Altijd ben ik heel goed behandeld geweest bij jullie. Ik kom er zelfs voor van Raamsdonksveer rijden. De laatste keer heb ik een berichtje gekregen dat mijn tandarts heel lang afwezig zou zijn. Er is ook geen andere tandarts aangeboden. Tijdens mijn bezoek aan de praktijk heb ik zelfs gehoord dat deze tandarts helemaal niet meer terugkomt, want dat hij zelf een tandartsenpraktijk is begonnen. Ik had ook een afspraak met de mondhygiëniste gemaakt, maar er was ineens een ander persoon, die vertelde dat Annouk er al een hele poos niet was, en zij wist ook niet of zij wel terug zou komen. Deze mevrouw was heel aardig, maar het was geen mondhygiëniste maar een preventieassistente. Ik probeer altijd weer een afspraak voor over een half jaar te maken, maar aan de balie werd mij gezegd dat alles dan nog niet duidelijk was, dus er kon geen nieuwe afspraak gemaakt worden. Ik zou op een later tijdstip daarover gebeld worden. Misschien kunnen jullie begrijpen dat ik dit heel vervelend vindt.
De tandarts heeft alleen gekeken en verwijst ook voor kleine dingen door naar de mond hygieniste, terwijl de ingreep die bij mijn gedaan moet worden anders gelijk verholpen werd door de tandarts zelf. Nu zit ik weer te wachten op een plaats bij de mond hygieniste terwijl die door drukte niet gelijk in gepland kon worden.
Erg vriendelijk , en professioneel Wel ieder half jaar een andere tandarts
Er zat een kroon los, deze werd er (zonder vooraf te vertellen wat het plan van aanpak was) eruit gehaald. Tijdens het maken van de foto, vroeg ik aan de assistente wat er nu zou gaan gebeuren. Zij stelde me enigszins op mijn gemak. Ook aan de tandarts heb ik vragen gesteld, hij zei dat hij tandheelkunde had gestudeerd en ik vertrouwen in hem moest hebben. De kroon is vakkundig teruggeplaatst en ik heb er geen klachten aan overgehouden. Graag had ik meer uitleg gekregen en uitgebreidere antwoorden op mijn vragen gehad.
Wordt duidelijk gecommuniceerd en uitgelegd wat de stappen zijn van de behandeling en geven je echt een keuze of je een behandeling wel of niet wil.
zie hiervoor
Wij zijn als gezin niet blij dat we elk half jaar een andere (nieuwe) tandarts hebben. Dit is al iets van de laatste jaren. Afspraken worden afgezegd (verplaatst) Moeten wel elke maand betalen voor tandarts verzekering. Niet blij met deze situatie. Waarschijnlijk veel personeels problemen waar wij voor moeten boeten.
Tandartsen die geen Nederlands begrijpen, Mondhygiëniste die iets gedaan heeft wat niet mocht. Tenslotte kan ik geen afspraak maken op de dezelfde dag voor de mondhygiëniste en een controle wat ik normaal al meer dan 10 jaar doe.
Afspraak gemaakt op maandag dat ik since vrijdag met tandpijn zit. Kan dan dinsdag komen. Worden foto’s gemaakt en conclusie, kies moet getrokken worden maar wordt naar huis gestuurd met tandpijn en kan nog een week wachten voor het trekken van de kies. Had dus beter in het weekend nooddienst kunnen bellen dan was ik waarschijnlijk gelijk geholpen
Heel erg blij met deze tandarts.
Voor een snelle en zeker GEEN pijnlijke behandeling ( kies trekken) heel erg tevreden. Tandarts is zeer kundig en assistente is heel behulpzaam met de uitleg over de behandeling.
.
Snel geholpen na stukje kies verloren te zijn. Wel geschrokken van de rekening, belachelijk veel geld voor zo’n kleine ingreep en wellicht ook een andere code kunnen gebruiken! B.v. V94.
maakte een afspraak omdat een stuk van mijn kies was afgebroken. dan verwacht je dat ze het repereren maar nee, zonder een blik in mijn mond moest ik 2 foto's laten maken. werd verder niks gedaan. moest vervolgafspraak inplannen. benieuwd naar de rekening die ik uiteraard niet ga betalen. en zoals ik gewend ben, wéér een nieuwe tandarts.
Goede behandeling
Ten 1e heb ik 3 verschillende mails gekregen met 3 verschillende tijden. Het liep 20 minuten uit. En de tandarts was echt niet sympathiek, vooral tegen de assistente. Ik weet niet welke tandarts het was, maar hij viel in begreep ik.
Zeer professioneel en ook heel behulpzaam
werd snel geholpen aan mijn spalk die los zat
Je wordt altijd goed geholpen. Het loopt wel regelmatig uit waardoor je later aan de beurt bent.. Ze vertellen wat ze gaan doen en houden veel rekening met mensen met angst.
Geen goede communicatie vaak verschillende tandartsen die gehaast zijn en je kan wel rekenen op elke bezoek 30 tot 45 min uitloop
Het is erg vervelend steeds door iemand anders geholpen te worden. Zou een reden kunnen worden om naar een andere praktijk te gaan, zonder iets te zeggen over de kwaliteit van mensen.
Fijne, kundige tandarts. Goed geholpen aan mijn gebit, snelle en professionele behandeling.
Ik ben goed geholpen
Ondanks mijn angst werd ik gerust gesteld en behandeld
Als je om 14 uur een afspraak hebt en niet kom opdagen, krijg je een rekening toegestuurd. Bij mijn bezoek van afgelopen week was ik om ong. 13.55 binnen en heb me bij receptie gemeld. Het duurde echte to 14.32 voor ik door de mondhygieniste werd opgehaald. Reden van haar was erg moeilijke klant, die angst had en daardoor veel meer tijd nodig had. Verontschuldigingen gemaakt, maar vind het jammer dat er bij afwezigheid van patient wel berekend wordt en bij veel vertraging alles maar met de vergeving dient te worden "weggepoetst".
Thorbeckestraat 2
4731 KP Oudenbosch
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.