Uitstekend geholpen

Heel fijn. Goed geholpen , veel tijd en aandacht!

Prima, goed op de hoogte gehouden.

Gevraagd naar de banden te kijken, belletje gehad en tip om voor de zomervakantie nog even check te doen. Auto was alleen niet gewas in verband met onderhoud, deze houd ik tegoed.

Slecht visite kaartje

Geen reactie op belletjes ondanks ´ik bel je later terug´ bericht, overal zelf achteraan gebeld, afspraken niet nagekomen (lampje zou vervangen worden, auto zou binnen een week klaar zijn, auto zou vervolgens op andere datum klaar te zijn, zelf er achteraan moeten bellen en bleek niet die dag klaar te zijn). Grote schoonmaak, maar was gerookt in de auto, geur niet helemaal weg en asbakje nog deels vies. Slecht visite kaartje. Wel erg tevreden over de auto / functioneren van de auto.

Een topervaring

Onlangs heb ik bij deze firma een Volvo aangeschaft en mijn ervaring was ronduit positief. De service was snel, transparant en zeer klantvriendelijk. Bovendien werd de auto voor de levering zelfs uitgebreider nagekeken en opgeknapt dan we van tevoren hadden afgesproken. Ik ben uitermate tevreden over de geleverde service en de kwaliteit van mijn aankoop.

Helder, duidelijk,alles zoals afgesproken

Zie boven

Ontzorgd dankzij goede service!

Zeer goed geholpen. Auto moest voor een aantal zaken binnen de garantie terug naar Scholten. Omdat wij van ver komen en een auto nodig hebben netjes een leenauto gekregen voor de dagen dat de auto bij de garage stond. Top service! Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

perfect

perfecte auto gekocht met bovag garantie & pechhulp. groetjes, Eugenio Habraken.

Afspraak volgens planning verlopen.

Uitstekend geholpen!

Zoals altijd uitstekend geholpen door vakman Stefan!

Zeer goed en klantvriendelijk geholpen!

Mijn auto moest voor onderhoud en apk naar de garage, de monteur kwam de auto thuis ophalen en weer thuis brengen. Netjes gewassen en uitgezogen, de auto rijdt weer als een zonnetje!

Fijne service, fijne mensen, goed geholpen.

Niks te klagen gehad. Alles naar wens.

Zeer tevreden over mijn Volvo, niet over de dealer

Ik heb destijds een Volvo XC 60 gekocht in Culemborg. Na verloop van tijd verdween het bord Volvo dealer. Mijn vraag was toen: kan ik hier nog steeds mijn auto laten repareren zonder garantieconsequenties? Het antwoord was: het maakt geen verschil en ik kan mijn volledige Volvo service en assistance houden. Na mijn laatste bezoek bleek dat niet waar te zijn. Mij werd een Bovag pechhulp aangeboden wat hetzelfde zou moeten zijn, terwijl ik Volvo assistance heb en dit ook wil houden. Het bleek dat dat kwam doordat het bedrijf in Culemborg geen volledige Volvo dealer meer is. Ik zou dan naar Tiel moeten..... Ik ben hierin teleurgesteld.

Heel positief

Keurig op tijd afgehaald op het station.Telefonisch op de hoogte gehouden van de bevindingen gedurende de technische controle. Goed overleg mbt reparaties. Flexibele houding tav garantievraag.Auto intern en extern schoon en netjes afgeleverd.

Door geweldige oplettendheid werd ik heel snel geholpen.

Eerste Paasdag kreeg ik een lekke band. Bovag plaatste een strop en adviseerde de auto meteen naar de garage te rijden. Tweede Paasdag werd ik gebeld door een medewerker van jullie. Hij had mijn auto buiten naast de showroom zien staan en vroeg wat er aan de hand was. Na mijn antwoord vroeg hij of ik meteen de sleutel kon komen brengen. De band kon dan meteen de volgende ochtend gerepareerd of vervangen worden. En de volgende dag werd ik al vroeg gebeld dat mijn auto weer klaar stond. Een reparatie was voldoende. Geweldige service!

Hele goede service

Hele goede service, komen hun woorden na. Adviserend heel erg goed en realistisch

Topservice!

Topservice!

Snel en goed geholpen

Vriendelijk ontvangen. Snel de bandenwissel uitgevoerd en overigens in elk opzicht goed geholpen

Slechte comunicatie wijziging Bedrijswijziging

U heeft in 2022 in wijziging doorgevoerd in het beleid naar mobility. Dat is per mail meegedeeld, maar niet op een duidelijke manier. Wel begrepen dat de elektrische afdeling er bij kwam, maar dat de onderhoudwerkzaamheden nog normaal in het standaard pakket zit. Ben vele jaren klant bij Henk Scholten en kreeg keurig een melding als er een onderhoudsbeurt moest worden uitgevoerd. zo ook voor de laatste. Alleen is er niet duidelijk vermeld dat het bedrijf geen Volvo dealer meer is, niet per mail of per post. Het zit me zeer hoog dat na de onderhoudsbeurt geen recht meer is op de Volvo Assistance. Heb daar telefonisch mijn beklag over gedaan, maar kreeg de opmerking dat ik dat had kunnen weten. Zou nog een terugkoppeling krijgen via mail hoe of wat, maar dat is tot op heden niet gebeurd. Volgens mij had de onderhoudsbeurt op papier voor een keer via de vestiging Tiel of anders kunnen lopen. Helaas ik ben zeer teleurgesteld, ik ga dan ook opzoek naar een andere dealer.

goed verzorgd en transparant over werkzaamheden

tevreden

goede service

is goed

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Zie boven

Prettig contact en alles volgens afspraak!

De aflevering van mijn auto ging geheel volgens afspraak. Kom zeker terug.

Top garage!!

Goede en snelle service door vakmensen

Prettige garage

Goede service en een goede communicatie. Komen afspraken na.

Vriendelijk, behulpzaam en netjes

De aankoop en afwikkeling verliep zoals het hoort. In een ongedwongen sfeer zijn we van begin tot eind prima geholpen. Ik durf dit bedrijf dus ook gerust aan te raden.