! Kostenplaatje viel ook nog eens dus kortom een tevreden klant

Snelle service

Snelle en goede service

Top garage

Vriendelijk en goede service, denken graag met je mee om tot het beste resultaat te komen. Goede werkplaats met deskundige monteurs.

Verademing

Na een revisie en slechte beurten bij een andere garage ben ik via mijn schoonzoon bij deze garage geweest voor een kleine beurt en APK. Kreeg foto's en een telefoontje na controle met duidelijk verhaal en goede oplossingen. Dus blijf voorlopig bij deze garage!

Bedankt voor de mooie review

Heldere communicatie en realistische planning.

Mijn motorstoring werd op waarde geschat en offerte volgde snel. Hoewel een leenauto in eerste instantie niet mogelijk leek werd deze alsnog georganiseerd. Prettige behandeling door personeel.

Duidelijke uitleg

Fantastische service

Bij autobedrijf Nico Konijn kom je nooit voor niks. Denken mee, leggen duidelijk uit wat er eventueel is en lossen het op. Ik ben blij dat nico en z’n team er is

Goeie service

Werd keurig en direct geholpen, klant vriendelijk personeel.

Correcte nakomen van afspraak

Ondanks de bijkomende werkzaamheden en de nieuwe banden was het toch gelukt om de werkzaamheden op de afgesproken dag gereed tekrijgen en kon ik de auto om half vijf weer ophalen.

Bedankt voor de review

Fijne mensen, goede communicatie en service.

Kon hier snel terecht met onze auto voor APK + onderhoud, hadden vooraf berekend wat wij kwijt zouden zijn aan kosten, heldere uitleg en erg klantvriendelijk.

Bedankt voor de mooie review

Snel , vriendelijk en erg beleefd, efficient en over hun deskundigheid kan ik, als onhandige leek, geen goeie uitspraak doen, maar kom er al jaren en heb nooit klachten gehad! Mauk Beerens

Bandenwissel

Bij bandenwissel wordt er ook op andere dingen gelet en er wordt prettig gecommuniceerd via what’s app bij bijzonderheden en het proces.

Goeie ervaring, aardige mensen

Laatst heb ik hier mijn oude auto ingeruild en een auto gekocht, werd hier goed geholpen en de verkoper was een aardige man

Bedankt voor de review,

Heel betrouwbaar en goed.

Ik woon 50 km verder op maar zou er zo nog veel verder voor rijden. Een goede garage is goud waard en dat is deze.

Bedankt voor de fijne review

Tot nu toe TOP! Ik wacht vol spanning op de aflevering van mijn nieuwe auto.

Bedankt voor de fijne review. en nog gefeliciteerd met de aanschaf van de mooi Fiat

Tevreden

Altijd vlot geholpen

Bedankt voor de fijne review Heel veel plezier met de nieuwe auto

Snelle, goede en en vriendelijke service.

Goede en vriendelijke service.

Bedankt voor de review, Heel veel plezier met de nieuwe Auto.

Bamestraweg 3

1462 VM Middenbeemster

Over Bosch Car Service Nico Konijn

Bij ons staat service en duidelijke afspraken op de 1e plaats. Onze monteurs zijn op de hoogte van de nieuwste technieken en volgen hier ook regelmatig cursussen voor om bij te blijven. U kunt bij ons terecht met alle merken auto's, ook campers kunnen wij keuren en onderhouden. Hybride en volledig elektrische auto's kunnen uiteraard ook bij ons terecht.

Over Bosch Car Service