Klantvriendelijk en betrouwbaar

Via Selected Classics mijn Volvo gekocht, een Youngtimer. Ik ben perfect geholpen en alles is in orde gemaakt zoals ik gewenst had. Selected Classics biedt echt de krenten in pap aan. Daarnaast staan zij open voor de wensen van hun klant en weten daar perfect op in te spelen. Prima bedrijf daar in Geleen!

Nette service

Goed en vriendelijk geholpen. Prima bereikbaar bij vragen. Komen betrouwbaar over. Goede afspraken gemaakt. Auto ziet er uit als nieuw. Hopen op vele probleemloze kilometers. Dank voor de service en leuk hoe jullie aflevering hebben georganiseerd.

Bedankt voor de mooie review Sjoerd! Nogmaals veel plezier met jullie prachtige auto. Groet Jur en Jos

Zeer mooie proffesionele garage met een passie voor mooie wagens. Zeer leuke en eerlijke verkoper, geeft veel vertrouwen! Knap werk jongens!

Dankjewel David, we wensen je nogmaals heel veel plezier met je prachtige M4! Groetjes Jur en Jos

Een verademing om na een zoektocht bij Selected Classics uit te komen

Bij mijn eerste bezoek aan Selected Classics had ik direct al een goed gevoel; dit is het adres waar ik moet zijn. De vriendelijke ontvangst in een mooie verzorgde showroom met glanzende bolides gaven mij dit gevoel. Gepassioneerde mensen met verstand van sportwagens. Na gedegen uitleg over de Porsche Boxster S, waar mijn interesse naar uitging, en de proefrit 2 dagen later hebben mij over de streep getrokken. De aflevering was ook een feestje; Mooi gepresenteerd, onder een zwarte hoes met een fles wijn en een bos bloemen werden de documenten in orde gemaakt en uitgelegd. Voldaan ben ik naar huis gereden in mijn nieuwe aanwinst. Wat een genot om te constateren dat er nog dit soort bedrijven bestaan!!

Bedankt voor de prachtige review Jules! Groet Jur en Jos

Alles uistekend geregeld, fijn persoonlijk contact

Alles bij elkaar een prima ervaring bij Selected Classics

Bedankt Roger! Geniet van jullie prachtige Porsche!

Top bedrijf erg betrouwbaar en fijne eigenaren!

Vandaag een hele mooie Z4 opgehaald. Jos en Jur waren in dit hele verkoop proces open, transparant en professioneel. De auto is in een perfecte staat ondanks de leeftijd van de auto, hoe doen ze dat toch? Ik verwacht hier de komende jaren veel plezier van te hebben, wellicht over een aantal jaren een modelletje jonger. Bedankt mannen!

Hey Marcel, Bedankt voor de mooie review! Tot snel. Groet Jur

Een geweldige auto in topstaat gekocht bij Selected Classics!!!

Bij Selected Classics ervaar je meteen de passie voor mooie auto's. Die passie voor auto's komt tot uitdrukking in kwaliteit en service en geven je meteen het gevoel aan het juiste adres te zijn en met vertrouwen een auto te kopen, waar ik gegarandeerd nog veel plezier aan zal beleven.

Bedankt voor de mooie woorden Hans! Geniet van jullie prachtige aanwinst.

Volledig ontzorgd met hoogwaardige service en een oog voor detail!

Dit was de 2e keer dat ik met Selected Cars heb samen gewerkt. Van A-Z een prettige ervaring, waarin ik maximaal ben ontzorgd. Jurjen is ook een echte specialist, heeft diepe kennis van zaken en is open en eerlijk in z'n aanpak. Al met al een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto.

Dankjewel Stan, op naar de 3e! Groet Jur

Top nog nooit zo goeie ervaring bij een garage gehad

Helemaal top, super hulpzaam ,altijd staan ze klaar voor je en online ook ,en keurig met de afspraken echt een top service.

Bedankt voor de mooie review! Ik wens jullie nogmaals heel veel plezier met de prachtige en unieke M4! Groet Jur

Topbedrijf en goede service

Afgelopen weekend n raar geluid waargenomen bij mijn Porsche Boxster S. Auto meteen in de garage gezet. Dag erna Selected-Classics geïnformeerd van mijn probleem . Ondanks dat t zondag was meteen antwoord gegeven. Dinsdagmorgen werd de auto door hun opgehaald en 1 dag later staat de auto weer in mijn garage,gerepareerd en al. Oorzaak was n gebroken riemspanner. Mijn dank hiervoor van t team van Selected-Classics. Bedankt voor t meedenken en t oplossen ervan.

