perfect behandeld

mijn ervaring was goed

Ik ben prima geholpen

Vlot geholpen

Vlot geholpen, misschien iets te vlot. Wachtkamer vol. Nog geen 2 minuten in de stoel gelegen. Voor een vervolgafspraak wat langer moeten wachten aan de balie, de assistente moest helpen om voor iedereen een nieuwe afsrpaak te plannen omdat de secretaresse naar boven was gegaan (al tijdens het wachten in de wachtkamer). Ze hielp mensen wat kortaf.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Zoals gebruikelijk

Prettig

Goed.

Vriendelijk en ontspannen

Altijd een vriendelijke ontvangst, vlotte behandeling en duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke vrouwelijke tandarts, ze gaf goed uitleg!

Goed en deskundig

Goed en deskundig

ben prima geholpen

was erg gespannen, werd fijn opgevangen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een fijne tandarts, wel vaak wisseling.

Fijne tandarts, wel vaak wisseling onder de tandarten. Ook bij afspraken wordt je vaak gebeld of deze verzet kan worden.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Beste tandarts

Fijnebegripvolle rustige tandarts. Heel tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede communicatie en duidelijke uitleg

Prima tandarts

Goed en rustig

Vriendelijk en vakkundig

Fijne tandarts ook erg vriendelijk allemaal. Ze weten wat ze doen

Zo doorgaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen en duidelijke uitleg

Goede hulp.

Prima assistentes bij balie en bij tandarts. Goede controle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundig en snel geholpen

Ik was al een tijd niet bij de tandarts geweest en had opeens hulp nodig i.v.m. pijn na een afgebroken stuk kies. Ondanks dat ik een tijd niet geweest was en na 12 uur belde, kon ik dezelfde dag nog terecht. Tijdens de behandeling heeft de tandarts zeer kundig verteld hoe de behandeling zou verlopen en wat mogelijke vervolgstappen zouden zijn. De tandarts heeft vervolgens zeer snel en goed mijn pijn verholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima vriendelijke en kundige medewerkers

Heerlijk gelachen met de dame achter de balie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en kundig geholpen!

Hele fijne vriendelijke en kundige tandarts! Hoop dat ze altijd blijft!!

Hele fijne tandarts

Ben 3 kwartier binnen geweest voor mijzelf en 3 kids en iedereen ging met een lach weer naar buiten. Ze gaan heel leuk en lief met de kinderen om.

Deskundig en ervaren

Fijn personeel en kennis van zaken

alles perfekt

zeer goed

Vriendelijke en professionele behandeling

Vriendelijk en professioneel behandeld.

Wilhelminastraat 22 7462 CG Rijssen

Over Samenwerkende Tandartsen Rijssen

Bij Samenwerkende Tandartsen Rijssen komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Wilhelminastraat in Rijssen. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid op 100 meter afstand. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialismen binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.