Zeer goede service, snel en klantgericht

Zeer goede service, snel en klantgericht

Bedankt voor de beoordeling! Tot de volgende. Groet Jur

Kwaliteit en betrouwbaarheid voor een betaalbare prijs

Onlangs een youngtimer aangeschaft bij Selected Classics en ben een zeer tevreden klant. Ze staan voor kwaliteit en betrouwbaarheid, iets wat bij een wat oudere auto erg belangrijk is. Contact en service is uitstekend en ze staan je vriendelijk te woord. Het is merkbaar dat er met passie voor auto's wordt gewerkt!

Bedankt voor deze top review. Geniet van je prachtige Cayenne en hopelijk tot de volgende! Groet, Jur.

Ontzettend leuke spontane aankoop op de Classiccarbeurs in Maastricht gedaan waarbij Jur mij ontzettend goed geholpen heeft. Alles klopte, prijs, papieren service, kortom ga zo door.

Hoi Jan Kees, Bedankt voor de mooie woorden, wij vonden het ook erg leuk om de deal zo te doen. Geniet van jullie prachtige Porsche. Groet Jur

Professioneel en een geweldige passie!

Mijn eerste auto gekocht via Jur. Super fijne en snelle service. Selected Classics kan ik dan ook hartelijk aanbevelen vanwege hun persoonlijke en betrouwbare advies. Heel erg bedankt! 5 ⭐️

Prachtige XC90 geleverd door een kordate liefhebber!

Via Autoscout24 ben ik in aanraking gekomen met Selected Classics omdat zij een mooie XC90 youngtimer hadden staan. Ik ben prettig te woord gestaan en heb goeie afspraken kunnen maken (over bezichtiging, inruil, extra opties). Proefrit was goed voorbereid en de deal was daarna snel gesloten. Aflevering ook netjes in orde. Al met al een prima indruk! Mvg Jurgen Pauwels.

Bedankt Jurgen! Veel plezier met jullie prachtige XC90!

Prachtige XC90 geleverd door kordate liefhebbers!

Prachtige XC90 geleverd door kordate liefhebbers!

Kordate liefhebber die mooie auto’s heeft staan!

Via Autoscout24 in aanraking gekomen met Selected Classics, gebeld over een XC90 die zij te koop hadden staan. Prima geïnformeerd en afspraak gemaakt om proef te rijden. Fijn zaken gedaan en prima service gehad!

Vriendelijke en vakkundig bedrijf

Afgelopen week heb ik een mooie Alfa Romeo Spider 1991 gekocht bij Selected Classics. De mensen achter het bedrijf zijn gepassioneerd en vriendelijk, ze nemen de tijd voor je.

Dankjewel Mireille, we wensen jullie veel veilige en plezierige kilometers toe. Geniet ervan en wellicht tot in de toekomst. Groetjes Jur en Jos

Voor de 2e keer dit jaar gebruik gemaakt van de diensten van Selected Classics. Wederom super bevallen!

Dankjewel Tom, tot de volgende!

Snelle en persoonlijke service met uitstekend resultaat

Ons werd uit persoonlijke kring aangeraden om in de jacht op een auto met Jur en Selected Classics in zee te gaan (aankoop-advies/zoekopdracht) en we zijn bijzonder blij dat we dit advies hebben opgevolgd! In een eerste kennismaking/gedetailleerd intake-gesprek kwam Jur met enkele relevante adviezen waar wij nog niet eerder aan gedacht hadden in de keuze voor een elektrische auto. Vervolgens ging Jur onafhankelijk aan de slag, waarbij hij ons goed op de hoogte hield en op de juiste momenten het contact legde om samen knopen door te hakken. Na het vinden van een geschikte optie heeft hij een grondige inspectie gedaan, eerlijk alle voor- & nadelen toegelicht en het volledige aankooptraject beheerd. Met een feestelijke ontvangst konden we de auto in Geleen ophalen, waarbij alle administratieve zaken reeds geregeld waren en wij slechts weg hoefden te rijden. Wij zijn ondertussen bijzonder tevreden met de auto en kunnen Selected Classics dan ook hartelijk aanbevelen vanwege hun persoonlijke, snelle en betrouwbare service & advies.

Bedankt Casper! Nogmaals veel plezier met de auto en tot de volgende. Groet, Jur

Traumhafter 911 in einer top Kondition

Ich habe mich beim Kauf meines Porsche 996 Carrera 4S von Anfang an top wohlgefühlt. Alles wurde im Voraus genauestens erklärt. Per WhatsApp bekam ich zusätzlich Bilder und Videos. Beim Abholen wurde ich vom Seniorchef persönlich und seiner Gattin wärmstens empfangen. Das Fahrzeug ist besser als erwartet. Der Ablauf war perfekt. Die lange Reise aus dem Allgäu hat sich auf jeden Fall rentiert. Ich würde selected classics jedem mit einem guten Gewissen weiter empfehlen. Grüße Mehmet Demirel

Vielen Dank Mehmet, auch wir haben es als sehr angenehm erlebt, Sie als Kunden zu haben. Viel Spaß mit dem fantastischen 996 4S Handschalter! Grusse, Jur und Jos

Rijksweg Noord 49

6162 AC Geleen

06 18467355

Over Selected Classics

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het verkopen van een unieke collectie, kwalitatief hoogwaardige, automobielen. Passie, enthousiasme en vertrouwen zijn onze drijfveren. Zo kunnen wij u de perfecte occasion, klassieker of youngtimer aanbieden.