Geen probleem Richard! Tot snel. Groet Jur

Snelle en gemakkelijke communicatie en afspraken worden nagekomen!

Dankjewel Sharon! Bedankt voor het vertrouwen.

Prachtige Volvo XC90 bijna youngtimer

Unieke auto met lage km stand en zeer goed onderhouden. Eerste youngtimer voor mij en kan het autobedrijf selected classics van de familie Braggen van harte aanbevelen ivm de duidelijke informatie over de Volvo. Rij sinds kort met de auto en functioneert helemaal goed en rijdt heerlijk, ook omdat de remmen en banden vernieuwd zijn zodat je zorgeloos wegrijdt

Dankjewel Rob! Tot de volgende youngtimer :). Groet Jur

super service

alle service en kwaliteit die men kan verwachten.

Dankjewel Karl! Veel plezier met jullie toekomstige klassieker.

Jur is een aardige meedenkende man. Super auto gekocht, voor de volgende zal ik hier zeker terug komen.

Dankjewel voor de mooie woorden Roel. Veel plezier met de mooie Cayenne en tot de volgende. Groet Jur

Mooi familiebedrijf, auto perfect afgeleverd.

Met veel plezier een auto bij Jur gekocht, voor aflevering nog wat kleine zaken heel netjes in orde gemaakt; perfect volgens afspraak.

Bedankt Tom, Veel plezier met je prachtige 911. Tot de volgende. Groet Jur

Porsche waardig !

Correct zaken doen bestaat nog. Selected Classics heeft voor mij in consignatie mijn Porsche 996 verkocht. Jur Baggen weet hoe hij een auto verkoop klaar moeten maken vergezeld van een keurige presentatie op de verschillende autoverkoop sites. Verkoop succes kan niet uitblijven.

Bedankt voor de mooie review Jules!

Zeer goede service, snel en klantgericht

Zeer goede service, snel en klantgericht

Bedankt voor de beoordeling! Tot de volgende. Groet Jur

Kwaliteit en betrouwbaarheid voor een betaalbare prijs

Onlangs een youngtimer aangeschaft bij Selected Classics en ben een zeer tevreden klant. Ze staan voor kwaliteit en betrouwbaarheid, iets wat bij een wat oudere auto erg belangrijk is. Contact en service is uitstekend en ze staan je vriendelijk te woord. Het is merkbaar dat er met passie voor auto's wordt gewerkt!

Bedankt voor deze top review. Geniet van je prachtige Cayenne en hopelijk tot de volgende! Groet, Jur.

Ontzettend leuke spontane aankoop op de Classiccarbeurs in Maastricht gedaan waarbij Jur mij ontzettend goed geholpen heeft. Alles klopte, prijs, papieren service, kortom ga zo door.

Hoi Jan Kees, Bedankt voor de mooie woorden, wij vonden het ook erg leuk om de deal zo te doen. Geniet van jullie prachtige Porsche. Groet Jur

Professioneel en een geweldige passie!

Mijn eerste auto gekocht via Jur. Super fijne en snelle service. Selected Classics kan ik dan ook hartelijk aanbevelen vanwege hun persoonlijke en betrouwbare advies. Heel erg bedankt! 5 ⭐️

Prachtige XC90 geleverd door een kordate liefhebber!

Via Autoscout24 ben ik in aanraking gekomen met Selected Classics omdat zij een mooie XC90 youngtimer hadden staan. Ik ben prettig te woord gestaan en heb goeie afspraken kunnen maken (over bezichtiging, inruil, extra opties). Proefrit was goed voorbereid en de deal was daarna snel gesloten. Aflevering ook netjes in orde. Al met al een prima indruk! Mvg Jurgen Pauwels.

Bedankt Jurgen! Veel plezier met jullie prachtige XC90!

Prachtige XC90 geleverd door kordate liefhebbers!

Prachtige XC90 geleverd door kordate liefhebbers!

Kordate liefhebber die mooie auto’s heeft staan!

Via Autoscout24 in aanraking gekomen met Selected Classics, gebeld over een XC90 die zij te koop hadden staan. Prima geïnformeerd en afspraak gemaakt om proef te rijden. Fijn zaken gedaan en prima service gehad!

Kordate liefhebber die mooie auto’s heeft staan!

Over Selected Classics

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het verkopen van een unieke collectie, kwalitatief hoogwaardige, automobielen. Passie, enthousiasme en vertrouwen zijn onze drijfveren. Zo kunnen wij u de perfecte occasion, klassieker of youngtimer aanbieden.