Kordate liefhebber die mooie auto’s heeft staan!

Via Autoscout24 in aanraking gekomen met Selected Classics, gebeld over een XC90 die zij te koop hadden staan. Prima geïnformeerd en afspraak gemaakt om proef te rijden. Fijn zaken gedaan en prima service gehad!

Vriendelijke en vakkundig bedrijf

Afgelopen week heb ik een mooie Alfa Romeo Spider 1991 gekocht bij Selected Classics. De mensen achter het bedrijf zijn gepassioneerd en vriendelijk, ze nemen de tijd voor je.

Dankjewel Mireille, we wensen jullie veel veilige en plezierige kilometers toe. Geniet ervan en wellicht tot in de toekomst. Groetjes Jur en Jos

Voor de 2e keer dit jaar gebruik gemaakt van de diensten van Selected Classics. Wederom super bevallen!

Dankjewel Tom, tot de volgende!

Snelle en persoonlijke service met uitstekend resultaat

Ons werd uit persoonlijke kring aangeraden om in de jacht op een auto met Jur en Selected Classics in zee te gaan (aankoop-advies/zoekopdracht) en we zijn bijzonder blij dat we dit advies hebben opgevolgd! In een eerste kennismaking/gedetailleerd intake-gesprek kwam Jur met enkele relevante adviezen waar wij nog niet eerder aan gedacht hadden in de keuze voor een elektrische auto. Vervolgens ging Jur onafhankelijk aan de slag, waarbij hij ons goed op de hoogte hield en op de juiste momenten het contact legde om samen knopen door te hakken. Na het vinden van een geschikte optie heeft hij een grondige inspectie gedaan, eerlijk alle voor- & nadelen toegelicht en het volledige aankooptraject beheerd. Met een feestelijke ontvangst konden we de auto in Geleen ophalen, waarbij alle administratieve zaken reeds geregeld waren en wij slechts weg hoefden te rijden. Wij zijn ondertussen bijzonder tevreden met de auto en kunnen Selected Classics dan ook hartelijk aanbevelen vanwege hun persoonlijke, snelle en betrouwbare service & advies.

Bedankt Casper! Nogmaals veel plezier met de auto en tot de volgende. Groet, Jur

Traumhafter 911 in einer top Kondition

Ich habe mich beim Kauf meines Porsche 996 Carrera 4S von Anfang an top wohlgefühlt. Alles wurde im Voraus genauestens erklärt. Per WhatsApp bekam ich zusätzlich Bilder und Videos. Beim Abholen wurde ich vom Seniorchef persönlich und seiner Gattin wärmstens empfangen. Das Fahrzeug ist besser als erwartet. Der Ablauf war perfekt. Die lange Reise aus dem Allgäu hat sich auf jeden Fall rentiert. Ich würde selected classics jedem mit einem guten Gewissen weiter empfehlen. Grüße Mehmet Demirel

Vielen Dank Mehmet, auch wir haben es als sehr angenehm erlebt, Sie als Kunden zu haben. Viel Spaß mit dem fantastischen 996 4S Handschalter! Grusse, Jur und Jos

Prettige en correcte en eerlijke verkoop

Heb niet meer dan lof voor de manier waarop ik door hun ben geholpen , doordat de auto net voor de vakantie gekocht was en het niet zeker was of deze dan klaar was boden ze een zelfde andere vervangende auto aan . Gelukkig heb ik mijn eigen auto gekregen waar ik zeer tevreden over ben en gelijk 4500 km mee gereden heb . Maar ook na de verkoop is contact zeer correct en ze geven echt aandacht aan de klant . Ik zal zeker hier weer terug gaan als ik deze weer ga inruilen mede omdat ze ook een hele leuke keuze hebben in mooie speciale auto's.

Hoi Michael, Bedankt voor de review! Geniet van de prachtige Z4 3.5i en we zien deze over een paar jaar graag weer terug! Groetjes, Jur

Professioneel en kundig ten top!

Sinds gister ben ik trotse eigenaar van een mooie bmw z4 2nd gen. Ik kan geen beter bedrijf wensen om deze aanschaf te maken. De eigenaar, zeer vriendelijk, veel kennis van zaken en heeft een mooi wagenpark aan te bieden. Snoepwinkel voor volwassenen. Als je op zoek bent naar een mooie en vooral betrouwbare occasion dan ben je hier aan het goede adres. @Jur, Tot de volgende aankoop! Gr, Chris Jonker

Hoi Chris, Bedankt voor de lovende woorden! Wij zien je ook graag weer terug voor je volgende snoepje. Groetjes, Jur

Ze snappen het!

Als autoliefhebber heb ik hobby aan het zoeken-, kopen en koesteren van écht en passievolle youngtimers. Na enkele jaren genieten verkoop ik ze vaak weer aan een andere liefhebber waarna ik weer op zoek ga naar een andere. Een jaar geleden had ik een mooie Z4 E85 3.0 verkocht en was ik op zoek naar een E89. Nét iets minder spartaans als de E85. In mijn zoektocht kwam ik uit bij Jur en Jos waar het pareltje stond die ik zocht tussen vele andere top auto's. Door de gedeelte passie, maar vooral doordat het niet voelde als 'verkoop' zoals bij de gemiddelde Audi dealer, was de koop snel rond. De levering was top, als nieuwe, mooi onder een doek met een bloemetje / wijntje erbij, geweldig! Ik rij veel voor mijn werk en ik heb pas één keer een zákelijke auto zo afgeleverd gekregen ;) Update 8-22. Na een jaar intens genieten van mijn geweldige Z4 E89, waar inmiddels vette 18" BBS look velgen onder terecht zijn gekomen, met AppleCarplay verwerkt in het originele scherm, werd het toch weer tijd voor iets anders. Mede omdat ik zakelijk ook veel rij in een BMW zocht ik iets totaal anders. In overleg met Jur en Jos dus, na enkele proefritten in een Porsche Boxster S type 2 was ik snel verkocht. 'Mijn' super mooie Z4 staat weer te blinken in de showroom (pak je kans) en de Porsche staat op mijn oprit. Goed advies van Jur en Jos, de Porsche is totaal niet te vergelijken met de Z4, beide top auto's maar op een totaal andere manier. Zelfs een vervelend detail, een bekeuring tijdens een proefrit, werd ludiek opgelost door de heren! Bedankt en tot een volgende zoektocht!

Betrouwbaar en eerlijk

100% aan te bevelen. Na enkele auto's hier te hebben aangekocht kan ik alleen maar bevestigen dat Jur en Jos altijd even eerlijk en vriendelijk zijn. De Auto's zijn altijd perfect omschreven. Jur en Jos zijn ook mensen wat de auto's tot in de puntjes perfect maken. Zeer aangenaam contact en zeer leuke ontvangst. Jullie zien mij zeker nog terug in de toekomst.

Hoi Theo, Bedankt voor de mooie review! Tot snel.

Over Selected Classics

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het verkopen van een unieke collectie, kwalitatief hoogwaardige, automobielen. Passie, enthousiasme en vertrouwen zijn onze drijfveren. Zo kunnen wij u de perfecte occasion, klassieker of youngtimer aanbieden.